eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Koszalin: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 219019 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178923 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku, w podziale na następujące zadania: Zadanie 1 Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin Zadanie 2 Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin Zadanie 3 Obsługa komputera i kasy fiskalnej Zadanie 4 Operator koparki kl. III + Egzamin Zadanie 5 Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin Zadanie 6 Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki Zadanie 7 Pomoc kucharza Zadanie 8 Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera Zadanie 9 Pracownik kadrowo-płacowy Zadanie 10 Pracownik ochrony mienia + Egzamin Zadanie 11 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin Zadanie 12 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera Zadanie 13 Stylizacja fryzur Zadanie 14 Stylizacja paznokci W Zadaniach 1-14 udział wezmą uczestnicy projektu. Liczba osób biorących udział w poszczególnych Zadaniach została wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja instrumentu aktywnej integracji - Zadań 1-14 odbywać się będzie poprzez skierowanie i sfinansowanie zajęć w ramach podnoszenia kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych, umożliwiających aktywizację zawodową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań: Zadanie 1 Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin liczba godzin kursu: 30 liczba osób: 2 Zadanie 2 Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin liczba godzin kursu: 167 liczba osób: 14 Zadanie 3 Obsługa komputera i kasy fiskalnej liczba godzin kursu: 60 liczba osób: 2 Zadanie 4 Operator koparki kl. III + Egzamin liczba godzin kursu: 202 liczba osób: 4 Zadanie 5 Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin liczba godzin kursu: 202 liczba osób: 3 Zadanie 6 Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki liczba godzin kursu: 180 liczba osób: 3 Zadanie 7 Pomoc kucharza liczba godzin kursu: 140 liczba osób: 5 Zadanie 8 Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera liczba godzin kursu: 130 liczba osób: 8 Zadanie 9 Pracownik kadrowo-płacowy liczba godzin kursu: 120 liczba osób: 3 Zadanie 10 Pracownik ochrony mienia + Egzamin liczba godzin kursu: 250 liczba osób: 7 Zadanie 11 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin liczba godzin kursu: 249 liczba osób: 4 Zadanie 12 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera liczba godzin kursu: 100 liczba osób: 4 Zadanie 13 Stylizacja fryzur liczba godzin kursu: 200 liczba osób: 9 Zadanie 14 Stylizacja paznokci liczba godzin kursu: 120 liczba osób: 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5060,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4980,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82740,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obsługa komputera i kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4574,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Operator koparki kl. III + Egzamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Koszalinie, Ul. Zwycięstwa 121, 75-601 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Koszalinie, Ul. Zwycięstwa 121, 75-601 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21330,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10599,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pomoc kucharza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c. Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10103,65

  • Oferta z najniższą ceną: 10103,65 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8681,44

  • Oferta z najniższą ceną: 8681,44 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pracownik kadrowo-płacowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Oświatowa - Europejskie Centrum Edukacyjne, Ul. T. Chałubińskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pracownik ochrony mienia + Egzamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15921,85

  • Oferta z najniższą ceną: 15921,85 / Oferta z najwyższą ceną: 24500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica w Koszalinie, Ul. Jana Pawła II, 75-452 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15340,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7172,84

  • Oferta z najniższą ceną: 7172,84 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Stylizacja fryzur

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12499,47

  • Oferta z najniższą ceną: 12499,47 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Stylizacja paznokci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4583,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4583,30 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.