eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa serwerów, dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania oraz dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX (OP.IV.ŁB.3331/146/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Lublin: Dostawa serwerów, dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania oraz dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX (OP.IV.ŁB.3331/146/09)
Numer ogłoszenia: 216467 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, faks 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania oraz dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX (OP.IV.ŁB.3331/146/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dostawa trzech serwerów oraz Karty FC; Część 2. Dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania Część 3. Dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX w ilości 100 sztuk; - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 8 i 9 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. w zakresie części 1: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na dostawie, montażu i uruchomieniu infrastruktury blade system; - wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia posiadającą kompetencje co najmniej na poziomie Oracle Certiffied Professional OCP; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt 10, I podpunkt 2 Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie oraz potencjał kadrowy wykonawców. II. w zakresie części 2 i 3: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: 1) w zakresie części 1: a) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - załącznik nr 4a stanowi wzór oświadczenia składanego przez Wykonawcę składającego ofertę samodzielnie lub pełnomocnika Wykonawców składających ofertę wspólnie (w formie oryginału); Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - załącznik 4b stanowi wzór oświadczenia składanego przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie (w formie oryginału); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); c)wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej dwóch zadań, z których każde polegało na dostawie, montażu i uruchomieniu infrastruktury blade system z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ ( w formie oryginału) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te zadania zostały wykonane należycie ( w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) d) wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez niech czynności - załącznik nr 6 ( w formie oryginału), jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował załączy do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) w zakresie części 2 i 3: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 12 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); II. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I pkt. 1)b i 2)b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?id=85.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( II piętro, pokój 206 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 128 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wydatki związane z realizacją umowy w zakresie części 1 dotyczącej dostawy serwera typu A dla projektu systemowego Moduł portalu dotyczący zagadnień innowacji i transferu technologii w regionie współfinansowane są: w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 7,5% z budżetu państwa oraz 7,5% z budżetu JST.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa trzech serwerów oraz Karty FC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trzech serwerów oraz Karty FC - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania - szczegułowy opis przedmiotu zamowienia znajduje sie w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX w ilości 100 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX w ilości 100 sztuk - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.