eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Montaż nawiewników okiennych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Spółdzielni Mieszkaniowej Metalowiec w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Kraśnik: Montaż nawiewników okiennych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Spółdzielni Mieszkaniowej Metalowiec w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 220589 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Metalowiec" , ul. Klonowa 5, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8253620, fax. 081 8253630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-metalowiec.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż nawiewników okiennych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Spółdzielni Mieszkaniowej Metalowiec w Kraśniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych nawiewników ciśnieniowych, w ilości ok. 1400 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.20.00 - Urządzenia wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych; 2) udzielą min. 36 miesięcy gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, i z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1.a Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1.b Warunek wiedzy i doświadczenia - oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich trzech latach / 2005-2007 /. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał montaż min. 100 szt. nawiewników, potwierdzone referencjami. Ad 1.c Ocena potencjału ekonomicznego i finansowego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy: - co najmniej 70 % wartości zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi, - w latach 2006, 2007 osiągnęli zysk z działalności, - przychód w każdym z lat 2006, 2007 wynosił powyżej 1 000 000 zł Ad. 1.d Na potwierdzenie warunku niewykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2) .oraz zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; Ad . 2 Oceny dokonamy w oparciu o złożone oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca udzieli min 36 m-cy gwarancji. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ ). 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 6.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg załączonego wzoru - zał. nr 2.). 7.Oświadczenie Wykonawcy, że co najmniej 70% wartości zamówienia wykona siłami własnymi oraz wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ ) 8.Wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat /2005-2007/ (zal. nr 3). 9.Dokumenty potwierdzające przychody finansowe firmy i osiągany wynik finansowy za lata 2006, 2007, tj.: PIT lub CIT lub bilans oraz rachunek zysków i strat. 10.Umowa na wykonanie zamówienia parafowana jednostronnie (zał. Nr 4). 11.Referencje. 12.Dokumenty charakteryzujące wyrób - nawiewnik aprobaty techniczne, certyfikat zgodności itp. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu,) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm-metalowiec.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-210 Kraśnik, ul. Klonowa 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Kraśnik, ul. Klonowa 5, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.