eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usuwanie skutków awarii w obiektach MS AGH w Krakowie oraz wykonywanie drobnych prac budowlanych - ZP/0332/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Kraków: Usuwanie skutków awarii w obiektach MS AGH w Krakowie oraz wykonywanie drobnych prac budowlanych - ZP/0332/2010
Numer ogłoszenia: 216738 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144356 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków awarii w obiektach MS AGH w Krakowie oraz wykonywanie drobnych prac budowlanych - ZP/0332/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wykonywanie prac remontowych związanych z usuwaniem skutków awarii oraz innych drobnych prac budowlanych w obiektach MS AGH w Krakowie. W skład Miasteczka Studenckiego AGH wchodzi m.in. 20 domów studenckich zamieszkałych przez około 9.000 studentów. Zakres robót obejmuje m.in.: - malowanie emulsyjne i olejne pomieszczeń, rur, grzejników wraz z robotami przygotowawczymi, - wykonywanie towarzyszących drobnych prac elektrycznych i wodno - kanalizacyjnych - naprawę posadzek z wykładziny PCV, - wykładanie schodów wewnętrznych, zewnętrznych i posadzek gresem, - naprawę poszycia dachów, obróbek blacharskich, rynien, spustów, kominów, - naprawę i uzupełnianie ścianek ceglanych oraz ścianek z płyt kartonowo-gipsowych, - naprawę i wymianę odparzonych tynków wewnętrznych, - demontaż starych i układanie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowych, - naprawę podłoży i posadzek z płytek ceramicznych, - remont sanitariatów . Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie robót, o których mowa powyżej, a które on musi przyjąć do realizacji. 1. Koszty zleconych robót rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysów opartych na KRN, zgodnie z zaoferowaną na formularzu ofertowym stawką roboczogodziny. 2. Łączna wartość w/w zleceń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 240.000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest udzielić pełnej (materiały, robocizna) gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. Uwagi ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, 2. Przedmiotowe roboty będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie ważności umowy. 3. Wykaz obiektów Miasteczka Studenckiego przedstawiono w załączniku nr 8 do SIWZ 4.Wykonawca musi zrealizować zlecenie w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDMET, ul. Os Willowe 30, 31-902 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 240000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362406,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.