eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie robót budowlanych i remontowych wszystkich branż w budynkach, obiektach i na terenach zajmowanych przez państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne, jednostki organizacyjne Skarbu Państwa, w szczególności na terenach i w obiektach więziennyc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21808

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie robót budowlanych i remontowych wszystkich branż w budynkach, obiektach i na terenach zajmowanych przez państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne, jednostki organizacyjne Skarbu Państwa, w szczególności na terenach i w obiektach więziennych, prokuratury i sądów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Remontowo-Budowlany przy Areszcie Śledczym w Poznaniu, do kontaktów: Tomasz Guliński, Artur Dębicki, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8524198, fax 061 8524198, e-mail: t.gulinski@gpzrb.com.pl; biuro@gpzrb.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): biuro@gpzrb.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa, nie posiadająca osobowości prawnej; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych i remontowych wszystkich branż w budynkach, obiektach i na terenach zajmowanych przez państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne, jednostki organizacyjne Skarbu Państwa, w szczególności na terenach i w obiektach więziennych, prokuratury i sądów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: obszar całej Polski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami. Maksymalna liczba wykonawców umowy ramowej: 7. Czas trwania umowy ramowej: Okres w miesiącach: 36. Wartość umowy ramowej: Wartość bez VAT: 4558924,09 Waluta: EUR. Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: Umowa bedzie zawierana na indywidualne zamówienia Zamawiającego. 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych i remontowych wszystkich branż w budynkach, obiektach i na terenach zajmowanych przez państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne, jednostki organizacyjne Skarbu Państwa, w szczególności na terenach i w obiektach więziennych, prokuratury i sądów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.\ Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu o udziel;enie zamówienia publicznego w mysl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. załącznik nr 4do SIWZ 2.\Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 4 do SIWZ) 3.\Udokumentują , że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej pięć podobnych zadań odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością nie mniejszą niż 700 000 zł netto dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( przez pojęcie \podobne zadania\ Zamawiający rozumie , że Wykonawca zrealizował zamówienie jako generalny wykonawca lub podwykonawca i wybudował lub zmodernizował lub rozbudował przynajmniej jeden obiekt dla służb więziennych , jeden dla sądownictwa oraz jeden budynek zabytkowy wpisany do rejestru zabytków) - załącznik nr 5 do SIWZ Dokument świadczący o należytym wykonaniu zamówienia powinien zawierać: zakres oraz wartość zrealizowanego zadania , a także adres Zamawiającego z podaniem adresu oraz numeru telefonu. 4.\Wykonawca musi udokumentować , że dysponuje potencjałem technicznym ( załącznik nr 6 ) w szczególności : 1. Kierownikiem budowy, posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń , przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa 2. Kierownikiem instalacji sanitarnych oraz elektrycznych posiadającym odpowiednie aktualne uprawnienia zgodnie z zakresem robót przedstawionym w Załączniku A i B oraz przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa 5.\Wykonawca udokumentuje , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł 2. posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową w zakresie kredytu obrotowego o wysokości co najmniej 500 000 zł -wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 3 miesięce przed terminem składania ofert 6.\Posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 6miesięcy przed terminem składania ofert 7.\Posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy , wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 8.\Posiada zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego . Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 9.\ Wykonawca udokumentuje, że w okresie trzech lat zatrudniał skazanych przy wykonywaniu robót ogólnobudowlanych. 10.\ Dowód wniesienia wadium przed terminem składania ofert.Wartość wadium ustalonaw pkt 12 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia 11. \Zaakceptowany wzór umowy ramowej -(załącznik nr 2 do SIWZ) zaparafowany przez osobę uprawnioną do prezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi 12.\Zaakceptowany wzór umowy definitywnej -(załącznik nr 3 do SIWZ) zaparafowany przez osobę uprawnioną do prezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przeprowadzanie w czasie trwania zamówienia tj. od daty podpisania umowy ramowej do terminu okreslonego w w punkcie 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiajacy po przeprowadzeniu niniejszego postepowania przetargowego zawrze umowę ramową z maksymalnie siedmioma wykonawcami na zasadach zawartych w Umowie ramowej( załącznik nr 2 do SIWZ). Umowa ramowa bedzie stanowić podstawę do udzielania przez Zamawiającego zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową ramową w trybach określonych w art. 101 Ustawy Prawo zamówien publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w Wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Formy wniesienia wadium określono w pkt. 12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki okreslone w w sekcji II 1.6 oraz w pkt. 6 i 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni , czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żadanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia wposzczególne warunki. Jezeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub z treści dostarczonych dokumentów nie będzie wynikac, ze sostały spełnione warunki ( odwieczeniazgodnie z art. 22 ust 1 i Art. 24 Ustawy prawo zamówien publicznych , to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia określonej działalnośći lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie atr. 24 ustawy, Zamawiający żada wraz z ofertą następujących dokumentów : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o niewyluczneiu Wykonawcy z zamówienia publicznego w mysl. art. 24 ustawy 3. Udokumentują , że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej pięć podobnych zadań odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością nie mniejszą niż 700 000 zł netto dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( przez pojęcie \podobne zadania\ Zamawiający rozumie , że Wykonawca zrealizował zamówienie jako generalny wykonawca lub podwykonawca i wybudował lub zmodernizował lub rozbudował przynajmniej jeden obiekt dla służb więziennych , jeden dla sądownictwa oraz jeden budynek zabytkowy wpisany do rejestru zabytków) - załącznik nr 5 do SIWZ Dokument świadczący o należytym wykonaniu zamówienia powinien zawierać: zakres oraz wartość zrealizowanego zadania , a także adres Zamawiającego z podaniem adresu oraz numeru telefonu. 4. Wykonawca musi udokumentować , że dysponuje potencjałem technicznym ( załącznik nr 6 do SIWZ ) w szczególności : a.Kierownikiem budowy, posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń , przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa b.Kierownikiem instalacji sanitarnych oraz elektrycznych posiadającym odpowiednie aktualne uprawnienia zgodnie z zakresem robót przedstawionym w Załączniku A i B oraz przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykonawca udokumentuje , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł b. posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową w zakresie kredytu obrotowego o wysokości co najmniej 500 000 zł -wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 3 miesięce przed terminem składania ofert 6.Posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 7.Posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy , wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 8. Posiada zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego . Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione, bądź potwierdzone za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 9. Wykonawca udokumentuje, że w okresie trzech lat zatrudniał skazanych przy wykonywaniu robót ogólnobudowlanych. 10. Dowód wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Wszelkie zaświadczenia bądź dokumenty mogą być w formie oryginału bądź kserokopii- (każda strona kopii) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 7. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gpzrb.com.pl/. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto Zamawiającego BANK ZACHODNI WBK S.A. VI ODDZIAŁ POZNAŃ 72 1090 1362 0000 0000 3601 7993. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.05.2007, godzina 11:30, Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Remontowo-Budowlany przy Areszcie Śledczym ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań Sekretariat, pok. 209.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.