eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Płock: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 214702 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax. 024 3645102.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa wyposażenia dla Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części. Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 4 - Szafy lekarskie -, Pakiet Nr 5 - Szafy kartotekowe, Pakiet Nr 6 - Szafki dla pacjentów, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 10b - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego , Pakiet Nr 11 - Meble dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 12 - Meble dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 13 - Meble dla Traktu porodowego, Pakiet Nr 14 - Meble dla Administracji, Pakiet Nr 15 - Meble dla Bloku Operacyjnego Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem zamówienia wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: Parametry wymagane/graniczne dla poszczególnych pakietów od Nr 1 do Nr 10 b stanowią Załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty (dotyczy Pakietu Nr 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10a, 10b) Wykonawca udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, na okres min.: 24 miesięcy - dotyczy: Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 11 - Meble dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 12 - Meble dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 13 - Meble dla Traktu Porodowego, Pakiet Nr 14 - Meble dla Administracji, Pakiet Nr 15 - Meble dla Bloku Operacyjnego; 12 miesięcy - dotyczy: Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt Specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 4 - Szafy lekarskie, Pakiet Nr 5 - Szafy kartotekowe, Pakiet Nr 6 - Szafki dla pacjentów, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 10b - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Czas naprawy sprzętu nie może być dłuższy niż 24 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego. W ramach obsługi serwisowej okresu gwarancyjnego zapewni bezpłatny dojazd serwisanta, bezpłatny transport sprzętu do i z serwisu oraz bezpłatnie użyczy sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych, niż oddany do naprawy, w przypadku, gdy czas usunięcia usterki przekroczy 24 godziny - (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt Specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 10b - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego). b. dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin dostawy i montażu przedmiotu zamówienia: 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Dostawy winny być realizowane na koszt, transportem i rozładunkiem Wykonawcy do poszczególnych jednostek organizacyjnych Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia powinien być ustawiony, zamontowany nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przeszkolić pracowników odnośnie obsługi sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 28.21.12.00 - Respiratory Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.12.00 - Respiratory Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - informacja o serwisie oferenta (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt Specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 10b - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego). 3. Stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu wyrobami medycznymi do stosowania na terytorium RP w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, deklaracje zgodności CE wraz z certyfikatem CE lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt Specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa, Pakiet Nr 10 - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego). Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem, iż Wykonawca posiada ww dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 4. Strony z oryginalnych katalogów producenta z oferowanymi produktami dla potwierdzenia parametrów wymaganych, granicznych (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt Specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 4 - Szafy lekarskie, Pakiet Nr 5 - Szafy kartotekowe, Pakiet Nr 6 - Szafki dla pacjentów, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 10b - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego). 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 6. Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ - Zestawienie parametrów i warunków wymaganych - Dotyczy Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia, Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia, Pakiet Nr 3 - Sprzęt Specjalistyczny dla Przychodni Rehabilitacyjnej, Pakiet Nr 4 - Szafy lekarskie, Pakiet Nr 5 - Szafy kartotekowe, Pakiet Nr 6 - Szafki dla pacjentów, Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy, Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego, Pakiet Nr 10a - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego) 7. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferty będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 oraz pkt. II 5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz pkt. II. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock pok Nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28 w pokoju Nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Fizykoterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser skanerowy wielodiodowy MLS - 1 szt. Aparat do terapii skojarzeniowej ze stolikiem - szt. 1 Akcesoria eksploatacyjne. Lampa kwarcowa - 1 szt. Lampa do światłoterapii ze statywem i zestawem filtrów - 1 szt. Urządzenie do topienia parafiny - 1 szt. Aparat do terapii falą uderzeniową - 1 szt. Aparat do terapii polem magnetycznym - 1 szt. Zestaw do terapii uciskowej - 1 szt. Aparat do terapii ultradźwiękowej - 1 szt. Aparat do zimnolecznictwa - 1 szt. Aparat do elektroterapii - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Kinezyterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny (terapeutyczny) - 1 szt. Stół rehabilitacyjny - 3 szt. Fotel do masażu - 1 szt. Osprzęt do kabiny i zawieszeń - 3 komplety. Mata rehabilitacyjna - 5 szt. Taboret obrotowy zmiennej wysokości - 14 szt. Schodek metalowy pojedynczy z wykładziną antypoślizgową - 23 szt. Ławka gimnastyczna - 3 szt. Urządzenie do ćwiczeń biernych kończyny dolnej - 2 szt. Urządzenie do ćwiczeń biernych kończyny górnej - 1 szt. Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych w CKC z wykorzystaniem oporu elastycznego - 1 szt. Ergometr - 1 szt. Trenażer eliptyczny - 1 szt. Stepper - 1 szt. Bieżnia rehabilitacyjna - 1 szt. System dynamicznego odciążenia - 1 szt. Profesjonalny system umożliwiający dynamiczne i precyzyjne odciążenie pacjenta dla celów testów oraz terapii. Platforma do ćwiczeń równowagi - 1 szt. Urządzenie do ćwiczeń równowagi - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Sprzęt specjalistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik do badania niemowląt - 2 szt. Tablice anatomiczne - 2 komplety Lustro korekcyjne 3 częściowe - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Szafy lekarskie - 2 szt. + stolik zabiegowy - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. PARAMETR 1 Szafa wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8mm malowanej lakierem proszkowym 2 Posiadająca drzwi z szybą ze szkła hartowanego 3 4 szklane półki z możliwością regulacji wysokości 4 Drzwi zamykane na klucz 5 Dane techniczne Szerokość 1000mm Głębokość 435mm Wysokość 1800mm 6 Kolor do ustalenia Lp. PARAMETR 1 Szafa wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8mm malowanej lakierem proszkowym 2 Posiadająca drzwi z szybą ze szkła hartowanego 3 4 szklane półki z możliwością regulacji wysokości 4 Drzwi zamykane na klucz 5 Dane techniczne Szerokość 500mm Głębokość 435mm Wysokość 1800mm 6 Kolor do ustalenia Lp. PARAMETR 1 Stół wykonany z blachy ocynkowanej o grubości 0,8mm 2 Posiadający dolną półkę 3 Dane techniczne Szerokość 620mm Głębokość 420mm Wysokość 800mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Szafy kartotekowe - 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. PARAMETR 1 Wykonana z blachy ocynkowanej malowanej lakierem proszkowym 2 Posiadające 4 szuflady ze specjalnie ukształtowanym Obrzeżem, przystosowanym do zawieszenia kartotek O znormalizowanych formatach(A4,A5,A6) 3 Dane techniczne Szerokość 430mm Głębokość 600mm Wysokość 1100- 1200mm 4 Kolor do ustalenia 5 Szuflady zamontowane na teleskopowych prowadnicach kulkowych o podwójnym wysuwie z zabezpieczeniem przed wypadaniem, zamykane centralnym zamkiem bębenkowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Szafki dla pacjentów - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Szafki dla pacjentów - 2 szt. Lp. PARAMETR 1 Wykonana z blachy stalowej malowanej lakierem proszkowym, kolor niebieski 2 Posiadająca 4 schowki 3 Dane techniczne Szerokość 600mm Głębokość 490mm Wysokość 1800mm 4 Schowki szafek zamykane cylindrycznie z ryglowaniem w jednym punkcie 5 Wieniec dolny wykonany z blachy stalowej grubości 1,0 mm, pozostałe elementy z blachy grubości 0,8mm b. Szafki dla pacjentów - 2 szt. Lp. PARAMETR 1 Wykonana z blachy stalowej malowanej lakierem proszkowym, kolor niebieski 2 Posiadająca 2 schowki 3 Dane techniczne Szerokość 300mm Głębokość 490mm Wysokość 1800mm 4 Schowki szafek zamykane cylindrycznie z ryglowaniem w jednym punkcie 5 Wieniec dolny wykonany z blachy stalowej grubości 1,0 mm, pozostałe elementy z blachy grubości 0,8mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Respirator transportowy - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Parametr Warunek 1 Respirator do terapii oddechowej w trakcie transportu zgodny z wymaganiami normy PN-EN 794-3 2 Zasilanie i sterowanie pracą respiratora wyłącznie pneumatyczne - z przenośnego lub stacjonarnego źródła tlenu 3 Maksymalna waga respiratora -4kg 4 Tryb IPPV CMV 5 Funkcja automatyczna blokady cyklu wentylacji IPPV CMV przy oddechu spontanicznym pacjenta - z zapewnieniem minimalnej wentylacji minutowej 6 Minimalna objętość oddechowa blokująca cykl wentylacji IPPV CMV nie mniejsza niż 150 ml 7 Wentylacja bierna 100% tlenem - oddech na żądanie (integralna funkcja respiratora) z przepływem zależnym od podciśnienia w układzie oddechowym 8 Czułość wyzwalania trybu na żądanie - podciśnienie max. 3 cmH2O 9 Układ pacjenta z zaworem antyinhalacyjnym - możliwość wentylacji biernej 100% tlenem w atmosferze skażonej 10 Niezależna płynna regulacja częstości oddechowej i objętości oddechowej 11 Zakres regulacji częstości oddechowej min. 8-40 cykli-min. 12 Zakres regulacji objętości oddechowej min. 100 - 1300 ml 13 Regulowane ciśnienie szczytowe w układzie pacjenta w zakresie min. 20-60 cmH2O 14 Minimum 2 poziomy stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej w trybie IPPV CMV, 100 i max 50% (podać wartość znamionową stężenia O2 deklarowaną w materiałach technicznych producenta) 15 Przepływ w trybie wentylacji biernej (na żądanie) regulowany automatycznie w funkcji podciśnienia w układzie oddechowym, min. 0-100 l/min 16 Manometr ciśnienia w układzie pacjenta 17 Alarmy (dopuszcza się elektryczne zasilane modułu alarmów): - wysokiego ciśnienia szczytowego w fazie wdechu, - niskiego ciśnienia w układzie pacjenta (rozłączenia), - stałego ciśnienia w układzie pacjenta 18 Wskaźnik niskiego ciśnienia gazu zasilającego 19 Respirator przystosowany do pracy w urządzeniach MRI (rezonans magnetyczny) o natężeniu pola do min. 3 Tesli 20 Silikonowy układ pacjenta do sterylizacji w autoklawie, długość min. 120 cm 21 Przewód zasilający zakończony wtykiem szybkozłącza AGA, długość min. 120 cm 22 Przenośny zestaw tlenowy: torba transportowa z kieszeniami i uchwytami do mocowania drobnego sprzętu medycznego, umożliwiająca transport zestawu w ręku, na ramieniu, zaczepy umożliwiające zawieszenia torby na ramie łóżka, noszy butla tlenowa aluminiowa 2,7 l O2 z głowicą DIN 3/4 , pojemność 400 l O2 przy ciśnieniu 150 atm, możliwość napełniania do 200 atm reduktor tlenowy z gniazdem AGA O2 i przepływomierzem obrotowym 0-25 l/min, ciśnienie robocze 200atm, przepływ z gniazda AGA powyżej 120l -min., manometr w osłonie zabezpieczającej przed uszkodzeniem 23 Uchwyt karetkowy w komplecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Kardiotokograf - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitorowanie FHR, Toco Możliwość monitorowania MHR, NIBP (opcje) Ustawianie granic alarmów wszystkich mon. parametrów Obsługa za pomocą ekranu dotykowego Kolorowy wyświetlacz 6.5 cala TFT Duże i czytelne czcionki monitorowanych parametrów Ekranowa klawiatura ułatwia obsługę Interfejs do podłączenia klawiatury zewnętrznej i myszki (opcja) Interfejs do monitorowania ciąży bliźniaczej Niski poziom energii ultradźwiękowej( 2,38+0,75m W/cm2) Wodoszczelne przetworniki Cardio i Toco Inteligentne przetworniki automatycznie rozpoznawane przez system Identyfikacja przetworników po pojawieniu się zapisu FHR Automatyczne wykrywanie ruchów płodu (FMP) Czasownik NST Znacznik zdarzeń dla pacjentki (opcja) Pamięć monitorowanych parametrów, wydruk zapisanych epizodów Możliwość tworzenia dokumentacji, wprowadzanie danych pacjentki i notatek Współpraca z systemem nadzoru położniczego i telemetrią (opcja) Rejestrator zintegrowany z monitorem Mocowanie na wózku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Sztanca okienkowa - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztanca okienkowa, bransze 15°do góry, szer. cięcia 3,4 mm, śr. 3,5 mm, dł. rob. 13 cm. z sprężyną powrotną. Narzędzie lite..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10A - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek wielopoziomowy zamknięty - 1 szt. Wózek zabiegowo - opatrunkowy - 1 szt. Koncentrator tlenu - 1 szt. Urządzenie do odsysania wydzielin - ssak elektryczny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 10B - Sprzęt specjalistyczny dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pionizator - urządzenie do unoszenia i przewożenia pacjentów - 1 szt. Fotel toaletowo - pielęgnacyjny - 1 szt. Wózek transportowo - kąpielowy - 1 szt. Łatwoślizgi do przesuwania chorych - 1 szt. Wanna o regulowanej wysokości z hydromasażem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET Nr 11 - Meble dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis mebli Wymiary Ilość Zabudowa - pnk. pielęgniarskie 1. Lada z nadstawką wykończona profilami aluminiowymi z półką na klawiaturę pod blatem, półka na akta, kontenerkirm z 4 - ma szufladami zamykanymi na zamek centralny oraz przegródkami kartotecznymi nad blatem 200x165x120 2 szt. 2. Podstawka na kółkach pod stację dysków 50x25 2 szt. Pokój Nr 113 3. Biurko narożne z szuflada i półka pod blatem, kontenerkiem z 4 - ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy 180x150x76 1 szt. 4. Podstawka na kółkach pod stację dysków 50x25 1 szt. 5. Szafa ubraniowa zamykana na zamek meblowy 200x60x50 1 szt. 6. Komoda z 1 - dną szuflada 90x150x50 1 szt. Pokój Nr 114 7. Biurko narożne z szufladą i półką pod blatem, kontenerkiem z 4- ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, kontenerkiem z półką, zamykanym na zamek meblowy 180x150x76 1 szt. 8. Podstawka na kółkach pod stację dysków 50x25 1 szt. 9. Szafa ubraniowa zamykana na zamek meblowy 200x60x50 1 szt. 10. Regał aktowy częściowo zamykany drzwiami na zamek meblowy 200x80x35 1 szt Płyta meblowa # 18 laminowana Obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV Zamki centralne Kółka z łożyskiem Prowadnice do szuflad pełnego wysuwu Profile aluminiowe uchwyty chromowane Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem zamówienia wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Meble dla Przychodni rehabilitacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REJESTRACJA 1.Szafa na akta 220x120x51cm z drzwiami suwanymi bez okuć zamykana na zamek meblowy. 2.Lada z nadstawką 367x130x112cm z blatem dolnym podpartym na nogach chromowanych, z miejscem na trzy stanowiska komputerowe. GABINET LEKARSKI 1.Szafa ubraniowa 200x60x50cm zamykana na zamek meblowy. 2.Biurko narozne180x130x76cm z półką pod blatem, kontenerkiem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy. 3.Podstawka na kółkach pod stację dysków 50x25cm. GABINET ŚWIATŁOLECZNICTWA 1. Kontenerek na kółkach70x35x35 z półką i drzwiami zamykanymi na zamek meblowy x 2. 2. Biurko 120x70x76cm z szufladą pod blatem i kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy. GABINET MASAŻU 1. Szafa aktowa 160x40x40cm zamykana na zamek meblowy. 2. Biurko 120x70x76cm z szufladą pod blatem i kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy. GABINET HYDROTERAPII 1. Biurko 120x70x76cm z szufladą pod blatem i kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy + szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. 2. Szafa aktowa z drzwiami suwanymi bez okuć 213x128x45cm. GABINET FIZYKO I MAGNETOTERAPII 1. Konsola sterownicza- lada z nadstawką 370x240x120cm z szufladą pod blatem, kontenerem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, 2-ma kontenerami z półką zamykanymi na zamek meblowy, drzwi wahadłowe oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. 2. Podstawka na kółkach pod stację dysków 50x25cm. 3. Szafa aktowa z drzwiami suwanymi bez okuć zamykana na zamek meblowy 265x120x60cm. 4. Stolik 50x60x75cm jedna czwarta koła na jednej nodze chromowanej. 5. Stół 100x60x90cm na nogach chromowanych. GABINET ZABIEGOWY 1. Biurko 100x60x76cm z kontenerkiem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centrlny. GABINET LEKARSKI 1. Biurko narożne 190x140x76cm z szufladą i półką pod blatem, kontenerkiem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy. 2. Podstawka na kółkach pod stację dysków 50x25cm. 3. Szafa aktowo-ubraniowa 200x80x60cm z drzwiami suwanymi w okuciach aluminiowych. SZATNIA DLA PACJENTÓW 1. Lada 389x120x80cm z kontenerkiem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centralny. 2. Szafa ubraniowa 200x60x35cm z wieszakiem wysuwanym i drzwiami zamykanymi na zamek meblowy. POKÓJ SOCJALNY 1. Stół z blatem kuchennym 150x60cm na nogach chromowanych. 2. Aneks kuchenny: Góra - szafka 42 - szafka 80 x 2 - listwa montażowa Dół - szafka 42 z jedną szufladą - szafka 80 z 2-ma szufladami - słupek 64 dzielony na 3 części drzwiami - blat i listwy przyblatowe - listwy cokołowe CIEPŁOLECZNICTWO 1. Szafa aktowa z drzwiami suwanymi bez okuć 215x160x44cm. 2. Biurko 120x70x76cm z szufladą pod blatem i kontenerkiem z półką, zamykanym na zamek meblowy oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. KRIOTERAPIA 1. Obudowa 95x90x42cm na kółkach z hamulcem. 2. Podstawka na kółkach 40x40cm. 3. Biurko 120x70x76cm z szufladą pod blatem i kontenerkiem z półką, zamykanym na zamek meblowy oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. POKÓJ KIEROWNIKA 1. Biurko narożne 180x160x76cm z półką i szufladą pod blatem, kontenerkiem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy. 2. Podstawka na kółkach pod stację dysków50x25cm. 3. Szafa aktowo-ubraniowa 200x100x55cm z drzwiami suwanymi w okuciach aluminiowych. POKÓJ SOCJALNY 1. Stół 200x80cm z blatem pogrubianym na nogach chromowych 2. Aneks kuchenny: Góra - szafka 20 - szafka 80 - szafka 50 x3 - listwa montażowa Dół - półka zaokrąglona 20 - szafka 50 z jedną szufladą - szafka 100 z 2-ma szufladami - słupek 80 dzielony na 3 części drzwiami - blat i listwy przyblatowe - listwy cokołowe POKÓJ ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH 1. Biurko 100x60x76cm z szufladą pod blatem z przegródkami wewnątrz i kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy. 2. Płyta odbojowa 100x50cm na ścianę. 3. Skrzynka 40x80x40cm na kółkach z drzwiami otwieranymi do góry. POKÓJ ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH 1. Biurko 90x60x76cm z szufladą pod blatem z przegródkami wewnątrz i kontenerkiemz półką zamykanym na zamek meblowy. 2. Skrzynka 40x80x40cm na kółkach z drzwiami otwieranymi do góry. POKÓJ ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH 1. Biurko 90x60x76cm z szufladą pod blatem z przegródkami wewnątrz i kontenerkiemz półką zamykanym na zamek meblowy. 3. Skrzynka 40x80x40cm na kółkach z drzwiami otwieranymi do góry. POKÓJ DLA MATKI Z DZIECKIEM 1. Stół 80x60cm na nogach chromowanych. POKÓJ ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH 1. Biurko 120x70x76cm z 2-ma szufladami pod blatem, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. POKÓJ ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH 1. Biurko 120x70x76cm z 2-ma szufladami pod blatem, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. POKÓJ ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH 1. Biurko 120x70x76cm z 2-ma szufladami pod blatem, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. POKÓJ ĆWICZEŃ BLOCZKOWYCH 1. Konsola sterownicza- lada z nadstawką 350x140x120cm z półką pod blatem, kontenerkiem z 4-ma szufladami zamykanymi na zamek centralny, kontenerkiem z półką zamykanym na zamek meblowy oraz szafka kartoteczna z przegródkami nad blatem. 2. Podstawka na kółkach na stację dysków 50x25cm. 3. Szafa aktowa z drzwiami suwanymi w okuciach aluminiowych. MAGAZYN 1. Szafa aktowo- ubraniowa 300x285x60cm z drzwiami suwanymi bez okuć i plecami z płyty meblowej 2. Szafa aktowo- ubraniowa z drzwiami suwanymi bez okuć300x275x60cm. PIWNICA - Regał narożny na akta 200x225x161 -Szafa aktowo- ubraniowa z drzwiami zamykanymi na zamki meblowe220x310x57cm. Płyta meblowa # 18 laminowana Obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV Zamki centralne Kółka z łożyskiem Prowadnice do szuflad pełnego wysuwu Profile aluminiowe Uchwyty chromowane Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem zamówienia wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Meble dla Traktu Porodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trakt Porodowy 1. Szafa aktowo-ubraniowa 250/150/60cm z drzwiami suwanymi zamykanymi na zamek - 1 szt. 2. Półka 56/35 cm montowana na listwach - 3 szt. 3. Półka 64/54 cm montowana na listwach - 3 szt. 4. Półka 100/20 cm grubości 36mm - 2 szt. 5. Stół 70/45 cm z blatem kuchennym - 3 szt. Trakt Porodowy/Sala Przedporodowa 1. Kontenerek na kółkach 60x55x55cm bez drzwi z półką na klawiaturę i miejscem na stacje roboczą - 1 szt. 2. Doróbka frontów szuflad do kontenerów - 3 szt. 3. Doróbka frontów drzwi do kontenerów - 3 szt. Trakt Porodowy/Szkoła Rodzenia 1. Parapet 690x40cm z płyty meblowej z nadstawką-półką 260/74/33 - 1 szt. 2. Parapet 564/32cm z płyty meblowej - 1 szt. Materiał: -płyta meblowa #18 laminowana; -obrzeża okleinowe wtapianym plastykiem PCV; -system Sevroll do drzwi suwanych; -zamki do drzwi przesuwanych; -noogi chromowane -uchwyty chromowane GAMET/NOMET Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem zamówienia wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Meble dla Administracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis mebli Wymiary Ilość 1. Szafa aktowa z drzwiami zamykanymi na zamek meblowy 160x90x35 1 szt. 2. Szafa z drzwiami zamykanymi na zamek meblowy 185x90x35 1 szt. 3. Szafka z drzwiami suwanymi 80x94x40 1szt. 4. Szafka z drzwiami suwanymi 80x175x40 1szt. 5. Biurko z półką wysuwaną na klawiaturę, stacje roboczą na kółkach oraz kontenerkiem z 1- dną szufladą. 160x60 1szt. 6. Stół konferencyjny z blatem pogrubianym, na nogach chromowanych 200x85 1szt. Materiał: - Płyta meblowa 18 laminowana - Obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV - Zamki meblowe - Zawiasy metalowe puszkowe - Prowadnice rolkowe - Nogi chromowane ? 60 - Kółka do kontenerów z łożyskiem - Uchwyty chromowane Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem zamówienia wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Meble dla Bloku Operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis mebli Wymiary Ilość 1. Szafa ubraniowa dzielona na 6 części z drzwiami zamykanymi na zamki meblowe 200x80x50 1 szt. 2. Szafa z 1 szuflada, 2 koszami uchylnymi, 2 drzwiami zamykanymi na zamek meblowy 230x80x53 1 szt. 3. Szafka wisząca z drzwiami uchylnymi z szyba mleczna w ramce aluminiowej. Pod szafką halogen. 40x70x35 1 szt. 4. Szafka wisząca z drzwiami uchylnymi z szybą mleczną w ramce aluminiowej 40x70x35 1 szt. 5. Stolik na nogach chromowanych 70x45x55 1 szt. Materiał: - Płyta meblowa 18 laminowana - Obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV - Zamki meblowe - Zawiasy puszkowe - Drążek ? 25 chromowany - Rozety ? 25 chromowane - Uchwyty chromowane - Prowadnice do szuflad pełnego wysuwu Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem zamówienia wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.