eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Oleśnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 214933 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy , ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 314 01 48, faks 71 314 01 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Aktywni i samodzielni, skierowanych przez PCPR o następującej tematyce: Część I Szkolenie Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT lub TÜV a)ilość osób do przeszkolenia - 21 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 67 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 3 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część II Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej, terminali kart płatniczych i komputerowych systemów sprzedaży a)ilość osób do przeszkolenia - 12 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 2 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część III Szkolenie Specjalista ds. kadr i płac a)ilość osób do przeszkolenia - 6 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część IV Szkolenie Wizaż i stylizacja paznokci a)ilość osób do przeszkolenia - 6 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część V Szkolenie Operator koparko - ładowarki a)ilość osób do przeszkolenia - 5 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 202 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VI Szkolenie Operator koparki a) ilość osób do przeszkolenia - 1 b) minimalna liczba godzin szkolenia - 202 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VII Szkolenie Florysta z elementami zdobienia przedmiotów techniką decoupage a)ilość osób do przeszkolenia - 10 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VIII Szkolenie Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych a)ilość osób do przeszkolenia - 6 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 6 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, zajęcia praktyczne - powiat oleśnicki Część IX Szkolenie Pracownik ochrony fizycznej z licencją I stopnia a)ilość osób do przeszkolenia - 3 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica e)Zakres szkolenia musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu. Część X Szkolenie Koszykarz - plecionkarz a)ilość osób do przeszkolenia - 7 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 4 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Ostrowina Część XI Szkolenie Zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami tworzenia biżuterii a)ilość osób do przeszkolenia - 10 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 4 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia : Ostrowina Część XII Szkolenie Operator podnośnika koszowego e)ilość osób do przeszkolenia - 1 f)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) g)maksymalny czas trwania szkolenia - 2 tygodnie h)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, zajęcia praktyczne - powiat oleśnicki Część XIII Szkolenie Operator maszyn CNC a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica, Wrocław Część XIV Szkolenie Masaż klasyczny a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, Wrocław Część XV Szkolenie Kurs drenażu limfatycznego a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, Wrocław.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca przedstawi: a)Oświadczenie o posiadaniu Aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy - dotyczy wszystkich części zamówienia, b)Kserokopię Certyfikatu wydanego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń z zakresu Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dotyczy 1 części zamówienia c)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 5 części zamówienia. d)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparki, wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 6 części zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże do każdej części zamówienia zorganizowanie minimum 1 szkolenia dla grupy co najmniej 5 osobowej, w ciągu ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, o kierunku zgodnym z częścią zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ) oraz przedstawi do każdej części zamówienia min. 1 referencję potwierdzającą należyte wykonanie usługi. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego umożliwiającego realizację zamówienia(załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca: a)przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia powinny posiadać wykształcenie wyższe, w przypadku osób realizujących zajęcia praktyczne dopuszcza się posiadanie wykształcenia średniego lub zawodowego, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień do prowadzenia zajęć i minimum 5 letniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć o tym samym charakterze b)złoży oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby wskazane do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Oświadczenie o posiadaniu Aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy - dotyczy wszystkich części zamówienia, b)Kserokopię Certyfikatu wydanego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń z zakresu Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dotyczy 1 części zamówienia c)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 5 części zamówienia. d)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparki , wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 6 części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - certyfikat jakości usług szkoleniowych lub akredytacja kuratora oswiaty - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1)warunki istotne, w szczególności: a)opisane w § 2 ust. 5, i 6 i 7 oraz § 3 ust.2 umowy, b)zmiany harmonogramu szkolenia, mające wpływ na termin wykonania umowy i łączny czas trwania szkolenia w tygodniach, c)zmiana miejsca szkolenia, d)zmiana osób prowadzących szkolenie. 2)warunki nieistotne, w szczególności: a)zmiany harmonogramu szkolenia, inne niż opisane w pkt. 1 b)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, c)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), d)zmiany osób wykonujących i nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, e)zmiany rachunku bankowego, f)zmiany obowiązujących przepisów prawa, g)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat-olesnicki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, pok. nr 107 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Aktywni i samodzielni jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.