eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Usługi utrzymania czystości dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Kowary: Usługi utrzymania czystości dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach
Numer ogłoszenia: 220104 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Kowarach , ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary, tel. 075 6415706, 6415700.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcz-kowary.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona zdrowia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług Wykonawca wykonuje własnymi pracownikami , własnym sprzętem , własnymi środkami czystości oraz preparatami dezynfekującymi . Obszar Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach podzielono na trzy obszary oraz tak zwane strefy higieniczne : 1.Obszar medyczny - strefa biała - dezynfekcja ciągła i okresowa , 2.Obszar administracyjno - gospodarczy , techniczny - poziom czystości fizycznej , dezynfekcja na żądanie w odniesieniu do pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych . 3. Obszar komunikacji i korytarzy strefa szara W zakresie obszaru medycznego - strefy białej wydzielono cztery strefy sanitarne : 1. Strefa I ciągłej czystości - magazyn materiałów sterylnych , magazyny materiałów czystych - wysoki poziom czystości fizycznej i bakteriologicznej - dezynfekcja ciągła. 2. Strefa II - ogólnej czystości medycznej - sale chorych ,komunikacje wewnętrzne , pomieszczenia oddziałów zabiegowych , nie zabiegowych oraz gabinety gdzie nie wykonuje się zabiegów nie inwazyjnych - dezynfekcja okresowa , bieżąca wg potrzeb. 3. Strefa III - czystości zmiennej- blok operacyjny , trakt porodowy, centralna sterylizatornia, oddział noworodkowy , oddział anestezjologii i intensywnej terapii, odcinki wzmożonego nadzoru , gabinety zabiegowe , sale pooperacyjne - dezynfekcja ciągła wysokiego stopnia. W strefie III wyróżniono pomieszczenia wymagające utrzymania najwyższego poziomu higieny oraz czystości bakteriologicznej . 4. Strefa IV - ciągłego skażenia - pracownie diagnostyczne, pomieszczenia higieniczno - sanitarne , brudowniki , magazyny brudnej bielizny - dezynfekcja ciągła. Załączniki nr 2 i nr 3 stanowią szczegółowy sposób utrzymania czystości : a. załącznik nr 2 do SIWZ - wykaz czynności wchodzący w skład kompleksowego utrzymania czystości w szpitalu - strefa biała wraz z planem mycia i dezynfekcji b. załącznik nr 3 do SIWZ - zakres czynności sprzątających - strefa szara 5.Środki czystości oraz preparaty dezynfekujące muszą posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych , zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej 1.Wykonawca musi posiadać wyposażenie i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia a w tym : 2. Dotyczy utrzymania czystości w Szpitalu - strefa biała i szara , 1. wózki do mycia i dezynfekcji specjalistyczne dla strefy III preferowane w systemie zamkniętym minimum 2 sztuk , 2. wózki do odpadów komunalnych i medycznych - zamykane - minimum 5 sztuk, 3. Maszyny do dezynfekcji parą co najmniej 1 sztuka , 4. Maszyny do szorowania dużych i małych powierzchni , minimum 2 sztuki , 5. Odkurzacze do zbierania na mokro i sucho , 6. Systemy do mopowania , Wykonawca winien zabezpieczyć pranie , dezynfekcję i suszenie mopów i ścierek . Środki czystości i higieny , preparaty dezynfekcyjne używane do świadczenia usługi winny być zatwierdzone przez Zespół ds. Zapobiegania i Zwalczania Zakażeń Szpitalnych i Pielęgniarkę Epidemiologiczną w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kowarach . 7. Wykonawca winien świadczyć usługi łącznie z dniami wolnymi od pracy - sobota , niedziela, dni świąteczne. 8.Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowego utrzymania czystości zgodnie z wymogami w palcówkach służby zdrowia . 9.Wykonawca musi być wyposażony w dostateczną ilość odpowiednich wózków serwisowych do mycia i dezynfekcji , wózków transportowych (odpady) środków myjących, dezynfekcyjnych , mopów ,ściereczek, (poddawanych dezynfekcji i praniu ). 10. Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowej segregacji z uwzględnieniem kolorystyki worków , transportu oraz przygotowania do utylizacji odpadów medycznych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej dwoma usługami odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługami kompleksowego utrzymywania czystości , ze szczególnym uwzględnieniem jednostek służby zdrowia z podaniem ich wartości przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. - posiadają dostateczną ilość i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia . Na dzień rozpoczęcia usługi Wykonawca musi dysponować sprzętem , który został określony w punkcie 3 SIWZ . - dysponują odpowiednią ilością osób sprzątających ściśle dostosowaną do wielkości i potrzeb. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - dysponują ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych na kwotę 500 000 zł obejmującą okres realizacji umowy 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6. Wykaz wykonanych albo wykonywanych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych . W przypadku , gdy polisa nie obejmuje całego okresu realizacji umowy , Wykonawca złoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do przedłożenia aktualnej polisy w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej polisy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zobowiązani są podać pełnomocnika do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz-kowary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach, 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15 Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Powatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach ,58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.