eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadaniaZadanie 1Meble, Zadanie 2Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3Podnośnik na widownię - pomost roboczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Koszalin: Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy
Numer ogłoszenia: 218039 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186121 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy, W ramach Zadania nr 1: krzesła, stoły, szafy, urządzenia czyszczące. W ramach Zadania nr 2: Urządzenia komputerowe, pakiet oprogramowania dla punktów sprzedaży. W ramach zadania nr 3: podnośnik na widownię - pomost roboczy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 42.92.47.40 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.11.00.00 - Pakiety oprogramowania dla punktów sprzedaży 42.41.70.00 - Podnośniki i przenośniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa o dofinansowanie projektu Filharmonia Koszalińska im. Stanisława Moniuszki w Koszalinie nr UDA-RPZP.05.02.01-32-001 /10-00. Projekt współfinansowany przez Unię Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIKOMAX MEBLE BIUROWE S.C., Jarosław Morawski, Marcin Możejko, uL. Gorkiego 5/1, 70-390 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100932,90

  • Oferta z najniższą ceną: 100932,90 / Oferta z najwyższą ceną: 109196,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • . Vector Soft Sp. z o.o., ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122267,03

  • Oferta z najniższą ceną: 122267,03 / Oferta z najwyższą ceną: 122267,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.