eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Bełżyce: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Numer ogłoszenia: 216986 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196048 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5172728, faks 081 5172506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Bełżyce w czasie obowiązywania umowy od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość 2 000 Mg/rok, czyli ok. 167 Mg/miesiąc) 2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.) metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (szacunkowa ilość - 350 Mg/rok, czyli ok. 29,2 Mg/miesiąc) zbierane w 3 workach na poszczególne frakcje w następujących kolorach: przezroczysty z niebieskim nadrukiem wskazującym na rodzaj składowanego odpadu (z przeznaczeniem na papier i makulaturę); przezroczysty z żółtym nadrukiem wskazującym na rodzaj składowanego odpadu (z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe); przezroczysty z zielonym nadrukiem wskazującym na rodzaj składowanego odpadu (z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane). 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, dostosowanymi również do dróg o szerokości 3m i mniej. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie miasta Bełżyce. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych. 5. Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Bełżyce ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z tych miejsc Wykonawca odbierze odpady. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane) z następującymi częstotliwościami: 1) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej - raz w miesiącu; 2) w zabudowie wielorodzinnej - raz na tydzień. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00. 8. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 5. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. Każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. 9. Na terenie gminy Bełżyce zamieszkuje 13 468 mieszkańców w tym 3 095 osoby w zabudowie wielorodzinnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 110/120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120 l z folii LDPE, pojemnikach: 110/120 l, od 1100 l do 7000 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w workach opisanych jak w ust. 2 zadnia nr 1, worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 3 worki każdego koloru, oraz dla każdego budynku wielorodzinnego co najmniej 1 pojemnik 1100 l. 12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwukrotnie (I raz - jesień 2014 roku, II raz - wiosna 2015 roku,)w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytych opon w ten sposób, że Wykonawca odbierze spod każdej nieruchomości zamieszkałej na terenie Gminy Bełżyce ww frakcje. Terminy zbiórek zostaną ustalone przed podpisaniem umowy i ujęte w harmonogramie przegotowanym przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. Przekazanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu przekazania odpadów. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Bełżyce. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) lub dokumentację filmową każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości z których zostały odebrane zmieszane odpady komunalne w ilości większej niż podana przez Zamawiającego (podać ilość odpadów wytworzonych ponad normatyw w dm3) 16. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 13 Burmistrz Bełżyc może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów. 17. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach - Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 18. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 roku. poz. 1399 z późn.zm.). Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645 z późn.zm.), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676 z późn.zm.). 19. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości regularnie (permanentnie) pozostawia odpady obok kontenera lub nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik informujący właściciela nieruchomości o obciążeniu opłatą za odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie ust. 14 SIWZ wyszczególniając nieruchomość. 20. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia), powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia, który powinien zawierać : 1) adres nieruchomości na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny; 2) dzień, w którym doszło do ustalenia; 3) krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości 4) dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół oraz 5) dokumentację filmowa lub zdjęcie w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Dokumentacja filmowa lub zdjęcia muszą być wykonane w taki sposób aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości. 21. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych. Rozliczenie usługi z zadania numer 1 następować będzie w formie ryczałtu. Wykonawca w ofercie zobowiązany będzie podać cenę ryczałtową za wykonanie zadania nr 1 - odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2015r. Zadanie nr 2 : 1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych który mieścić się będzie na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bełżycach ul. Przemysłowa 26, 24-200 Bełżyce, następujących rodzajów odpadów: a) Odpady komunalne ulegające biodegradacji - (51 Mg) b) Odpady zielone - (51 Mg) c) przeterminowane leki - (1 Mg) d) chemikalia - (8,0 Mg) e) zużyte baterie i akumulatory - (3 Mg) f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - (60 Mg) g) meble i inne odpady wielkogabarytowe - (60 Mg) h) odpady budowlane i rozbiórkowe - (100 Mg) i) zużyte opony - (60 Mg) j) popiół - ( 190 Mg) oraz dostarczenia ww odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach - Spółka z o.o. W nawiasach Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji którą Wykonawca odbierze z PSZOK-u i dostarczy do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Bełżycach w czasie trwania umowy. 2. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 2. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Zamawiający poinformuje telefonicznie o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas reakcji Wykonawcy na dokonanie odbioru wynosi max. 3 dni robocze od zgłoszenia. 3. Wynagrodzenie za zadanie nr 2 stanowić będzie iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym. 4.Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK: a) ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji [Mg], b) ilości odebranych odpadów zielonych [Mg], c) ilości odebranych przeterminowanych leków [Mg], d) ilości odebranych chemikaliów [Mg], e) ilości odebranego zużytych baterii i akumulatorów [Mg], f) ilości odebranego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [Mg], g) ilości odebranych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych [Mg], h) ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych[Mg], i) ilości odebranych zużytych opony [Mg], j) ilości odebranego popiołu [Mg], oraz sposób zagospodarowania w/w odpadów. 5. Oświadczenia, o których mowa wraz z kartami przekazania odpadów (jeśli dotyczą) muszą być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej oraz elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym i podpisane przez Wykonawcę. 6. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 7. Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOLAND Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/3, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389256,00

  • Oferta z najniższą ceną: 389256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 389256,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.