eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › USŁUGI SZKOLENIOWE W ZAKRESIE KURSÓW ZAWODOWYCH GARNCARSTWA I FOTOGRAFICZNEGO ORAZ USŁUGI MUZYKOTERAPII realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Radomsko: USŁUGI SZKOLENIOWE W ZAKRESIE KURSÓW ZAWODOWYCH GARNCARSTWA I FOTOGRAFICZNEGO ORAZ USŁUGI MUZYKOTERAPII realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 219243 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198821 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834422, faks 044 6834422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE W ZAKRESIE KURSÓW ZAWODOWYCH GARNCARSTWA I FOTOGRAFICZNEGO ORAZ USŁUGI MUZYKOTERAPII realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi szkoleniowe w zakresie kursów zawodowych garncarstwa i fotograficznego oraz usługi muzykoterapii realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL na zlecenie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomsku. 2. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: kurs garncarstwa, kurs fotograficzny, muzykoterapię. 2) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (pakiety), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XVIII SIWZ uwzględniającym nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybrany(-e) pakiet(-y) przedmiotu zamówienia. 3) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.12.12.70-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25984,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30537,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29489,94

  • Oferta z najniższą ceną: 29489,94 / Oferta z najwyższą ceną: 29489,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.