eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA NR 19/D/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA NR 19/D/2010
Numer ogłoszenia: 220414 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA NR 19/D/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego i eksploatacyjnych materiałów medycznych podzielone na 11 nw pakietów: Pakiet 1 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku: igły medyczne, strzykawki, kaniule dreny, sondy, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, cewniki do odsysania, cewniki Foleya, dreny, rurki intubacyjne, prowadnice do rurek intubacyjnych, maski tlenowe, rękawice diagnostyczne i chirurgiczne itp. Pakiet 2 - Chirurgiczna bielizna jednorazowa. Pakiet 3 - Prezerwatywy Pakiet 4 - Prześcieradła jednorazowe Pakiet 5 - Wanienki do dezynfekcji Pakiet 6 - Igły i szwy (nici) chirurgiczne wchłanialne i niewchłanialne i igły do szwów. Pakiet 7 - Osprzęt i materiały eksploatacyjne do aparatury i urządzeń medycznych: papiery rejestracyjne EKG, EEG, USG, elektrody i żele do EKG i USG, atrament do EEG, ustniki 1, baterie alkaliczne AA itp. Pakiet 8 - Drobny sprzęt medyczny wielorazowego użytku: ciśnieniomierze, golarki, łopatki drewniane, nożyki chirurgiczne, ostrza chirurgiczne, pincety, pojemniki na odpady medyczne, szczotki do wymazów, szkiełka nakrywkowe, szyny Kramera, wzierniki itp. Pakiet 9- Szczoteczki do wymazów cytologicznych. Pakiet 10 - Materiały do sterylizacji: papier krepowany, papier termoczuły, rękawy do sterylizacji, sporal, taśma kontrolna do sterylizacji, testy chemiczne do sterylizacji, torebki do sterylizacji, wanienki do dezynfekcji itp. Pakiet 11 - Materiały stomatologiczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający asortyment oraz ilości do realizacji w okresie obowiązywania umowy znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.13.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw równoważnych przedmiotowi składanej oferty, każda z nich o wartości, co najmniej równej cenie składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawa została wykonana lub jest wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób (co najmniej 1 osoby z 12 miesięcznym doświadczeniem w branży medycznej ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób (co najmniej 1 osoby z 12 miesięcznym doświadczeniem w branży medycznej ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione n/w dokumenty: 1. Formularz ofertowy 2. Formularze asortymentowo-cenowe 3. Wzór umowy zaparafowany na znak akceptacji warunków 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek, aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 6. Umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna. 7. Oświadczenie Zarządu Spółki z o.o. związane z art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych, jeśli wymaga tego wartość zamówienia (dotyczy tylko Spółek z o.o.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Zmiany zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 w/w ustawy, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany dotyczące: 1. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. 2. zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 3. zmiany osób upoważnionych do realizacji i odbioru zamówienia. 4. wprowadzenia zmiany cen jednostkowych brutto w trakcie trwania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawek VAT. Zmiana stawki zostanie zastosowana z dniem wejścia w życie, stosowanie do obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. 5. wprowadzenia zmian gdy konieczność wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia na nowy produkt o tych samych parametrach. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego i przedstawić mu nowy towar do testowania i akceptacji, przy zachowaniu ceny przetargowej. 7. w przypadku nie zrealizowania wartości umowy w okresie jej obowiązywania Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy przy zachowaniu przez ten okres niezmienności cen określonych niniejszą umową. 8. .Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych wyrobów objętych umową w przypadku zmiany konfekcjonowania (wielkości opakowań) wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową ( w takim przypadku cena jednostkowa nie może ulec zmianie). 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach ul. PCK 1 40-057 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach - Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH- SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku: igły medyczne, strzykawki, kaniule dreny, sondy, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, cewniki do odsysania, cewniki Foleya, dreny, rurki intubacyjne, prowadnice do rurek intubacyjnych, maski tlenowe, rękawice diagnostyczne i chirurgiczne itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Chirurgiczna bielizna jednorazowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Prezerwatywy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Prześcieradła jednorazowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Wanienki do dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Igły i szwy (nici) chirurgiczne wchłanialne i niewchłanialne i igły do szwów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Osprzęt i materiały eksploatacyjne do aparatury i urządzeń medycznych: papiery rejestracyjne EKG, EEG, USG, elektrody i żele do EKG i USG, atrament do EEG, ustniki 1 x, baterie alkaliczne AA itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Drobny sprzęt medyczny wielorazowego użytku: ciśnieniomierze, golarki, łopatki drewniane, nożyki chirurgiczne, ostrza chirurgiczne, pincety, pojemniki na odpady medyczne, szczotki do wymazów, szkiełka nakrywkowe, szyny Kramera, wzierniki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9- Szczoteczki do wymazów cytologicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Materiały do sterylizacji: papier krepowany, papier termoczuły, rękawy do sterylizacji, sporal, taśma kontrolna do sterylizacji, testy chemiczne do sterylizacji, torebki do sterylizacji, wanienki do dezynfekcji itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, I EKSPLOATACYJNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA 19/D/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Materiały stomatologiczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.