eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Kraków: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 219547 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik, ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4233695, fax 012 6319480.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 20 sztuk komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, zakup i dostawa 20 sztuk monitorów ekranowych LCD, zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej sieciowej, zakup i dostawa 3 sztuk drukarek laserowych, zakup i dostawa 1 sztuki drukarki kodów paskowych wraz z dwoma czytnikami kodów paskowych, zakup i dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy pzp. potwierdzone następującymi dokumentami: 1. Oświadczeniem o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert umożliwiającymi między innymi identyfikacje osób reprezentujących firmę. 3. Oświadczeniem, iż nie zachodzą warunki określone w art.24 ustawy pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty wymienione w punktach 2 i 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie kserokopii poświadczanego dokumentu przez Wykonawcę, osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w punktach 1, 3 muszą być złożone w formie oryginałów. Pełnomocnictwo do reprezentacji musi być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą mogą potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poprzez złożenie zamiast dokumentów wskazanych w pkt.2 dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajacych że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem iż jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których jest mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik Dział Spraw Ogólnych - VI piętro pokój 601 ul.Krowoderskich Zuchów 2 31 - 272 Kraków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik Dział Spraw Ogólnych - VI piętro pokój 601 ul.Krowoderskich Zuchów 2 31 - 272 Kraków.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie numer 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 20 sztuk komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, zakup i dostawa 20 sztuk monitorów ekranowych LCD.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.24.14.00-4, 30.23.12.50-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie numer 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej sieciowej.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie numer 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 3 sztuk drukarek laserowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie numer 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 1 sztuki drukarki kodów paskowych wraz z dwoma czytnikami kodów paskowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 29.86.20.00-9, 29.85.26.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie numer 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 29.83.64.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.