eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo, zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Mrągowo: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo, zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 220773 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177388 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o., ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo, zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: Zakres zamówienia wewnątrz budynków : 1)W zakresie porządków i czystości: codzienne ( od poniedziałku do piątku ) zamiatanie sieni, korytarzy, podestów i stopni schodowych, codzienne ( od poniedziałku do piątku ) wycieranie kurzu z poręczy schodowych, balustrad, parapetów okien i rur, raz w tygodniu sprzątanie (zamiatanie) korytarzy piwnicznych, wózkowni, pralni, raz w miesiącu sprzątanie strychów i suszarni - w miarę potrzeb częściej, w odstępach dwutygodniowych mycie klatek schodowych budynków (sienie, korytarze, podesty, stopnie, podstopnie, balustrady schodowe wraz z podchwytami),raz w miesiącu mycie pralni, suszarni, wózkowni, raz w miesiącu mycie drzwi do budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej, raz na trzy miesiące mycie ścian z glazury lub malowanych olejno, okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej. 2)W zakresie utrzymania stanu sanitarnego : zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy i koty na konieczność utrzymania porządku. W przypadkach zanieczyszczania przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy piwnicznych, wypuszczania psów luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych itp. - zgłaszanie do służb Straży Miejskiej (uwagi nie przynoszące rezultatów należy zgłosić Zleceniodawcy z podaniem danych lokatora), zgłaszanie potrzeb w zakresie tępienia gryzoni i insektów, dezynfekcja pomieszczeń zsypów i śmietników. Oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych, okienek piwnicznych i studzienek. 3)Inne: Wykonawca we własnym zakresie zaopatrywał się będzie we wszelkie urządzenia, materiały i środki do utrzymania czystości i właściwego stanu sanitarno-porządkowego, Wykonawca będzie bezzwłoczne powiadamiał Zleceniodawcę o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji (elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej) oraz urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, Zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkiego rodzaju przypadków dewastacji, zniszczeń lub kradzieży wyposażenia budynku i jego otoczenia, Niezwłoczne informowanie Zleceniodawcy o zagrożeniu pożarowym, Wykonawca uzupełnia, zmienia i usuwa zdezaktualizowane lub wywiesza na tablicach ogłoszeń dostarczone przez Zleceniodawcę wszelkie zawiadomienia dla lokatorów, a także dostarcza najemcom za potwierdzeniem odbioru aneksy o zmianie rozliczeń w opłatach czynszowych i stawkach zaliczek oraz informacje o rozliczeniu mediów , Dekoracja budynków w okresie świąt państwowych i innych uroczystości w terminach podanych przez Zleceniodawcę. Dekoracje, uchwyty mocujące zapewnia Zleceniodawca, Utrzymanie czystości szafek ogłoszeniowych, zgłaszanie konieczności naprawy i wymiany tablic ogłoszeniowych, Wykonywanie innych czynności w zakresie porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów. Zakres usług obejmujących tereny przyległe: Tereny winny być sprzątane codziennie ( od poniedziałku do piątku ), oraz w razie potrzeby, po zgłoszeniu Zleceniodawcy w dni wolne od pracy. 1)W zakresie utrzymania terenów zielonych : stała opieka nad zielenią poprzez sprzątanie trawników, kwietników, koszenie trawy w ciągu sezonu, jej zgrabienie i wywóz, przycinanie gałęzi krzewów i drobnej zieleni wraz z wywozem, opieka nad istniejącymi rabatami kwiatowymi a w tym systematyczne tępienie chwastów, bieżąca rekultywacja trawników i kwietników przydomowych (kwiaty i krzewy dostarcza Zleceniodawca), grabienie i wywożenie liści w okresie jesiennym, dokonywanie, stosownie do potrzeb, jednakże nie rzadziej niż 2 razy w roku wymiany piasku w piaskownicach (sztuk 10) - utrzymywanie ich w ciągłej czystości; Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy piasek do piaskownic. 2)W zakresie odśnieżania : bieżące odśnieżanie przez 7 dni w tygodniu chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dojść do przejść dla pieszych - po opadach nocnych najpóźniej do godz. 7.00, po opadach dziennych do odśnieżania należy przystąpić najpóźniej w ciągu dwóch godzin od ustania intensywnych opadów, usuwanie lodu i gołoledzi z chodników, dojść do klatek schodowych, uliczek oraz posypywanie piaskiem na bieżąco; Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy piasek do posypywania. Stałe utrzymanie drożności odpływu wody z topniejącego śniegu i lodu, sprzątanie i wywiezienie piasku pozimowego w terminie uzgodnionym ze Zleceniodaw. 3) W zakresie utrzymania stanu sanitarnego : W przypadku naruszeń porządku i czystości zwracanie lokatorom posiadającym psy i koty uwagi o konieczności utrzymania porządku, niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o konieczności opróżnienia pojemników na śmieci. Bieżące porządkowanie terenu wokół śmietników, oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych. 4)Inne: Wykonawca we własnym zakresie zaopatrywał się będzie we wszelkie urządzenia, materiały, środki do utrzymania czystości i właściwego stanu sanitarno-porządkowego oraz zwalczania skutków zimy (również w piasek i pojemniki do jego gromadzenia), wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów, sprzątanie terenów nie objętych przedmiotem umowy za osobnym zleceniem wg stawki wyjściowej zawartej w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma CLARITY Profesjonalne Utrzymanie Czystości Andrzej Rafałowski, 11-700 Mrągowo, oś. Grunwaldzkie 16/3, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305337,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232206,12

  • Oferta z najniższą ceną: 232206,12 / Oferta z najwyższą ceną: 307394,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.