eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność i administrowanych przez ADM Sp. z o.o. oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Namysłów: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność i administrowanych przez ADM Sp. z o.o. oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 218810 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174618 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych -Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ADM-TBS" Sp. z o.o. w Namysłowie, ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4107270, 4107265, faks 077 4107270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność i administrowanych przez ADM Sp. z o.o. oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia przewiduje utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność i administrowanych przez ADM Sp. z o.o. oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Dotyczy budynków i terenów Wspólnot Mieszkaniowych, Spółki oraz terenów gminnych administrowanych przez ADM Sp. z o.o. - zamiatanie klatek schodowych- dwa razy w tygodniu ( oprócz dni wolnych od pracy): - mycie klatek schodowych - 1 raz w tygodniu: - usuwanie pajęczyn wg potrzeb: - zamiatanie korytarzy piwnicznych- 1 raz w miesiącu; - mycie okien i lamperii - dwa razy do roku (kwiecień, październik) - zamiatanie chodników oraz dróg wewnętrznych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - sprzątanie podwórek-wg potrzeb ; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - wykaszanie trawników, dotyczy to całej powierzchni łącznie z usuwaniem chwastów - wg potrzeb; - cięcie żywopłotów, pielęgnacja krzewów, usuwanie suchych konarów z drzew - wg potrzeb; - sprzątanie boksów i miejsc zbiórki odpadów komunalnych - wg potrzeb 2 Dotyczy budynku Ratusza oraz terenu przyległego - zamiatanie i mycie korytarzy - codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - mycie okien i drzwi wejściowych - raz w miesiącu; - mycie lamperii - dwa razy w roku (kwiecień, październik); - sprzątanie pomieszczeń USC codziennie w uzgodnieniu z Kierownikiem Urzędu ; - sprzątanie pomieszczeń monitoringu miejskiego codziennie ( oprócz dni wolnych od pracy ); - opróżnianie koszy na śmieci - codziennie; - otwieranie i zamykanie ratusza w dni robocze (6.00 i 18.00), a w dni wolne od pracy po uzgodnieniu z Kierownikiem USC; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w tygodniu; 3 Dotyczy budynku dworca PKP - zamiatanie holu dworca - codziennie ; - mycie holu - codziennie ; - mycie okien cztery razy w roku - styczeń, kwiecień, lipiec, październik ; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w tygodniu ; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 06:00 rano ; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz klatek wycieraczkowych - wg potrzeb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Higiena System Śmigiel Dariusz, 45-222 Opole, ul. Chabrów 46/26, 45-222 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373770,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 348000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 792000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.