Kłoczew: Modernizacja dwóch odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew
Numer ogłoszenia: 218494 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłoczew , ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, tel. 025 7543199, faks 025 7543199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkloczew.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dwóch odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew. Podstawowy zakres robót obejmuje między innymi : 1. Modernizacja odcinka drogi gminnej Czernic - Przykwa I. Powierzchniowe utrwalenie 1. Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 5/8, 8/11 i asfaltową emulsją kateinową, od km 0=000 do km 0+100, 6x5+100x4,5 w ilości 480 m 2; II. Powierzchniowe utrwalenie pojedyncze 2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 5/8, i asfaltową emulsją kateinową od km 0=100 do km 0+430, 330 x 4,5, w ilości 1485 m 2; III. Podbudowa 3. Uzupełnienie ubytków w podbudowie z kruszywa, pogrubienie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+710 do km 1 +280 = 570 x 4,5 =2565, w ilości 2565 m 2; 4. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi 75 kg/m2 od km 0+430 do km 0+710=280x4,5x0,075, w ilości 94,5 Mg; IV Oczyszczenie i skropienie nawierzchni 5. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej od km 0+430 do km 0+710=280x4,5=1260 - w ilości 1260 m 2; 6. Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych nie ulepszonych emulsją asfaltową od km 0+430 do km 1+280=850x4,5 - w ilości 3825 m 2; V Nawierzchnia 7. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5 cm transport mieszanki samochodami samowyładowczymi obm. jak poz. 6 - w ilości 3825 m 2; VI. Roboty naprawczo-konserwacyjne 8. Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 850 x 2, - w ilości 1700 mb, VII. Roboty wykończeniowe z towarzyszącymi 9. Ręczne rozplantowanie 1 m3 ziemi leżącej na poboczu gr. kat. III od km 0+710 do km 1+280 = 570 x1x2x0,1 - w ilości 114 m 3, 10. Plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III ,280x1,2 - w ilości 560 m 2; 2.Modernizacja odcinka drogi w m. Nowe Zadybie I Oczyszczenie i skropienie nawierzchni 1.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni betonowej 350x4 - w ilości 1050 m 2; 2.Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową obm. jak poz. 1 - w ilości 1050 m 2; II Nawierzchnia 3Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm transport mieszanki samochodami samowyładowczymi obm. jak poz. 1 - w ilości 1050 m 2; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany oraz rozszerzenia zakresu robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, które są wyłącznie materiałem pomocniczym oraz profil poprzeczny drogi załączone do SIWZ.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami techniczno-technologicznymi. Uwagi: 1.Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonychmateriałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest zapoznać się w sposób szczegółowy z opisem przedmiotu zamówienia , zaleca się dokonanie wizji lokalnej oraz weryfikacji przedmiarów robót w celu ujęcia w swojej ofercie wszystkich niezbędnych robót gwarantujących prawidłowe wykonanie zamówienia, m.in. roboty przygotowawcze, zabezpieczające, transportowe, roboty podstawowe i inne elementy nieprzewidziane, ale konieczne do wykonania robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie /przebudowie / modernizacji dróg o wartości minimum 100 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie uznany za spełniony wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, przy czym za minimum uznaje się: a. 1walec statyczny samojezdny o ciężarze 8-10Mg b. 1 skrapiarkę samochodową z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza. c. 1 układarkę do mas bitumicznych d. 1 urządzenie do oczyszczania nawierzchni.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2)Wzór umowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 3) Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 4)Wykaz wykonanych robót - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5)Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przy zaistnieniu następujących powodów: a)warunki pogodowe uniemożliwiające wykonanie prac budowlanych, b)zawieszenie wykonania prac niespowodowane uchybieniami Wykonawcy, c)siła wyższa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkloczew.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłoczew, ul. Długa 67
08-550 Kłoczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat, Urząd Gminy Kłoczew, ul. Długa 67 08-550 Kłoczew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KŁOCZEW
- Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stare Zadybie , Gmina Kłoczew
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
więcej: przetargi KŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu jarosławskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.