eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Opracowanie studium transportowego dla miasta Cieszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-01

Cieszyn: Opracowanie studium transportowego dla miasta Cieszynie
Numer ogłoszenia: 21898 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna , Rynek 1, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium transportowego dla miasta Cieszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium transportowego dla miasta Cieszyna, obejmujący 4 podsystemy: a) komunikację indywidualną, b) komunikację zbiorową, c) komunikację rowerową, d) parkowanie. Etap I. 1. Skompletowanie materiałów wyjściowych: a) zakup i skompletowanie podkładów mapowych, b) analiza i ocena wykonanych dotychczas rozwiązań układu transportowego zaproponowana w obowiązujących dokumentach: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Cieszyna, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, c) zestawienie planowanych inwestycji układu transportowego wszystkich szczebli samorządu terytorialnego oraz GDDKiA dla obszaru Cieszyna, d) zebranie ewentualnych innych materiałów mających znaczenie dla realizacji zadania. 2. Inwentaryzacja elementów systemu transportowego Miasta: a) inwentaryzacja istniejącej podstawowej sieci komunikacyjnej wraz z informacją o przepustowości i określeniem parametrów technicznych dróg: - klasyfikacja techniczna dróg i ulic (główna, zbiorcza, lokalna, dojazdowa), - kategoryzacja dróg i ulic w granicach Miasta (krajowa, wojewódzka, powiatowa, gminna, wewnętrzna), Przy sporządzeniu inwentaryzacji dróg i ulic należy stosować oznakowanie, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r. nr 67, poz. 582). b) inwentaryzacja miejsc parkingowych w Mieście (ich lokalizacja, ilość miejsc parkingowych, itp.). 3. Ocena infrastruktury systemu transportowego, placów publicznych oraz diagnoza stanu istniejącego i problemów komunikacyjnych. 4. Uzyskanie informacji o mieście w celu opracowania modelowania i symulacji ruchem (analiza terenów zurbanizowanych, stanowiących potencjał ruchotwórczy, informacja o mieszkańcach, ich zatrudnieniu oraz bilans dojazdów i wyjazdów do pracy oraz ogólnych zachowań komunikacyjnych mieszkańców, analiza ruchu transgranicznego - przejścia graniczne w ciągu ulicy Zamkowa i ul. 3 Maja. 5. Badanie zachowań komunikacyjnych mieszkańców wykonane metodą ankietowania w gospodarstwach domowych - 700 ankiet. 6. Opracowanie prognozy demograficznej dla miasta (z uwzględnieniem aspektów migracyjnych). 7. Badania i ocena funkcjonowania systemu transportowego: badanie ruchu drogowego wewnętrznego i zewnętrznego (ruchu tranzytowego, źródłowego i docelowego oraz wewnętrznego z udziałem pojazdów z terenu Miasta Cieszyn). METODYKA REALIZACJI POMIARÓW RUCHU KOMUNIKACJI INDYWIDUALNEJ: a) pomiar kordonowy obszaru opracowania. Pomiar ten musi być przeprowadzony w dzień roboczy: wtorek lub środę lub czwartek. Jedyną dopuszczaną przez zamawiającego metodą realizacji pomiaru kordonowego jest metoda filmowania pojazdów i ich tablic rejestracyjnych z rozróżnieniem ich kategorii oraz kierunkowości ruchu (konsekwentnie należy każdorazowo filmować przód pojazdu). b) pomiar w punktach węzłowych układu (skrzyżowania lub węzły drogowe), dotyczący wszystkich relacji ruchu pojazdów z uwzględnieniem ich struktury rodzajowej. Pomiar ten może być przeprowadzony w innym terminie niż pomiar kordonowy - z zastrzeżeniem, że będzie prowadzony w dzień roboczy: wtorek lub środę lub czwartek. Zamawiający wymaga aby metodami realizacji tego pomiaru były: - metoda filmowania pojazdów i ich tablic rejestracyjnych z rozróżnieniem kierunkowości ruchu (konsekwentnie należy każdorazowo filmować przód pojazdu) dla skrzyżowań/węzłów o układzie sytuacyjno-wysokościowym nie pozwalającym na filmowanie pojazdów w ujęciu umożliwiającym każdorazowo poprawne rozpoznane ich liczby oraz kategorii, - metoda filmowania pojazdów z rozróżnieniem ich kategorii oraz kierunkowości ruchu dla skrzyżowań/węzłów o układzie sytuacyjno-wysokościowym pozwalającym na filmowanie skrzyżowania lub węzła w całości, Lokalizacja punktów pomiarowych: a) kordonu na terenie miasta: w ilości 15 punktów, b) punktów węzłowych układu: w ilości 15 punktów. 8. Przekazanie materiałów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pozyskane w trakcie realizacji zamówienia nw. materiały: a) całość materiału wideo wymaganego w ramach realizacji pomiarów ruchu - w postaci plików *.mpeg, *.avi lub podobnych o rozdzielczości umożliwiającej weryfikację poprawności dokonanego odczytu znaków z tablic rejestracyjnych pojazdów oraz wykorzystanie zgromadzonego materiału w trakcie późniejszych prac własnych Zamawiającego na nośniku: dyski twarde, b) warstwy GIS i bazy danych: - dane tekstowe, edytowalne w formacie typu *.doc, - warstwy rastrowe (zeskanowane materiały wejściowe i inne) w układzie współrzędnych PUWG 2000 strefa 6 - pliki typu: *.jpg, *.tiff, - bazy danych GIS w formacie *.shp z pełną strukturą danych w układzie współrzędnych PUWG 2000 strefa 6, - bazy danych z pełną ich strukturą - pliki typu *.xls i *.shp, - pliki modelowania i prognoz ruchu - pliki VISUM. c) pełny opis tworzenia modelu i prognoz ruchu pozwalający na odtworzenie całego procesu dochodzenia do niego w systemie VISUM. d) badanie parkowania, obejmujące całą centralną strefę miasta wraz z uzgodnionymi z Miejskim Zarządem Dróg w Cieszynie obszarami bezpośrednio przylegającymi: - pomiary czasu parkowania, - rotacja, - strefowanie, d) badanie ruchu rowerowego - w ramach ww. pomiarów ruchu oraz - dodatkowo w 5 punktach wskazanych przez Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie. 9. Wykonanie pomiarów komunikacji zbiorowej w zakresie: a) komunikacja autobusowa: pomiar w autobusie - napełnienie pojazdu, ilość wsiadło-wysiadło na każdym przystanku dla wszystkich linii i wszystkich kursów w ciągu dnia roboczego - do 10 linii na terenie miasta, b) komunikacja kolejowa: pomiar na stacji: napełnienie pociągu, wsiadło-wysiadło na stacji Cieszyn w ciągu dnia roboczego. 10. Podsumowanie wyników pomiarów ruchu wraz z ich oceną. 11. Opracowanie modeli dla stanu istniejącego i ocena funkcjonowania sieci komunikacyjnej i zaspokojenia potrzeb komunikacyjnych mieszkańców w stanie istniejącym: a) modelowanie ruchu dla stanu istniejącego: - ocena miejsc newralgicznych układu transportowego, przekroczenia przepustowości identyfikacja miejsc największych zagrożeń komunikacyjnych - wypadki, uciążliwości ze względu na hałas i spaliny, - ocena aktualności rezerw pod rozwój komunikacji zapisana w planach miejscowych zagospodarowania przestrzennego Miasta Cieszyna b) modelowe obciążenia ruchem samochodowym istniejącej sieci komunikacyjnej - opracowanie modeli symulacyjnych ruchu w oparciu o przeprowadzone pomiary ruchu w strategicznych punktach sieci komunikacyjnej wraz z opracowaniem graficznym (wizualizacja wybranych przykładów: wartości obciążeń na sieci, rodzajów ruchu-wewnętrznego, tranzytowego, docelowo źródłowego, przekroczeń i rezerw przepustowości). 12. Analiza uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych rozwoju systemu transportowego: a) kontynuacja przedsięwzięć rozpoczętych lub ich modyfikacja, b) określenie zadecydowanych przedsięwzięć mogących mieć wpływ na obciążenie sieci transportowej, tj. budowa planowanego węzła przesiadkowego przy ulicy Hajduka oraz połączenia drogowego ulicy Bobreckiej z ulicą Bielską, c) identyfikacja miejsc wskazanych do objęcia ochroną przed uciążliwością transportu - względy środowiskowe, kulturowe, itp.: propozycje działań mających na celu poprawę, jakości środowiska w konkretnych obszarach miasta, w których w stanie istniejącym stwierdzono, bądź jest spodziewane przekroczenie dopuszczalnych norm, d) inne zadania dla systemu transportowego proponowane przez Zamawiającego. ETAP II. 1. Prognozowanie ruchu z uwzględnieniem terenów zurbanizowanych w oparciu o wskazane zagospodarowanie terenów w opracowaniach planistycznych Miasta Cieszyna: a) opracowanie symulacyjnych modeli ruchowych i macierzy ruchu na okres perspektywiczny -2025 r., b) przygotowanie więźby ruchu wewnętrznego i zewnętrznego. 2. Określenie skutków i potrzeb udrożnienia układu transportowego wynikających z obciążenia ruchem: a) istniejącym, b) prognozowanym, c) perspektywicznym z uwzględnieniem rozpoczętych i strategicznych dla Miasta inwestycji. 3. Opracowanie projektu Studium rozwoju układu transportowego: a) studia trasowe z uwzględnieniem wariantowych rozwiązań, b) trasy rowerowe (rekomendowane), c) studia trasowe i rozwiązania wybranych fragmentów układu transportowego, d) zapis podstawowego układu transportowego w liniach rozgraniczających, e) określenie polityki parkingowej dla strefy centrum miasta. 4. Opracowanie wariantów - rozwiązań alternatywnych i rekomendowanych ETAP III. 1. Etapowanie realizacji układu docelowego. 2. Analiza kosztowa i ekonomiczna proponowanych rozwiązań dla podstawowego układu transportowego. 3. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń studium transportowego - po uprzednim ustaleniu jej obligatoryjności oraz zakresu, z RDOŚ oraz Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Katowicach oraz współpraca z zamawiającym na etapie prowadzenia przez zamawiającego procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi: a) uczestniczenia w spotkaniach, podczas których prezentowana będzie koncepcja Studium transportowego organom Miasta Cieszyna, b) uczestniczenia w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w Studium transportowym, c) uczestniczenia na posiedzeniach Rady Miasta Cieszyna oraz na posiedzeniach Komisji Rady Miasta Cieszyna, d) uczestniczenia w innych, niewymienionych wyżej, spotkaniach i naradach dotyczących STUDIUM TRANSPORTOWEGO (przedmiotu zamówienia/umowy), organizowanych przez Zamawiającego. 2. Wykonawca musi przekazać zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach: a) opracowanie zostanie sporządzone i dostarczone Zamawiającemu: - w formie elektronicznej (tekst w programie Microsoft Word, rysunki w formie JPG, PDF), - wydruki w formie papierowej (tradycyjnej), b) część tekstowa ze schematami i rysunkami w formacie A-4 i A-3 obrazująca przeprowadzone analizy funkcjonalno-ruchowe, c) rysunki: - rysunek wynikowy w skali 1:5000 z rekomendowanym układem komunikacyjnym w liniach rozgraniczających, podziałem funkcjonalnym ulic i miejsc parkingowych oraz określeniem ich parametrów, proponowanym przebiegiem ścieżek rowerowych i ważniejszych ciągów pieszych, - zasady organizacji ruchu, - koncepcja rozwiązań głównych skrzyżowań w formie graficznej w skali 1:2000 lub 1:1000 lub 1:500 i w formie opisowej, - rysunek proponowanego etapowania rozbudowy układu transportowego w skali 1:5000 lub w 1:2000, - w zależności od potrzeb - wybrane rysunki obciążeń sieci ruchem - w skali i ilości do uzgodnienia, d) analizy i koncepcje oraz inne materiały na każdym etapie - zostaną przekazane Zamawiającemu w zależności od potrzeb, e) dokładność podkładów mapowych do zeskanowania i dalszego przetwarzania: - jako skalę zasadniczą Studium transportowego należy przyjąć 1:5000 i 1:2000, - do studiów trasowych umożliwiających ocenę potrzeb rezerw terenowych pod komunikację w miejscach konfliktowych 1:2000. W wyjątkowych przypadkach uzasadnionych koniecznością większego poglądu szczegółów 1:1000 lub 1:500, f) komputerowe zapisy sieci komunikacyjnej, modelowe obciążenia sieci ruchem i inne prace analityczne do bieżących konsultacji i prezentacji podczas realizacji tematu będą wykonane w skali odpowiadającej czytelności przekazu, g) zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza możliwość dokonania z wykonawcą uzgodnień, co do skali i składu rysunków..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 73.11.00.00 - Usługi badawcze 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3000 zł (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium - opracowanie studium transportowego dla miasta Cieszyna. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn (pokój nr 213) od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 8. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie musiał wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku dokonana zostanie w oparciu o wykaz usług, stanowiący załącznik 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie następujące usługi: a) co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu studium transportowego dla obszaru gminy miejskiej powyżej 30 000 mieszkańców, w ramach którego wykonano: - badania ruchu w powiązaniu z analizami zagospodarowania przestrzennego, - kordonowe pomiary ruchu wykonane techniką wideo obejmującą filmowanie pojazdów i tablic rejestracyjnych, - koncepcję docelowego modelu parkowania w centralnej strefie miasta, - prognozę demograficzną dla miasta będącą podstawą do ustalenia docelowych rozwiązań komunikacyjnych, oraz b) co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu koncepcji systemu tras rowerowych dla obszaru gminy miejskiej powyżej 30 000 mieszkańców, oraz c) co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko (POS) dla dokumentu, o którym mowa w art. 46 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, z dziedziny transportu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie musiał wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku dokonana zostanie w oparciu o wykaz osób, stanowiący załącznik 6 do SIWZ. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, posiadającymi następujące kwalifikacje: a) wykształcenie wyższe z zakresu transportu lub drogownictwa, oraz b) doświadczenie w zakresie planowania rozwiązań transportowych, oraz c) doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań drogowych, oraz d) udział jako członek w zespole autorskim realizującym studium transportowe dla obszarów gminy miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, oraz e) uprawnienia lub kwalifikacje w zakresie urbanistyki lub członkostwo w miejskiej komisji urbanistycznej - przynajmniej 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie musiał wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p., zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 6.3, musi zawierać w swej treści informacje dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust 1 u.p.z.p., przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj.: a) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zaistniałych po dacie zawarcia umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT, b) zmiana personelu wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, śmierci, choroby, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, rezygnacji, niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cieszynie Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji ul. Kochanowskiego 14 43-400 Cieszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn - Punkt Obsługi Klientów, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.