To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Oborniki Śląskie: Dostawa mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal i pomieszczeń dydaktycznych będących w dyspozycji Gimnazjum w Pęgowie
Numer ogłoszenia: 216623 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194741 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal i pomieszczeń dydaktycznych będących w dyspozycji Gimnazjum w Pęgowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal i pomieszczeń dydaktycznych będących w dyspozycji Gimnazjum w Pęgowie. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane (na poszczególne kondygnacje, do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez Zamawiającego oraz montaż. Przewidywana ilość dostarczanych towarów: - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Planowany termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 31.08.2011 r.Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.Jeśli w opisach występują zdjęcia konkretnego produktu, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio dla całości zamówienia. Cena obejmuje koszty dostarczenia i montażu poszczególnych elementów zamówienia, serwis gwarancyjny w odniesieniu do wszystkich elementów zamówienia. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura VAT wystawiona na adres Zamawiającego. Termin płatności: 14 dni od daty doręczenia faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PERFEKT S.C. MAREK RYCHERT ANDRZEJ DEYK
jakie przetargi wygrała firma
PERFEKT S.C. MAREK RYCHERT ANDRZEJ DEYK
- PERFEKT SC Marek Ruchert Andrzej Deuk, ul. Ks. Wyszyńskiego 6, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92945,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92945,00
Oferta z najniższą ceną: 92945,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175609,76
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.