eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Pomocniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Chojnice: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Pomocniczego
Numer ogłoszenia: 218274 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Dla Zdrowia", Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3977298, fax 052 3977298.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Pomocniczego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt rehabilitacyjny i pielęgnacyjny, w tym: kule, laski, materace i poduszki, wózki inwalidzkie, sprzęt rehabilitacyjny, różne akcesoria i sprzęt do ćwiczeń

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.10 - Kule Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.10 - Kule Oryginalny kod CPV: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 58.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy: 1) Warunki podmiotowe: a. Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 4. Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (atesty, certyfikaty, itp.). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 r.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10,89-600 Chojnice (zamówienia publiczne - p. 119) e-mail: zampublik@szpital.chojnice.pl.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10,89-600 Chojnice (zamówienia publiczne - p. 119), osoba upoważniona do przyjęcia ofert: Anna Wutrych..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 (2 pozycje).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czwórnogi, laski składane; wartość szacunkowa netto: 2.355,20 PLN.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.10-0, 33.14.17.20-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 (7 pozycji).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materace i poduszki; wartość szacunkowa netto: 16.042,12 PLN.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.12-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 (6 pozycji).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózki inwalidzkie; wartość szacunkowa netto: 24.010,28 PLN.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4 (27 pozycji).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny; wartość szacunkowa netto: 78.575,70 PLN.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5 (7 pozycji).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria, sprzęt do ćwiczeń; wartość szacunkowa netto: 10.628,96 PLN.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.20-3, 33.15.50.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6 (9 pozycji).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inny sprzęt rehabilitacyjny; wartość szacunkowa netto: 52.951,47 PLN.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.