eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Przedmiotem zamówienia jest dostawa infokiosków, szafy serwerowej i jej montaż, zestawów komputerowych z drukarką.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Olesno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa infokiosków, szafy serwerowej i jej montaż, zestawów komputerowych z drukarką.
Numer ogłoszenia: 215532 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie, ul. Dworcowa 4, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 0-34 3597896, fax 0-34 3597896.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupolesno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa infokiosków, szafy serwerowej i jej montaż, zestawów komputerowych z drukarką..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Infokiosk szt 6 Zadanie 2 Szafa serwerowa z montażem Zadanie 3 Zestaw komputerowy z monitorem 2 szt, drukarka 1 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 31.21.33.00 - Szafy kablowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.33.00 - Szafy kablowe Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: niewymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 oraz nie wykluczeni na podst. art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29 stycznia 2004r.(Dz.U.Nr 19, poz.177 z 2004r.) i spełniający warunki wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2.Wykaz co najmniej dwóch zleceń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę).W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować załącznik nr 4 do siwz 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz 4.W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie o wskazaniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy oraz zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć wymagane specyfikacją oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz złożyć dokumenty określone w SIWZ. 5.Szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia, sporządzoną wg wymagań specyfikacji (załącznik 6 ) , zgodnie z załącznikiem nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupolesno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie, 46-300 Olesno ul. Dworcowa 4 pok 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie, 46-300 Olesno ul. Dworcowa 4 sekretariat pok 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa infokiosków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt. infokiosków - komputerów w obudowie wandaloodpornej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oraz montaż szafy serwerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż szafy serwerowej szt. 1 montaż w szafie: 4 serwerów, 2 zasilaczy awaryjnych, przeniesienie (podniesienie) szafki 8U i ponowne podwieszenie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.33.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawów oraz drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 zestawów komputerowych z monitorami oraz drukarki laserowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.