Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Katowice: Usługi hotelarskie na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 215546 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług hotelarskich na potrzeby Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego w Katowicach wynikające z bieżącej działalności oraz w związku z IX Międzynarodowym Konkursem Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga w Katowicach organizowanym w dniach 16-25 listopada 2012r. Przedmiot zamówienia obejmuje noclegi ze śniadaniami w pokojach jednoosobowych, dwuosobowych oraz pokojach typu studio lub apartamenty dla niepalących z łazienką, telewizorem i dostępem do bezpłatnego przewodowego lub bezprzewodowego (Wi-Fi) Internetu oraz bezpłatny parking dla gości. Hotel musi zapewniać całkowitą ciszę dla naszych gości (artystów) tj. pokoje nie powinny znajdować się bezpośrednio w okolicy sal restauracyjnych/bankietowych. Doba hotelowa powinna trwać min. od godz. 14.00 w dniu przyjazdu do godz. 12.00 w dniu wyjazdu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ oraz wykaże posiadanie odpowiedniej dla danej części zamówienia ilości gwiazdek hotelu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez wykonanawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający nadanie hotelowi kategorii wymaganej w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 3 SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-084 Katowice, ul. Opolska 9bc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: 40-084 Katowice, ul. Sokolska 3, IV piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa hotelowa dla ok. 50 osób - uczestników i gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla ok. 50 osób - uczestników i gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów w terminie 15.11.2012-26.11.2012 (po 21.11.2012r. możliwe jest zmniejszenie ilości zajmowanych pokoi do ok. 12) plus 10 gości (dziennikarzy) x 5 dni (21-26.11). Zamawiający wymaga zakwaterowania gości w hotelu minimum 4* według norm obowiązujących w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169), w pokojach 1-osobowych lub pokojach typu studio. Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym hotelu w centrum Katowic w odległości nie większej niż 2 km od Akademii Muzycznej drogami dojścia lub dojazdu, Zamawiający nie dopuszcza rozdzielenia uczestników poprzez zakwaterowanie w różnych obiektach. Hotel powinien zapewnić pomieszczenie/ salkę konferencyjną dla przeprowadzania rozmów i spotkań organizatorów, uczestników oraz gości z dziennikarzami, wyposażonego w stoły i krzesła, minimum jedno stanowisko komputerowe oraz możliwość korzystania z telefonu i bezpłatny dostęp do Internetu. Hotel powinien zapewniać system oznakowania pokoi, salki i pięter uczestników znakami i symbolami konkursu. Hotel powinien umożliwić ekspozycję materiałów promocyjnych IX MKD..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa hotelowa dla Jury i Gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla Jury i Gości IX Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów w terminie od 15.11.2012-26.11.2012r. (10 osób x 11 dni - 15 - 26.11 plus 4 soliści (20-22.11) i 10 gości x 4 dni (22.11 przyjazd 26 .11 wyjazd). Zaoferowany hotel, posiadający 5 gwiazdek według norm obowiązujących w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169), musi znajdować się w ścisłym centrum Katowic w bliskiej odległości od Akademii Muzycznej w Katowicach - nie więcej niż 2 km drogami dojścia lub dojazdu. Udostępnione pokoje powinny posiadać do wyboru gości pokoje z łazienkami wyposażonymi w wannę lub prysznic. Hotel musi zapewnić możliwość organizacji trzech konferencji prasowych w dniach: 16.11. (wczesnopopołudniowe godziny), 21.11. i 23.11. (późnowieczorne godziny), a także stałego udostępnienia pomieszczenia / salki dla przeprowadzania rozmów i spotkań organizatorów oraz gości z dziennikarzami, wyposażonego w stoły i krzesła, stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu, telefon, bezpłatny kablowy dostep do Internetu i wi-fi. Hotel powinien posiadać system oznakowania pomieszczeń i sal symbolami konkursu. Hotel powinien umożliwić ekspozycję materiałów promocyjnych IX MKD..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa hotelowa dla gości Filharmonii w sezonie artystycznym 2012/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla gości Filharmonii w sezonie artystycznym 2012/2013 (lipiec 2012-czerwiec 2013). Zaoferowany hotel, posiadający minimum 4 * według norm obowiązujących w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169), musi znajdować się w ścisłym centrum Katowic albo w ścisłym centrum Chorzowa (hotel w Katowicach w odległości nie większej niż 3 km od Akademii Muzycznej w Katowicach - drogami dojścia lub dojazdu, zaś hotel w Chorzowie w odległości nie większej niż 3 km od Chorzowskiego Centrum Kultury w Chorzowie - drogami dojścia lub dojazdu), przy ciągu komunikacyjnym umożliwiającym dogodny i szybki dojazd do tych Instytucji. Zamawiający w załączniku nr 4 przedstawia wstępną listę rezerwacji pokoi w hotelu w Katowicach albo Chorzowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru dwóch hoteli i podejmowania bieżących decyzji o miejscu noclegu gości w zależności od miejsca prób i koncertów oraz zaproponowanej ceny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
- Organizacja trzydniowej konferencji szkoleniowej w dniach 23-25 października 2024.
- Świadczenie usług hotelarskich w Gdańsku
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- Świadczenie usług hotelarskich podczas szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w dniach 9-14 czerwca 2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.