eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice › Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m3 wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Studzienice: Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m3 wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz
Numer ogłoszenia: 218912 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156140 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m3 wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku hydroforni oraz budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz gm. Studzienice, które stanowić będzie wykonanie zadania pn: Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m3 wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45232000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów i kabli 45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Wykonanie na terenie istniejącego ujęcia na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 146/3 w miejscowości Ugoszcz: a) zbiornika naziemnego retencyjnego wody uzdatnionej średnicy D=5,7m, wysokości całkowitej H=7,62m i pojemności użytkowej V=150m3, b) rurociągu tłocznego, ssawnego i przelewowego od zbiornika terenowego wody uzdatnionej do budynku Stacji Uzdatniania Wody, c) w budynku stacji uzdatniania wody demontaż istniejącego układu rurociągów i wykonanie nowego układu technologii uzdatniania wody, d) wymianę agregatów pompowych studni głębinowych, e) budowę układu technologicznego w budynku Stacji Uzdatniania Wody obejmującego wykonanie czterech zestawów filtrów ciśnieniowych pośpiesznych śr. 1200mm, areatora śr. 800mm, zestawu pompowego hydroforowego składającego się z trzech pomp wiatrowych wielostopniowych połączonych szeregowo/równolegle i jednej płuczącej, zbiornika przeponowego stabilizującego o poj. V=500dm3 wraz z rurociągami technologicznymi i armaturą, f) podłączenie odpływu wód popłucznych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, g) remont wewnątrz budynku hydroforni obejmujący: wymianę istniejącej stolarki otworowej, malowanie, wykonanie okładzin ścian i posadzki wewnątrz budynku oraz wymianą instalacji wod - kan i elektrycznej. 3. Przedmiot zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny, w tym w: projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót. 4. Szczegółowy zakres prac określają Dokumentacja projektowa, projekt wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane na zlecenie Zamawiającego, oraz przedmiar robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ w ilości wymienionej w załączniku nr 10. 5. W celu przygotowania Oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w szczegółowej specyfikacji technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w kosztorysie ofertowym - przedmiarze robót, jako materiale pomocniczym. 7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń nowych, w pierwszym gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w szczegółowej specyfikacji technicznej i Dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji zamówienia muszą spełniać jedynie warunek równoznaczności w stosunku do urządzeń, materiałów i produktów o nazwach, typach i pochodzeniu wskazanych w szczegółowej specyfikacji technicznej i Dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca zobowiązany jest użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ust. 2 i ust. 3 ustawy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 9. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 10. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 11. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: 1) odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i Umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, 2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem, 3) zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi zdarzeniami, a także zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i składowanie materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku, 6) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) odprowadzanie wody z terenu budowy i odwodnienie wykopów, 8) Wykonawca zobowiązany jest realizować prace demontażowe według poniższych zasad: -armatura przewidziana do demontażu będzie zdemontowana w miejscu jej zainstalowania bez uszkodzeń, z zachowaniem należytej staranności, -po demontażu armatura zostanie złożona w miejscu składowania, uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru lub Zamawiającym, -rurociągi przewidziane do demontażu i wymiany będą cięte na odcinki o długościach uzgodnionych przez Wykonawcę z Inspektorem Nadzoru lub Zamawiającym, -zagospodarowanie zdemontowanej armatury, elementów rurociągów leży po stronie Zamawiającego, który wg. własnego uznania wykorzysta lub zezłomuje zdemontowanie elementów i urządzeń, -sposób demontażu filtrów i sprężarek zostanie ustalony z Inspektorem Nadzoru lub Zamawiającym. 9) udzielanie pisemnych informacji o przebiegu robót (stopniu zaawansowaniu prac) i napotykanych problemach poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego raportu, rozliczeń, a także innych istotnych informacji, 10) udzielanie Zamawiającemu pisemnych informacji o dokonanych kontrolach na budowie, 11) zapewnienie odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie, 12) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu robót, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 13) skompletowanie dokumentacji odbiorowej, w tym: -dokumentacji powykonawczej, tj. dokumentacji budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, -szczegółowych specyfikacji technicznych (podstawowych, załączonych do Umowy i ewentualnych uzupełniających lub zamiennych), -protokołów odbioru robót ulegających zakryciu i robót zanikających, protokołów odbiorów częściowych, -recept i ustaleń technicznych, -dziennika budowy, książki obmiarów (oryginały), -wyników pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Branży Technologicznej, Budowlanej i Elektrycznej (STWiORBTBiE) i programem zapewnienia jakości (PZJ), -deklaracji zgodności lub certyfikacji zgodności wbudowanych materiałów, certyfikatów bezpieczeństwa zgodnie z SST i PZJ, -rysunków (dokumentacji) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przyłączenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń, -geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu, -mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. -uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie nowej technologii uzdatniania wody i wymiany pomp głębinowych w ujęciach. 12. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż Wykonawcy nie przysługuje możliwość zmiany Ceny po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje również możliwości skorygowania Ceny z uwagi na jej błędne skalkulowanie lub nieuwzględnienie elementów niezbędnych do wykonania umowy. 13. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić 2 pracowników zatrudnionych przez Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji i urządzeń Stacji Uzdatniania Wody.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.25.21.26-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERKIS - Aqua Technologie Uzdatniania Wody Zenon Szturomski, ul. Czyżewskiego 38, 80-336 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 773207,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 649143,45

  • Oferta z najniższą ceną: 649143,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1059030,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.