eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Chełm

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Chełm: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Chełm
Numer ogłoszenia: 21801 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8755 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Chełm.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Chełm. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Utrzymanie w należytym stanie i ciągłej sprawności technicznej wszystkich elementów i urządzeń sygnalizacji świetlnych zainstalowanych na terenie miasta Chełm, w tym: a) utrzymywanie oprzyrządowania kablowego, b) utrzymywania oprzyrządowania świetlnego, c) utrzymywania oprzyrządowania akustycznego, d) utrzymywania urządzeń sterujących, e) utrzymywania innego osprzętu niezbędnego dla zapewnienia właściwej pracy sygnalizacji. Wykaz drogowych sygnalizacji świetlnych przeznaczonych do konserwacji i utrzymania prawidłowego działania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dokonywanie okresowych przeglądów i kontroli stanu elementów i urządzeń sygnalizacji świetlnej (nie rzadziej niż raz w miesiącu z odnotowaniem tego faktu w dzienniku eksploatacji), na żądanie Zamawiającego przegląd winien być dokonany w jego obecności, 3) Utrzymanie czystości oraz czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnych, szaf sterowniczych oraz oznakowania towarzyszącego (znaków drogowych umieszczonych na słupach sygnalizacyjnych, wysięgnikach i przewieszkach), 4) Wymiana uszkodzonych lub zużytych elementów na pełnosprawne w tym zakup żarówek lub wkładów typu LED, 5) Bezzwłoczne usuwanie każdej awarii (np. naprawa pakietów, wymiana źródeł światła, daszków, soczewek, uszczelek, bezpieczników, sygnalizatorów dźwiękowych, sygnalizatorów, ekranów kontrastowych, okablowania, itp.) oraz skutków dewastacji urządzeń sygnalizacji świetlnych, kolizji drogowych, aktów wandalizmu i innych zdarzeń losowych, a zgłoszenie wpłynęło od Zamawiającego, Straży Miejskiej, Policji czy też innego źródła). Przystąpienie do prac związanych z usunięciem awarii powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o przystąpieniu do usuwania awarii, o wystąpieniu której Wykonawca otrzymał informację ze źródła innego niż Zamawiający oraz natychmiastowo zgłosi usunięcie awarii. Informacje, o których mowa powyżej należy przekazywać w godzinach pracy Zarządu. 6) Wymianę pakietów w sterownikach (nie więcej niż raz w roku), 7) Wymianę zasilacza komputera w sterownikach (nie więcej niż raz w roku), 8) Zabezpieczenie i oznakowanie na własny koszt obszaru prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz utrzymanie tego oznakowania w należytym stanie przez cały okres realizacji robót, 9) Wykonanie pomiarów i sprawdzenie skuteczności zerowania i rezystancji uziemienia urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz rezystancji izolacji okablowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (raz w roku oraz każdorazowo przy wymianie kabla sygnalizacyjnego lub sygnalizatorów) wszystkie protokoły należy przekazywać na bieżąco Zamawiającemu, 10) Prowadzenie Dziennika eksploatacji sygnalizacji, w którym należy odnotowywać dane ewidencyjne, techniczne oraz dotyczące pracy i awarii sygnalizacji - osobno dla każdej sygnalizacji zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów drogowych i warunkach ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181). Ponadto: a) bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia remontu, b) bieżąca kontrola działania wszystkich sygnalizatorów, a w szczególności działania cykli i poszczególnych faz, c) bieżąca kontrola oznakowania pionowego umieszczonego na sygnalizatorach, a w szczególności bezpiecznego ich mocowania. 11) Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz powiadamianie faksem Zarządu Dróg Miejskich w Chełmie o tych nieprawidłowościach natychmiast po otrzymaniu takiego zgłoszenia, 12) Pełnienie dyżurów w godzinach 6 45 - 14 45, 13) Wszystkie elementy sygnalizacji świetlnych oraz inne elementy niezbędne do prawidłowej pracy sygnalizacji Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zapewniającymi ich ciągłą i bezawaryjną eksploatację. 3. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: 1) Realizacja zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w tym m. in. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów drogowych i warunkach ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181), 2) Codzienny poranny objazd i kontrole wszystkich sygnalizacji świetlnych w godzinach od 700 do 900, 3) Kompleksowy przegląd stanu technicznego sygnalizacji wykonywany 1 raz w roku. Na żądanie Zamawiającego przegląd winien być dokonywany w jego obecności. Z przeglądu należy opracować protokół obejmujący ocenę stanu technicznego sygnalizacji oraz wnioski co do niezbędnego zakresu prac remontowych z określeniem wagi. Przegląd ten należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. 4) Dyżur telefoniczny dla zgłoszeń awarii uszkodzeń lub usterek w pracy sygnalizacji przekazywanych przez Zamawiającego lub odpowiednie służby porządkowe, 5) Wykonywanie napraw niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania sygnalizacji i utrzymania jej w należytym stanie. Zakres tych robót obejmuje: a) kontrolę i wymianę żarówek w latarniach sygnalizacyjnych, b) kontrolę pracy sterowników, w tym: poprawność wyświetlanych sygnałów, układów zabezpieczeń, regulacji zegara dobowego oraz czyszczenie aparatu sterowniczego, c) kontrolę prawidłowej pracy sygnałów dźwiękowych i przycisków dla pieszych, d) wymianę sygnalizatorów akustycznych, wymianę zniszczonych lub zużytych soczewek, osłon, komór, drzwiczek, lamp sygnalizacyjnych diodowych, badania ciągłości i dostrojenie obwodów pętli indukcyjnych oraz innych detektorów ruchu (raz na kwartał), e) drobne naprawy sygnalizacji i aparatu sterowniczego, f) zmianę czasów przełączeń pracy programów, g) mycie latarń i ich elementów, soczewek, ekranów kontrastowych - wg potrzeb, h) czyszczenie masztów, wysięgników, bram wraz ze znakami drogowymi umieszczonymi na nich, szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń itp.- wg potrzeb i) wycinkę gałęzi przesłaniających widoczność sygnalizatorów, j) malowanie masztów, wysięgników i szaf sterowniczych - w miarę potrzeb, k) kontrola stanu technicznego wszystkich konstrukcji wsporczych sygnalizacji, 6) Prowadzenie konserwacji i utrzymania sygnalizacji świetlnych przy utrzymaniu ruchu, 7) Utrzymanie i konserwacja urządzeń i sieci sygnalizacji świetlnych w sposób i w terminie zapewniającym bezpieczeństwo i wygodę uczestników ruchu, 8) W przypadku imprez masowych, gdy będzie konieczność czasowych wyłączeń sygnalizacji na ciągach komunikacyjnych Wykonawca na żądanie Policji lub Zamawiającego dokona w/w wyłączeń i ponownego załączenia sygnalizacji po zakończeniu imprezy, uroczystości, 9) W przypadku powstania usterek, uszkodzeń, które spowodowane są kolizjami lub wypadkami, aktami wandalizmu i kradzieży: a) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej pełny stopień zniszczenia, b) naprawy (zgodnie z wymaganiami powyżej) 10) Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia winny posiadać aktualne atesty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Towarowa 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65040,65

  • Oferta z najniższą ceną: 65040,65 / Oferta z najwyższą ceną: 65040,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.