eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa drukarska na potrzeby projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2., Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Kielce: Usługa drukarska na potrzeby projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2., Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.
Numer ogłoszenia: 217211 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3624548, faks 041 3624899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scdn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukarska na potrzeby projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2., Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia P A K I E T Y: 1.Wydruk pakietu edukacyjnego, opracowanie, projekt graficzny i korekta materiałów dydaktycznych. Ilość: 500 szt. - 50 rodzajów średnio po 10 szt.- format - A4; - oprawa - zeszytowa; szyta dwoma zszywkami- ilość stron - ok. 80-90 x 50 rodzajów - papier na okładkę - kreda 250 gr.; kolor druku okładki - 4+0; folia mat+ lakier UV- papier na środki - kreda 150 gr.; kolor druku środka - 4+4 - opracowanie, skład komputerowy; korekta językowa, projekt graficzny, CTP - 50 rodzajów po 80-90 stron. Termin wykonania zamówienia: 2 tygodnie od dnia otrzymania materiałów. Zamawiający dostarczy materiały przeznaczone do druku, w wersji elektronicznej najpóźniej do dnia 12 lutego 2014r. Tekst będzie przygotowany do druku (plik tekstu w formacie PDF) i przesłany Wykonawcy drogą elektroniczną. 2.Wydruk poradnika metodycznego, opracowanie, projekt graficzny i korekta materiałów dydaktycznych. Ilość: 200 szt.- format - A4; - oprawa - twarda, grzbiet wyoblany, tektura introligatorska 2,5 mm.- okleina zewnętrzna - kreda 150 gr., nadruk 4+0, folia mat + lakier UV, - wyklejka wewnętrzna - kreda 150 gr., bez nadruku, - środek: ilość stron - 200-220, - papier na środki - kreda matowa 170 gr.; kolor druku środka - 4+4 , - opracowanie, skład komputerowy, projekt graficzny, CTP; korekta językowa - 200-220 stron, Termin wykonania zamówienia: do 25.11.2013r. wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy materiały przeznaczone do druku, w wersji elektronicznej do 12 listopada br. Tekst będzie przygotowany do druku (plik tekstu w formacie PDF) i przesłany Wykonawcy drogą elektroniczną. 3.Wydruk, opracowanie, projekt graficzny i korekta pakietów szkoleniowych. Ilość: 2200 szt. - - format - A4; - oprawa - zeszytowa; szyta dwoma zszywkami, - ilość stron - ok. 100-120, - papier na okładkę - kreda 250 gr.; kolor druku okładki - 4+0; folia mat+ lakier UV, - papier na środki - kreda 90 gr.; kolor druku środka - 4+4, - opracowanie, skład komputerowy; korekta językowa, projekt graficzny, CTP -100-120 stron, Termin wykonania zamówienia: 2 tygodnie od dnia otrzymania materiałów. Zamawiający dostarczy materiały przeznaczone do druku, w wersji elektronicznej najpóźniej do dnia 12 lutego 2014r. Tekst będzie przygotowany do druku (plik tekstu w formacie PDF) i przesłany Wykonawcy drogą elektroniczną. 4.Wydruk pakietów z doradztwa zawodowego. Ilość: 2200 szt.1) Teczka z rączką- 50 rodzajów średnio po 44 szt. : - wielkość teczki po zamknięciu 220 x 310 cm.,- tektura introligatorska 2,5 mm.; - grubości grzbietu 4 cm., - okleina zewnętrzna z nadrukiem, kreda 150 gr. + folia mat + lakier UV (wybiórczo),- okleina wewnętrzna bez nadruku, kreda 150 gr. + folia mat, - zamykana na czarny plastikowy zamek, z czarną plastikową rączką, - opracowanie, projekt graficzny, skład komputerowy, CTP - 50 rodzajów 2) Zeszyt z nadrukiem - 4400 szt.: - format A4, - oprawa - szyta, kreda 170 gr., folia mat, nadruk 4+0, - środek: ilość stron: 40, offset 80 gr. Nadruk 1+1 - opracowanie, projekt graficzny, skład komputerowy, CTP 3) Ołówek drewniany z gumką z nadrukiem - 2200 szt. - kolor niebieski z białym nadrukiem, średnica 0,07 4) Długopis 2200 szt. Długopis automatyczny typu kosmo- wkład wymienny z niebieskim tuszem, długopis aluminiowy w kolorze niebieskim satynowym z błyszczącymi chromowanymi wstawkami, z wygrawerowanymi logami projektu na korpusie w kolorze srebrnym. 5) Pamięć USB - 2200 szt. + smycz krótka z nadrukiem - pojemność min. 4 GB, obudowa anodowana w kolorze niebieskim, pole zadruku: min. 1,5x3,5 cm - smycz w kolorze niebieskim z zadrukiem, krótka, szerokość max. 1 cm., zadruk metodą sublimacji full kolor, na końcu uchwyt na pendriva (telefon komórkowy). 6) Wydruk, opracowanie, projekt graficzny i korekta materiałów z doradztwa zawodowego - 400 szt. - format - A4; - oprawa - klejona - okładka - kreda 250 gr., nadruk 4+0, folia mat + lakier UV, - papier na środki - kreda matowa 130 gr.; kolor druku środka - 4+4 - środek: ilość stron - 200-220 - opracowanie, skład komputerowy, korekta językowa, projekt graficzny, CTP - 200-220 stron, 7)Wydruk, opracowanie, projekt graficzny i korekta pakietów edukacyjnych - mat. dydaktycznych - 2200 szt. - format - A4; - oprawa - zeszytowa; szyta dwoma zszywkami - ilość stron - ok. 100-120 - papier na okładkę - kreda 250 gr.; kolor druku okładki - 4+0; folia mat+ lakier UV - papier na środki - kreda 115 gr.; kolor druku środka - 4+4 - opracowanie, skład komputerowy; korekta językowa, projekt graficzny, CTP -100-120 stron, Termin wykonania zamówienia pakietów: 4. ppkt 1), 4. ppkt 2), 4. ppkt 3), 4. ppkt 4), 4. ppkt 5) - do 22.11.2013r., wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy materiały przeznaczone do druku, w wersji elektronicznej, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia od podpisania umowy. Tekst będzie przygotowany do druku (plik tekstu w formacie PDF) i przesłany Wykonawcy drogą elektroniczną. Termin wykonania zamówienia pakietu 4. ppkt 6) i 4. ppkt 7) - do 25.11.2013r., wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy wykonawcy materiały przeznaczone do druku, w wersji elektronicznej do 12.11.2013r. Tekst będzie przygotowany do druku (plik tekstu w formacie PDF) i przesłany Wykonawcy drogą elektroniczną. Oferta obejmuje wykonanie usługi drukowania i dostawę gotowych druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego - Centrum Edukacyjne w Wólce Milanowskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług korekty i wydruku materiałów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją, co najmniej: dwóch usług w dotyczących korekty i wydruku materiałów, o wartości, nie mniejszej 200 000 PLN każda. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 200 000 PLN. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja / spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 Pzp, w tym: 1)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenie i informacje wymienione w rozdziale VII SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wskazanego w rozdziale VII ust. 1 i 2 SIWZ, 2)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w postępowaniu. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, 3)w stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika, 4)w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podlegają sumowaniu, 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść. W przypadku załączania do oferty zobowiązania, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 - 3 SIWZ, wymagana jest forma pisemna zobowiązania, co oznacza obowiązek przedłożenia takiego zobowiązania wyłącznie w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, na każdej stronie zawierającej treść.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, pokój nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2., Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.