Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Siemianowice Śląskie: Dostawa dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sprzętu komputerowego wraz z oprzyrządowaniem.
Numer ogłoszenia: 219611 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, fax 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sprzętu komputerowego wraz z oprzyrządowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzętu komputerowy wraz z oprzyrządowaniem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia te warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą żądanych przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca -spełnia- albo -nie spełnia- poszczególne warunki. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Wykonawcy do złożenia wyjaśnień. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 5. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów pomimo wezwania lub nie złoży wyjaśnień, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej należy załączyć do oferty również zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. W przypadku, gdy wybrana zostanie oferta spółki cywilnej, Zamawiający zwróci się o przedłożenie umowy spółki cywilnej. c)Szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu umożliwiającą porównanie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i stwierdzenie zgodności z określonymi w niej parametrami minimalnymi. d)Informację o podwykonawcach lub wykonaniu całości zamówienia własnymi siłami (załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Ślaskich (Budynek Administracji) ul. Jana Pawła II 1, 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych - pok. Nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Ślaskich (Budynek Administracji) ul. Jana Pawła II 1, 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych - pok. Nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwer, Napęd magnetyczny-taśmowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Serwer HP Proliant DL380 G5 (kod producenta 470064-469) lub inny nie gorszy pod względem parametrów technicznych, wydajności i funkcjonalności o minimalnych parametrach - Napęd magnetyczny-taśmowy HP StorageWorks 1U USB Rack-Mount Kit z jednym napędem DAT 72 USB (kod producenta AG594A) lub inny nie gorszy pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności o minimalnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafa serwerowa, Zasilacz awaryjny,Konsola KVM, Switch + moduł światłowodowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Szafa serwerowa stojąca 19-42U firmy TRITON wraz z akcesoriami (kod producenta RMA-42-L81-CAX Delta/s) lub inna nie gorsza pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności o minimalnych parametrach, - Zasilacz awaryjny APC Smart-UPS 1500VA RMI2U (kod producenta SUA1500RMI2U) lub inny nie gorszy pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności o minimalnych parametrach, - Konsola KVM firmy ATEN (kod producenta CS-138A) lub inna nie gorsza pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności o minimalnych parametrach - Switch 3Com 4200G 24x10-100-1000 (kod producenta 3CR17661-91) - sztuk 1. Ze względu na posiadaną już strukturę informatyczną wyposażoną w sprzęt wyżej wymienionego producenta Zamawiający zamawia dokładnie taki sprzęt, aby uzyskać pełną kompatybilność i funkcjonalność z posiadanymi już urządzeniami tej klasy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70-7, 32.42.00.00-3, 29.85.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Modernizacja oraz zagospodarowanie terenów znajdujących się przy placówkach oświatowych w Siemianowicach Śląskich
- Usługi transportowe z eksmisji
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Modernizacja dachu przy ul. Jana Pała II 3
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.