eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ojrzeń › Zakup wyposażenia kuchni doświetlic wiejskich wOjrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Ojrzeń: Zakup wyposażenia kuchni do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach
Numer ogłoszenia: 215411 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195577 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń, Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia kuchni do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy podzielane na 5 niezależnych (oddzielnych) części: 1. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni; 2. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni; 3. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni, 4. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni; 5. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup zastawy stołowej. Przedmioty zamówienia obejmują m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Wszystkie dostarczane rzeczy (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Szczegółowy opis elementów przedmiotów zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Formularz cenowy - szczegółowy opis części zamówienia. Wszelkie, użyte w opisie przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca na dostarczone rzeczy, stanowiące przedmiot zamówienia udzieli min. 12- miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia wykonania dostawy - zlecenia jednostkowego. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa stanowiąca załącznik SIWZ. W przypadku dłuższej gwarancji udzielanej przez producenta rzeczy, stanowiącej przedmiot dostawy, obowiązuje gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi przedmiotów używanych w oddziałach przedszkolnych. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca sią na dany materiał, produkt nie może być wcześniej używana. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów, sprzętów, stanowiących przedmiot zamówienia posiadających parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do siwz. Wykonawca, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęty, produkty, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca załącza dane techniczne, wymiary opisujące parametry produktów oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie produkty, sprzęty spełniają wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do siwz. Zamawiający dopuszcza sprzęty, produkty, przedmioty, których wymiary, parametry techniczne różnią się w zakresie +/- 10 % od podanych w załączniku nr 1 wymiarów i parametrów (lub innych wartości odstępstwa, o ile są wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.22.11.50 - Termosy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,, ul. Wojska Polskiego 2 m.13, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12760,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16238,46

  • Oferta z najniższą ceną: 16238,46 / Oferta z najwyższą ceną: 23886,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wojska Polskiego 2 m.13, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13818,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17201,55

  • Oferta z najniższą ceną: 17201,55 / Oferta z najwyższą ceną: 25914,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wojska Polskiego 2 m.13, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25940,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31991,07

  • Oferta z najniższą ceną: 31991,07 / Oferta z najwyższą ceną: 44058,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Zuber, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21166,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25559,40

  • Oferta z najniższą ceną: 25559,40 / Oferta z najwyższą ceną: 37084,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup zastawy stołowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Chmielna 15, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8529,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7909,44

  • Oferta z najniższą ceną: 7909,44 / Oferta z najwyższą ceną: 11851,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.