eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › WYWÓZ + SKŁADOWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW MIASTA PYSKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Pyskowice: WYWÓZ + SKŁADOWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW MIASTA PYSKOWICE
Numer ogłoszenia: 215499 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ + SKŁADOWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW MIASTA PYSKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór i wywóz wraz ze składowaniem odpadów komunalnych, nie segregowanych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice (miejsca lokalizacji i częstotliwość wywozu odpadów określa załącznik nr 4 do SIWZ - kod odpadów 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02) w szacunkowej ilości ~ 2000 m3. 2. Nieczystości stałe będą gromadzone w znormalizowanych pojemnikach będących własnością Wykonawcy o objętości 120L i 1100L oraz kontenerach o objętości 7m3. Przy następujących założeniach: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem lub dodatkowo na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego (wymagany czas reakcji 24 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia), za każdorazowym potwierdzeniem dokonania wywozu. Miejsce po wywożeniu odpadów Wykonawca pozostawi czyste i uprzątnięte. 2. Zamawiający zapewnia dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników, 3. Wykonawca od momentu odbioru odpadów komunalnych i wywozu z miejsca ich wytworzenia ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie - przechowywanie oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1, -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, -posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03 wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ((t.j. Dz. U. z 2007r, nr 39, poz. 251 z póź. zm.), -posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03 wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 z póź. zm.), -prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, -nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, -posiadają odpowiedni sprzęt do wykonywania przedmiotu umowy tj. minimum: - śmieciarki 2 sztuki, - kontenerowce 2 sztuki, - samochód samowyładowczy do 3,5 t. lub ciągnik z przyczepą 1 sztuka, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych, -wykonali w ciągu ostatnich trzech lat lub aktualnie wykonują (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 30.000,00 zł brutto każda..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków należy złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1, - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, - zezwolenie na odbieranie odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, - odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenia ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu w opłatach, - wykaz sprzętu - minimum jak wyżej, - polisę lub inny dokument potwierdzający że, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - wykaz wykonywanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 310 w godzinach 9.00 - 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, pok. 107 - Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.