eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › budowa drogi gminnej - ul. Mickiewicza w miejscowości Głowaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22050

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głowaczów: budowa drogi gminnej - ul. Mickiewicza w miejscowości Głowaczów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Głowaczów, do kontaktów: Irena Szmajda, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, fax 048 6231217, e-mail: wojt@glowaczow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.glowaczow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej - ul. Mickiewicza w miejscowości Głowaczów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Głowaczów, ul. Mickiewicza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie budowy drogi gminnej - ul. Mickiewicza w miejscowości Głowaczów zgadnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zakres robót obejmuje : 1.Wykonanie jezdni szerokości 6 m z krawężnikami betonowymi o konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku gr.10 cm. - dolna warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0/31,5 mm. - górna warstwa podbudowy gr. 8 cm z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0/63,5 mm. - warstwa wiążąca - nawierzchnia bitumiczna gr.4 cm - warstwa ścieralna - nawierzchnia bitumiczna gr.4 cm. 2. Wykonanie jednostronnego chodnika o konstrukcji: - obrzeże betonowe 8x20 cm - warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm, - podsypka cementowo - piaskowa, - chodnik z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6 cm. 3. wykonanie zjazdów gospodarczych o konstrukcji: - nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana 0-31,5 mm gr. 12 cm. 4.Wykonanie odwodnienia: - rowy przydrożne - od km 0+370 do końca ulicy istniejący rów przydrożny po prawej stronie drogi - rowem tym płynie ciek wodny tzw. Struga Głowaczowska i pozostanie bez zmian oraz wykonać rów po stronie lewej poza chodnikiem , który będzie służył do odwodnienia przyległego terenu. - przepusty drogowe - przebudowa dwóch istniejących przepustów z rur betonowych o średnicy 60 cm. 5.Włączenie do dróg wyższej kategorii: - włączenie do drogi powiatowej nr 34414 - włączenie do drogi krajowej nr 48. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. 7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie normy zharmonizowane 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zamawiającego - załącznik nr 3. 4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1-załącznik nr 4. 5. Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi wskazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane, wymagane przepisami ustawy - Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi obowiązkowo wskazać kierownika budowy. do składanej oferty należy obowiązkowo załączyć uprawnienia proponowanego kierownika robót, oraz załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków samorządu zawodowego. 6. Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia. 7. Doświadczenia zawodowe - wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Oświadczenie o udzielonej gwarancji. 9. Formularz - \Oferta Przetargowa\ z wykorzystaniem wzoru zamawiającego-zał. nr 1. 10. Parafowany i wypełniony wzór umowy - zał. nr 2. 11. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 12. Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego przedmiaru robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia - powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że: -Jako główny wykonawca budowlany wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane w zakresie remontu i budowy dróg, odpowiadające wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. -Wyznaczony przez Wykonawcę kierownik budowy winien posiadać uprawnienia - w zakresie budowy dróg. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia\; \- nie spełnia\ na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń , zaświadczeń i informacji, o których mowa SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: tak jak w sekcji II pkt 1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy Głowaczów, 26 - 903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 23.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.