eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania systemowego, czytników kart chipowych wraz z kartami oraz usługa wdrożenia autoryzacji poprzez karty chipowe w systemach Novel NetWare 6.5, SI PULS oraz PSZ.eDok dla Powiatowego Urzędu Pracy w Czę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania systemowego, czytników kart chipowych wraz z kartami oraz usługa wdrożenia autoryzacji poprzez karty chipowe w systemach Novel NetWare 6.5, SI PULS oraz PSZ.eDok dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 219483 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, fax 034 3243130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania systemowego, czytników kart chipowych wraz z kartami oraz usługa wdrożenia autoryzacji poprzez karty chipowe w systemach Novel NetWare 6.5, SI PULS oraz PSZ.eDok dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania systemowego, czytników kart chipowych wraz z kartami oraz usługa wdrożenia autoryzacji poprzez karty chipowe w systemach Novel NetWare 6.5, SI PULS oraz PSZ.eDok dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 32.16.20.00 - Karty zawierające obwody scalone Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone Oryginalny kod CPV: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ oraz dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta cenowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ 3.Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, opłatami i składkami stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca wyłoniony w prowadzonym postępowaniu na realizację zamówienia będzie zobowiązany do przedstawienia nie później niż w dniu podpisania umowy: a)Aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data  wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Aktualnego zaświadczenia z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data  wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5.Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. 6.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej 7.Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty określone w pkt 3, pkt 4 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 8.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 9.Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 10. Informacja o numerze konta i nazwie banku Wykonawcy. 11.Parafowany wzór umowy dotyczący danej części zamówienia. Wykonawcy, którzy złożą oferty na więcej niż jedną część zamówienia, składają jeden komplet dokumentów określonych w pkt. 3, pkt 4,pkt 8. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem (każda ze stron) przez osobę (-y) upoważnioną (-e) do składania oświadczeń  woli  w  imieniu  Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. K. Szymanowskiego 15 42-217 Częstochowa pokój 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Stykowa karta kryptoprocesorowa z oprogramowaniem middleware oraz dodatkowym interfejsem bezstykowym UNIQUE spełniająca kryteria: Wymagania techniczne: - wszystkie karty powinny być wykonane z białego tworzywa PCV z jednostronnym nadrukiem na karcie wykonanym techniką termotransferową (projekt graficzny ustalony ze Zleceniodawcą), - min. 32kB EEPROM, - zintegrowany bezstykowy moduł UNIQUE, - protokół transmisji zgodny z T=0 lub T=1, - biblioteka CSP, - możliwość autoryzacji w ActiveDirectory, - biblioteka PKCS#11, - możliwość autoryzacji w eDirectory przy użyciu NMAS, - możliwość załadowania na kartę więcej niż jednego certyfikatu, - zgodność z normą ISO7816 i ISO7810, - możliwość zaimportowania na kartę certyfikatów z plików pfx chronionego hasłem. Liczba sztuk: 220 b)Czytnik kart chipowych nabiurkowy obsługujący interfejs stykowy kart chipowych opisanych w punkcie a): Wymagania techniczne: - interfejs USB, - wsparcie dla protokołów komunikacyjnych T=0 i T=1, - zgodność z Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003 oraz Vista, - podstawka umożliwiająca postawienie czytnika w pozycji pionowej. Liczba sztuk: 170.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.31-0, 32.16.20.00-6, 30.21.62.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania oraz wykonanie usługi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zakup i dostawa: Rejestrator czasu pracy Wymagania techniczne: - czytnik w technologii zbliżeniowej pracujący w oparciu o karty UNIQUE - dodatkowa głowica do rejestratora, na wyjście - możliwość komunikacji systemu przez sieć LAN - temperatura pracy od 10 do 50 stopni Celcjusza - napiecie zasilania 12V DC - pamięć RAM 128 kB Liczba sztuk: 2 b) Zakup i dostawa: Oprogramowanie RCP do rejestratora czasu pracy Wymagania techniczne: - wersja jednostanowiskowa, możliwość zarejestrowania w programie do 500 pracowników - możliwość komunikacji z dwoma rejestratorami czasu pracy z punktu a) części II poprzez sieć LAN - dodatkowy moduł umożliwiający export/import danych pomiędzy oprogramowaniem RCP a systemami Kadry-Płace - kartoteka pracownika z możliwością podpięcia zdjęcia pracownika - możliwość importu danych z istniejących baz użytkownika - raporty w postaci graficznej z możliwością eksportu danych do programów zewnętrznych - regulaminy: I, II i III zmianowe, ciągły, wg harmonogramu, cykliczny   - możliwość realizowania podstawowych funkcji programu Kontroli Dostępu - możliwość wysyłania do rejestratora informacji tekstowych, bilansu czasu pracy i urlopów - ułatwienie pracy z programem poprzez możliwość stworzenia skrótów do najczęściej używanych funkcji programów - praca w środowisku WIN 98,2000,NT,XP Liczba sztuk: 1 c) Wykonanie Usługi - Instalacja 2 rejestratorów czasu pracy: instalacja w PUP Częstochowa oraz GCP w Koniecpolu, - instalacja w PUP Częstochowa oprogramowania RCP wraz ze skonfigurowaniem 2 rejestratorów, - Konfiguracja 40 pracowników PUP Częstochowa oraz 10 pracowników GCP w Koniecpolu w oprogramowaniu RCP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.62.00-8, 72.26.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa wdrożeniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wdrożenie autoryzacji poprzez karty chipowe w PUP Częstochowa: - instalacja serwera certyfikatów w eDirectory systemu Novell Netware 6.5, - instalacja w 40 stacjach roboczych czytnika kart chipowych wraz z instalacją sterowników, - konfiguracja 40 kart chipowych do autoryzacji użytkowników w eDirectory, przy pomocy certyfikatów umieszczonych na karcie chinowej, - konfiguracja logowania się przy pomocy kart chipowych do systemów SI PULS oraz PSZ.eDok na 40 stacjach roboczych - zarządzanie sposobem autoryzacji użytkowników SI PULS oraz PSZ.eDok powinno się odbywać centralnie w module administracyjnym tych aplikacji, - przeszkolenie informatyków z konfiguracji wyżej wymienionych punktów, - integracja oprogramowania RCP (opisanego w punkcie b) części II zamówienia) z modułem Kadry systemu SI PULS. b) wdrożenie autoryzacji poprzez karty chipowe w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu - instalacja serwera certyfikatów w eDirectory systemu Novell Netware 6.5 umieszczonych w PUP Częstochowa - autoryzacja ma się odbywać poprzez połączenie terminalowe z ośrodkiem macierzystym, - instalacja w 10 stacjach roboczych czytnika kart chipowych wraz z instalacją sterowników, - konfiguracja 10 kart chipowych do autoryzacji użytkowników w eDirectory, przy pomocy certyfikatów umieszczonych na karcie chipowej, - konfiguracja logowania się przy pomocy kart chipowych do systemów SI PULS oraz PSZ.eDok na 10 stacjach roboczych - zarządzanie sposobem autoryzacji użytkowników SI PULS oraz PSZ.eDok powinno się odbywać centralnie w module administracyjnym tych aplikacji, - przeszkolenie informatyków z konfiguracji wyżej wymienionych punktów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: licencja na oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie Microsoft w ramach umowy SELECT nr 80S60033 lub równoważnej formy sprzedaży. - Windows Terminal Svr CAL 2003 WinNT Sngl MVL (device CAL) - 15 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.