Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Namysłów: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność i administrowanych przez ADM Sp. z o.o. oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 174618 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych -Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ADM-TBS" Sp. z o.o. w Namysłowie , ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4107270, 4107265, faks 077 4107270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność i administrowanych przez ADM Sp. z o.o. oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dotyczy budynków i terenów Wspólnot Mieszkaniowych, Spółki oraz terenów gminnych administrowanych przez ADM Sp. z o.o. - zamiatanie klatek schodowych- dwa razy w tygodniu ( oprócz dni wolnych od pracy): - mycie klatek schodowych - 1 raz w tygodniu: - usuwanie pajęczyn wg potrzeb: - zamiatanie korytarzy piwnicznych- 1 raz w miesiącu; - mycie okien i lamperii - dwa razy do roku (kwiecień, październik) - zamiatanie chodników oraz dróg wewnętrznych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - sprzątanie podwórek-wg potrzeb ; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - wykaszanie trawników, dotyczy to całej powierzchni łącznie z usuwaniem chwastów - wg potrzeb; - cięcie żywopłotów, pielęgnacja krzewów, usuwanie suchych konarów z drzew - wg potrzeb; - sprzątanie boksów i miejsc zbiórki odpadów komunalnych - wg potrzeb 2 Dotyczy budynku Ratusza oraz terenu przyległego - zamiatanie i mycie korytarzy - codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - mycie okien i drzwi wejściowych - raz w miesiącu; - mycie lamperii - dwa razy w roku (kwiecień, październik); - sprzątanie pomieszczeń USC codziennie w uzgodnieniu z Kierownikiem Urzędu ; - sprzątanie pomieszczeń monitoringu miejskiego codziennie ( oprócz dni wolnych od pracy ); - opróżnianie koszy na śmieci - codziennie; - otwieranie i zamykanie ratusza w dni robocze (6.00 i 18.00), a w dni wolne od pracy po uzgodnieniu z Kierownikiem USC; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w tygodniu; 3 Dotyczy budynku dworca PKP - zamiatanie holu dworca - codziennie ; - mycie holu - codziennie ; - mycie okien cztery razy w roku - styczeń, kwiecień, lipiec, październik ; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w tygodniu ; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 06:00 rano ; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz klatek wycieraczkowych - wg potrzeb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o., ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów,
pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o., ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa dróg gminnych w Smogorzowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
- Dostawa leków różnych - III postępowanie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.