To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-26
Poznań: Usługa sprzątania wewnątrz budynków UMP
Numer ogłoszenia: 220154 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209446 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania wewnątrz budynków UMP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania, polegająca na: - codziennym sprzątaniu ciągów komunikacyjnych, - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet, - sprzątania pomieszczeń archiwum raz w tygodniu w budynku przy ul. Gronowej 22 a, b, - świadczenie usługi sprzątania interwencyjnego, np. po pracach remontowych, po skutkach awarii, zalaniach w tym spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, - czyszczeniu urządzeniem typu karcher dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych, - utrzymanie czystości i sprzątanie w godzinach pracy Urzędu w ciągach komunikacyjnych, w budynkach Urzędu Miasta przy pl. Kolegiackim 17, przy ul. Libelta 16/20, przy ul. Matejki 50, przy ul. Słowackiego 22, przy ul. Gronowej 22 a, b, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń biurowych, socjalnych i toalet, od poniedziałku do piątku, w godzinach określonych we wzorach umowy: a) ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń biurowych, socjalnych i toalet: poniedziałek od godz. 17.00 do godz. 22.00, wtorek, środa, czwartek i piątek od godz. 16.00 do godz. 21.00, b) utrzymania czystości i sprzątania, w godzinach pracy Urzędu ciągów komunikacyjnych, w budynkach Urzędu Miasta przy pl. Kolegiackim 17, przy ul. Libelta 16/20, przy ul. Matejki 50, przy ul. Słowackiego 22, przy ul. Gronowej 22 a, b, poniedziałek od godz. 7.30 do godz. 17.00, wtorek, środa, czwartek i piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30, Wykonawca zobowiązany będzie sprzątać pomieszczenia plombowane i specjalne w obecności pracowników zajmujących te pomieszczenia (wykaz pomieszczeń przedstawi Oddział Zarządzania Obiektami Wydziału Zamówień i Obsługi Urzędu) w godzinach pracy Urzędu, tj.: 1. poniedziałek od godz. 7.30 do godz. 17.00 2. wtorek, środę, czwartek i piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzątania archiwum po uprzednim uzgodnieniu terminu tj. dnia i godziny. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całości niniejszego zamówienia za pomocą własnych urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług określonych umową przy użyciu własnych środków czystości i higienicznych dopuszczonych do używania przez państwowy Zakład Higieny oraz narzędzi i worków do koszy na śmieci posiadających aktualnie wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa oraz przyjaznych środowisku naturalnemu i posiadające znak CE. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania środków czystości i środków higienicznych nie gorszej jakości niż wskazane w załączniku nr 3 do wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania obejmująca następujące budynki: pl. Kolegiacki 17, Rynek Śródecki 3, ul. Czarnieckiego 5.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10543,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12968,10
Oferta z najniższą ceną: 12968,10 / Oferta z najwyższą ceną: 12968,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania obejmująca następujące budynki: os. Bohaterów II Wojny Światowej 36, ul. Libelta 16/20, ul. 3 Maja 46, ul. Matejki 50, ul. Słowackiego 22, ul. 28 Czerwca 1956r nr 404
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Clar System S. A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11338,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13946,70
Oferta z najniższą ceną: 13946,70 / Oferta z najwyższą ceną: 13946,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania obejmująca następujące budynki: ul. Gronowa 20, ul. Gronowa 22 a, b, os. Bolesława Chrobrego 117,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5347,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6577,70
Oferta z najniższą ceną: 6577,70 / Oferta z najwyższą ceną: 6577,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umów podstawowych numerach ZOU.IV.272.20.2013 , ZOU.IV.272.21.2013 , ZOU.IV.272.22.2013. Zamówienie to jest zamówieniem uzupełniającym polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w zamówieniu podstawowym. Zamówienie podstawowe było udzielone w roku 2013 w trybie przetargowym, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu i specyfikacji. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.