eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przygotowanie drogi transportowej przy szybie Bańgów na poz. 321m Ruch I rejon Siemianowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Katowice: Przygotowanie drogi transportowej przy szybie Bańgów na poz. 321m Ruch I rejon Siemianowice
Numer ogłoszenia: 215417 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie drogi transportowej przy szybie Bańgów na poz. 321m Ruch I rejon Siemianowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie drogi transportowej przy szybie Bańgów na poz. 321 m - Ruch I rejon Siemianowice. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: -wyremontowanie i przystosowanie do ruchu wg przepisów Kołowrotu EKO- D15, - załadunek na powierzchni, transport ręczny kołowy materiałów z podszybia szybu Bańgów na poz. 321 m na odległość ok. 200m, ( Zamawiający zapewnia obsługę, transport materiałów szybem Bańgów ), - zdemontowanie starej drogi transportu zaczynając od szybu Bańgów w kierunku przekopu głównego na poz. 321 m. , - wykonanie pobierki spągu, - ułożenie nowej trasy transportu( szyny i osprzęt zapewnia Zamawiający), - wykonanie pomostu nadawczego i odbiorczego, - ustawienia kołowrotu EKO- D15, - wykonanie sygnalizacji ostrzegawczej, porozumiewawczej oraz łączności na drodze transportu, - zabudowa rozjazdu na przekopie głównym poz. 321 m. ( rozjazd dostarczy Zamawiający), - wyremontowanie łapaczy, wykonanie zapór i odboju końcowego (materiał na zapory i odbój zapewni Zamawiający), - zabudowa zapór, łapaczy oraz odboju końcowego przy tamie izolacyjnej nr 302, - połączenie nowego torowiska z istniejącym w przekopie gł. na poz. 321 m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 76.53.10.00 - Usługi profilowania odwiertów podziemnych Kod CPV wg słownika 2008: 76.53.10.00 - Usługi profilowania odwiertów podziemnych Oryginalny kod CPV: 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien: 1.1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Wykonawca powinien zatrudnić pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. minimalny skład zespołu wykonującego prace - 2 górników, pozostali pracownicy dołowi niewykwalifikowani oraz dozór średni górniczy na każdej zmianie obłożonej, uprawniony do nadzorowania tych prac. Pracownicy Wykonawcy wykonujący i nadzorujący prace związane z realizacją zakresu objętego niniejszym SIWZ muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 roku (Dz.U.Nr 84 z 2002 roku) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji. Do oferty należy dołączyć stosowne świadectwa, uprawnienia ww. pracowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych zamówieniem przy wykorzystaniu urządzeń i narzędzi spełniających odpowiednie wymagania przepisów prawa. 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winni specjalizować się na rynku usług w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i posiadać doświadczenie w wykonywaniu ww. usług oraz zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i złożonością oraz podobną wartością. 5. Przed przystąpieniem do realizacji prac związanych z przygotowaniem drogi transportu przy szybie Bańgów poz. 321 m Wykonawca zobowiązany jest do opracowania technologii wykonania prac oraz innych dokumentów wymaganych przepisami górniczymi zgodnie z postanowieniami Rozdziału 5 Transport w wyrobiskach poziomych oraz pochyłych o nachyleniu do 45o Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych i uzyskania ich zatwierdzenia przez KRZG Zakładu CZOK. 6. Wykonawca powinien zatrudnić pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. minimalny skład zespołu wykonującego prace - 2 górników, pozostali pracownicy dołowi niewykwalifikowani oraz dozór średni górniczy na każdej zmianie obłożonej, uprawniony do nadzorowania tych prac. Pracownicy Wykonawcy wykonujący i nadzorujący prace związane z realizacją zakresu objętego niniejszym SIWZ muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 roku (Dz.U.Nr 84 z 2002 roku) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji. Do oferty należy dołączyć stosowne świadectwa, uprawnienia ww. pracowników. 7.Zamawiający informuje że zatrudnieni pracownicy muszą posiadać aktualne badania okresowe, które to Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych zamówieniem przy wykorzystaniu urządzeń i narzędzi spełniających odpowiednie wymagania przepisów prawa. 9. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia oraz przekazaniu Zamawiającemu zostanie sporządzony protokół z odbioru prac podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, który będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Obowiązek sporządzenia protokołu odbioru spoczywa na Wykonawcy. 10. Warunki prowadzenia prac: a) Prace związane z wykonaniem przygotowania drogi transportu mogą być prowadzone całodobowo łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy po uzgodnieniu z Zamawiającym. Prace te nie mogą zakłócać bieżącego ruchu zakładu. b) Wykonawca zapewni wyposażenie pracowników własnych w sprzęt ochrony dróg oddechowych, lampy oświetlenia indywidualnego i indywidualny sprzęt do pomiarów składu powietrza kopalnianego. c) Zamawiający zapewni możliwość korzystania z markowni, lampowni, łaźni górniczej, pomieszczenia biurowego. d) Materiały i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. e) W razie wystąpienia wad przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt. f) Zamawiający zapewnia obsługę szybu i transport pionowy materiałów oraz zapewni szyny i rozjazd w ilości niezbędnej do realizacji zadania . 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed Zamawiającym, organami nadzoru górniczego oraz innymi organami kontrolnymi za całokształt prac związanych z realizacją przedmiotowego zadania oraz ewentualne skutki powstałe w wyniku zaniedbania lub rażącego naruszenia postanowień obowiązujących przepisów oraz zarządzeń i instrukcji obowiązujących w Zakładzie CZOK, w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem przetargu. 12. Strony przekażą plac budowy w terminie do dwóch tygodni licząc od daty zawarcia umowy, co udokumentowane zostanie stosownymi protokołami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć do załącznika nr 4a do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wymienione SIWZ pkt. 3.2 - dołączyć do załącznika Nr 5 do druku Oferta . 9. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 10. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia jakim dysponuje Wykonawca - załącznik nr 6 do druku OFERTA 11. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi - załącznik Nr 7 do druku OFERTA. Wykonawca udzieli, co najmniej 12 -miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę , liczoną od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego całości przedmiotu umowy. - Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy objętego umową, stwierdzone w toku czynności odbioru i powstałe w okresie trwania rękojmi i gwarancji. 12. Wypełniony formularz cenowy zawierający ceną za wykonanie zamówienia - załącznik nr 8 do druku OFERTA. Wraz z dołączonym kosztorysem cenotwórczym zawierającym cenę dostarczonych materiałów oraz koszty robocizny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 40-205 Katowice, ul Kopalniana 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 40-205 Katowice, ul. Kopalniana 6 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.