eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa do 10 dni od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt fabrycznie nowego sprzętu w celu wyposażenia Sekcji Fizykoterapii i Rehabilitacji oraz Poradni Alergologicznej Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w ilościach w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Wrocław: Dostawa do 10 dni od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt fabrycznie nowego sprzętu w celu wyposażenia Sekcji Fizykoterapii i Rehabilitacji oraz Poradni Alergologicznej Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego: - pakiet nr 1 - aparat do masażu o dużej amplitudzie drgań - pakiet nr 2 - aparat do masażu z 4 kulkami nefrytowymi w powierzchni masującej - pakiet nr 3 - ekran do naświetlań skóry o dużej powierzchni leczenia.
Numer ogłoszenia: 21992 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do 10 dni od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt fabrycznie nowego sprzętu w celu wyposażenia Sekcji Fizykoterapii i Rehabilitacji oraz Poradni Alergologicznej Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego: - pakiet nr 1 - aparat do masażu o dużej amplitudzie drgań - pakiet nr 2 - aparat do masażu z 4 kulkami nefrytowymi w powierzchni masującej - pakiet nr 3 - ekran do naświetlań skóry o dużej powierzchni leczenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 211 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 miesięcy od dnia otwarcia ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; - każdy z Wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punktach 1 - 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Zaświadczenie z US lub oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z ZUS lub oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2). 5. Oświadczenie nr 1 Wykonawcy (załącznik nr 3). 6. Oświadczenie nr 2 Wykonawcy (załącznik nr 4). 7. Czytelne zdjęcie lub folder proponowanego sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych pokój 21 lub 23 - Dolnosląskie Centrum Chorób Płuc.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater). W przypadku przesyłki pocztowej liczy się data otrzymania oferty, a nie data stempla pocztowego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.03.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do masażu ciała o dużej amplitudzie drgań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do masażu z 4 kulkami nefrytowymi w powierzchni masującej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ekran do naświetlań skóry o dużej powierzchni leczenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.