eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąkolewnica › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 790 000 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Kąkolewnica: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 790 000 PLN
Numer ogłoszenia: 220901 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189103 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąkolewnica, ul. Lubelska 5, 21-302 Kąkolewnica, woj. lubelskie, tel. 83 372-20-10, faks 83 372-20-49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 790 000 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Kąkolewnica kredytu długoterminowego w wysokości 1 790 000 zł (słownie: jeden milion siedemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) na okres od uruchomienia do 31.12.2022 r., przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego, z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Spłata kredytu będzie następowała w latach 2016-2022 z dochodów własnych gminy, z możliwością wydłużenia lat spłaty kredytu za zgodą wykonawcy oraz zmiany wysokości rocznych rat kapitałowych w okresie spłaty. 2. Dostępność kredytu: I transza w wysokości 1 000 000 zł płatna w dniu 30.10.2014 r. II transza w wysokości 500 000 zł płatna w dniu 28.11.2014 r. III transza w wysokości 290 000 zł płatna w dniu 29.12.2014 r. 3. Spłata kredytu nastąpi w 28 kwartalnych ratach kapitałowych, płatnych w ostatnim dniu kwartału łącznie z odsetkami, z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do 30.03.2016 r. Odsetki w okresie zawieszenia spłaty kredytu będą płatne w ostatnim dniu kwartału począwszy od 31.12.2014 r. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową redyskonta weksli + stała marża banku lub pomniejszone o oferowany upust. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek przyjąć aktualną na dzień 19.09.2014 r. zmienną stopę procentową redyskonta weksli. 5. Prowizja przygotowawcza w maksymalnej wysokości 0,1 % płatna w dniu uruchomienia transz kredytu wyłącznie od kwot uruchamianych. Brak innych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą i spłatą kredytu. 6. Harmonogram spłaty kredytu: - w roku 2016 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2017 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2018 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2019 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2020 - 454 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2021 - 454 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2022 - 482 000 zł w czterech równych ratach, - Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429645,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 513975,77

  • Oferta z najniższą ceną: 513975,77 / Oferta z najwyższą ceną: 513975,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.