eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Sosnowiec: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 216888 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II , ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, faks 032 2663630,2660251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.centrum-pediatrii.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w zakresie 19 pakietów: Pakiet nr 1 - igły strzykawki, Pakiet nr 2 - rękawiczki, Pakiet nr 3 - ostrz chirurgiczne, zestawy do odsysania, Pakiet nr 4 - wyroby medyczne anestezjologiczne, Pakiet nr 5 - pojemniki na odpady medyczne, Pakiet nr 6 - elektrody, Pakiet nr 7 - szyny Kramera, Pakiet nr 8 - maski do tlenu, dreny do tlenu, Pakiet nr 9 - wyroby medyczne różne, Pakiet nr 10 - wyroby medyczne różne, Pakiet nr 11- kaniule, kraniki, Pakiet nr 12 - druty Kurschnera, Pakiet nr 13 - układy oddechowe, Pakiet nr 14 - okulary noworodkowe do fototerapii, Pakiet nr 15 - cewniki pępkowe, Pakiet nr 16 - igła do biopsji, Pakiet nr 17 - zestaw do drenażu Pakiet nr 18 - czujniki do saturacji, Pakiet nr 19- bezigłowy zawór.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Każda dostawa musi opiewać na kwotę brutto nie mniejszą niż podana poniżej wartości pakietu: pakiet nr 1 - 30.000,00 zł pakiet nr 2 - 30.000,00 zł pakiet nr 3 - 3.000,00 zł pakiet nr 4 - 25.000,00 zł pakiet nr 5 - 3.000,00 zł pakiet nr 6- 5.000,00 zł pakiet nr 7 - 5.000,00 zł pakiet nr 8 - 700,00 zł pakiet nr 9 - 80.000,00 zł pakiet nr 10 - 2.000,00 zł pakiet nr 11 - 80.000,00 zł pakiet nr 12- 1.500,00 zł pakiet nr 13 - 14.000,00 zł pakiet nr 14 - 3.500,00 zł pakiet nr 15- 25.000,00 zł pakiet nr 16- 700,00 zł pakiet nr 17 - 1.500,00 zł pakiet nr 18 - 10.000,00 zł pakiet nr 19 - 4.000,00 zł

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego o wartość nie mniejszej niż 20 % wartości brutto za przedmiot zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadaniu przez wszystkie oferowane pozycje składające ssie na przedmiot zamówienia aktualnych rejestracji, atestów, certyfikatów tzn. dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do stosowania na rynku polskim

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec , Dział Administracji pokój 0.35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec , Dział Administracji pokój 0.35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa igieł, strzykawek. Łączna wartość brutto 30573,11zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa rękawiczek. Łączna wartość brutto 32075,68 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ostrza chirurgiczne, zestawy do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa ostrzy chirurgicznych i zestawów do odsysania. Łączna wartość brutto 3611,57zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyroby medyczne anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa wyrobów medycznych anestezjologicznych. Łączna wartość brutto 29645,74 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa pojemników na odpady medyczne. Łączna wartość brutto 3435,52 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa elektrod.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szyny Kramera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa szyn typu Kramer. Łączna wartość brutto 6107,56 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: maski do tlenu, dreny do tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa masek i drenów do tlenu. Łączna wartość brutto 900,41 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby medyczne różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa wyrobów medycznych różnych. Łączna wartość brutto 83540,25 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyroby medyczne różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa wyrobów medycznych różnych. łączna wartość brutto 42923,10 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kaniule, kraniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa kaniul i kraników. Łączna wartość brutto 89366,40 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: druty Kurschnera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa drutów Kurschnera. Łączna wartość brutto 1611,42 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa układów oddechowych. Łączna wartość 14552,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: okulary noworodkowe do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa okularków ochronnych dla noworodków do fototerapii. Łączna wartość brutto 3852,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: cewniki pępkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa cewników pępkowych. Łączna wartość brutto 25466,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: igła do biopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa igieł do biopsji i aspiracji szpiku. Łączna wartość brutto 757,56 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zestaw do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa zestawów do drenażu. Łączna wartość brutto 1889,62 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: czujniki do saturacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa czujników do saturacji. Łączna wartość brutto 30357,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: bezigłowy zawór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa bezigłowych zaworów. Łączna wartość brutto 4173,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.