eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Choczewo w Choczewie przy ul. Świerkowej 8, działka ewid. Nr 533/8, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Choczewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Choczewo: Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Choczewo w Choczewie przy ul. Świerkowej 8, działka ewid. Nr 533/8, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Choczewo
Numer ogłoszenia: 215482 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156074 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo, ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5722600, 5722626, faks 058 5722606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Choczewo w Choczewie przy ul. Świerkowej 8, działka ewid. Nr 533/8, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Choczewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku administracyjno-biurowego na działce nr 533/8 obr. Choczewo, gm. Choczewo przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie, stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Choczewo. 2.W ramach przedmiotu zamówienia projektuje się m.in.: a)rozbudowę budynku o dodatkowe skrzydło o wymiarach rzutu 12,31x10,14 m. po stronie wschodniej. Nowe skrzydło sytuowane będzie prostopadle do bryły głównej, w centralnej jej części. Projektuje się dwie kondygnacje użytkowe, w tym poddasze, z czego poziom posadzki pierwszej kondygnacji równy będzie rzędnej spocznika istniejących schodów wewnętrznych. Skrzydło przykryte dachem dwuspadowym, o wysokości dachu istniejącego z kalenicą położoną prostopadle; b)przedsionek w miejscu istniejącego - poddanego rozbiórce - zadaszenia nad wejściem do obiektu (na elewacji frontowej), o wymiarach rzutu 3,50x4,50 m, jednokondygnacyjny, o charakterze reprezentacyjno-dekoracyjnym i funkcji dodatkowego tarasu dla pomieszczenia na górnej kondygnacji. W celu eliminacji schodów wejściowych należy wykonać przebudowę istniejącego chodnika z zachowaniem spadku podłużnego do 5%; c)wykonanie, w części zachodniej placu utwardzonego na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych; d)w związku z kolizją projektowanego przedsionka, projektuje się zmianę przebiegu przyłącza energetycznego według części branżowej projektu. Ze względu na kolizje projektowanego skrzydła z przyłączami projektuje się przebudowę przyłączy: budowa studzienki zaworowej instalacji centralnego ogrzewania z możliwością odwodnienia, budowa studzienki zaworowej wodociągowej z możliwością połączenia z instalacją ogrodową, przebudowa odcinka kanalizacji ściekowej - dostosowanie wyjść przewodów kanalizacyjnych z budynku do stanu istniejącego. Szczegóły zawarte są w części branżowej projektu budowlanego; e)zmianę materiałową i ujednolicenie wszystkich elewacji budynku; f)przewiduje się ponadto wymianę istniejących okien na drewniane. 3.Nie przewiduje się zmian w zagospodarowaniu terenu poza obszarem związanym integralnie z rozbudową. Nowe części budynku dobudowywane będą na osi zbliżonej do osi symetrii elewacji frontowej i tylnej. Ponadto nie przewiduje się prac makroniwelacyjnych ani wykopów poza obrysem rozbudowy. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zawierają: a)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, b)przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ; c)projekt budowlany - załącznik nr 11 do SIWZ; Wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SiWZ służą jedynie określeniu standardu i mogą być zastąpione przez wykonawców innymi, o nie gorszych parametrach, tzn. materiałami równoważnymi. 5.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonaną robotę budowlaną co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia końcowego odbioru robót. 6.W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część lub części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający wymaga, aby zostały one wpisane przez Wykonawcę w formularzu ofert - załącznik nr 1 do SIWZ 7.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8.Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca. 9.Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 10.Spełnienie określonych wymagań w zakresie wykonania robót i ich odbiór przez specjalistę ds. budowlanych, reprezentującego Zamawiającego wraz z protokołami odbioru stanowić będzie podstawę do zapłaty wynagrodzenia za wykonane roboty. 11.W przypadku stwierdzenia, że roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub obniżyć wynagrodzenie oraz odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek w poczet wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOJ-MAR Mariusz Gustowski, Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 977088,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1076031,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1076031,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1076031,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.