eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi hotelarskie na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Katowice: Usługi hotelarskie na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 215546 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług hotelarskich na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach wynikające z bieżącej działalności oraz w związku z IX Międzynarodowym Konkursem Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga w Katowicach organizowanym w dniach 16-25 listopada 2012r. Przedmiot zamówienia obejmuje noclegi ze śniadaniami w pokojach jednoosobowych, dwuosobowych oraz pokojach typu studio lub apartamenty dla niepalących z łazienką, telewizorem i dostępem do bezpłatnego przewodowego lub bezprzewodowego (Wi-Fi) Internetu oraz bezpłatny parking dla gości. Hotel musi zapewniać całkowitą ciszę dla naszych gości (artystów) tj. pokoje nie powinny znajdować się bezpośrednio w okolicy sal restauracyjnych/bankietowych. Doba hotelowa powinna trwać min. od godz. 14.00 w dniu przyjazdu do godz. 12.00 w dniu wyjazdu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ oraz wykaże posiadanie odpowiedniej dla danej części zamówienia ilości gwiazdek hotelu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający nadanie hotelowi kategorii wymaganej w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 3 SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-084 Katowice, ul. Opolska 9bc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: 40-084 Katowice, ul. Sokolska 3, IV piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa hotelowa dla ok. 50 osób - uczestników i gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla ok. 50 osób - uczestników i gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów w terminie 15.11.2012-26.11.2012 (po 21.11.2012r. możliwe jest zmniejszenie ilości zajmowanych pokoi do ok. 12) plus 10 gości (dziennikarzy) x 5 dni (21-26.11). Zamawiający wymaga zakwaterowania gości w hotelu minimum 4* według norm obowiązujących w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169), w pokojach 1-osobowych lub pokojach typu studio. Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym hotelu w centrum Katowic w odległości nie większej niż 2 km od Akademii Muzycznej drogami dojścia lub dojazdu, Zamawiający nie dopuszcza rozdzielenia uczestników poprzez zakwaterowanie w różnych obiektach. Hotel powinien zapewnić pomieszczenie/ salkę konferencyjną dla przeprowadzania rozmów i spotkań organizatorów, uczestników oraz gości z dziennikarzami, wyposażonego w stoły i krzesła, minimum jedno stanowisko komputerowe oraz możliwość korzystania z telefonu i bezpłatny dostęp do Internetu. Hotel powinien zapewniać system oznakowania pokoi, salki i pięter uczestników znakami i symbolami konkursu. Hotel powinien umożliwić ekspozycję materiałów promocyjnych IX MKD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa hotelowa dla Jury i Gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla Jury i Gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów w terminie od 15.11.2012-26.11.2012r. (10 osób x 11 dni - 15 - 26.11 plus 4 soliści (20-22.11) i 10 gości x 4 dni (22.11 przyjazd 26 .11 wyjazd). Zaoferowany hotel, posiadający 5 gwiazdek według norm obowiązujących w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169), musi znajdować się w ścisłym centrum Katowic w bliskiej odległości od Akademii Muzycznej w Katowicach - nie więcej niż 2 km drogami dojścia lub dojazdu. Udostępnione pokoje powinny posiadać do wyboru gości pokoje z łazienkami wyposażonymi w wannę lub prysznic. Hotel musi zapewnić możliwość organizacji trzech konferencji prasowych w dniach: 16.11. (wczesnopopołudniowe godziny), 21.11. i 23.11. (późnowieczorne godziny), a także stałego udostępnienia pomieszczenia / salki dla przeprowadzania rozmów i spotkań organizatorów oraz gości z dziennikarzami, wyposażonego w stoły i krzesła, stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu, telefon, bezpłatny kablowy dostep do Internetu i wi-fi. Hotel powinien posiadać system oznakowania pomieszczeń i sal symbolami konkursu. Hotel powinien umożliwić ekspozycję materiałów promocyjnych IX MKD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa hotelowa dla gości Filharmonii w sezonie artystycznym 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla gości Filharmonii w sezonie artystycznym 2012/2013 (lipiec 2012-czerwiec 2013). Zaoferowany hotel, posiadający minimum 4 * według norm obowiązujących w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169), musi znajdować się w ścisłym centrum Katowic albo w ścisłym centrum Chorzowa (hotel w Katowicach w odległości nie większej niż 3 km od Akademii Muzycznej w Katowicach - drogami dojścia lub dojazdu, zaś hotel w Chorzowie w odległości nie większej niż 3 km od Chorzowskiego Centrum Kultury w Chorzowie - drogami dojścia lub dojazdu), przy ciągu komunikacyjnym umożliwiającym dogodny i szybki dojazd do tych Instytucji. Zamawiający w załączniku nr 4 przedstawia wstępną listę rezerwacji pokoi w hotelu w Katowicach albo Chorzowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru dwóch hoteli i podejmowania bieżących decyzji o miejscu noclegu gości w zależności od miejsca prób i koncertów oraz zaproponowanej ceny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.