eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Nr sprawy EZP-252-1/2011

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-14

Morawica: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Nr sprawy EZP-252-1/2011
Numer ogłoszenia: 21418 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6143 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Nr sprawy EZP-252-1/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr XI: - pakiet Nr I - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi, - pakiet Nr II - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, - pakiet Nr III - rękawiczki - pakiet Nr IV - kieliszki, pojemniki - pakiet Nr V - testy, rękawy - pakiet Nr VI - gaziki jałowe - pakiet Nr VII - sprzęt pomocniczy medyczny - pakiet Nr VIII - fartuchy - pakiet Nr IX - ustniki do alkomatu - pakiet Nr X - pieluchomajtki - pakiet Nr XI - kaczki które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. Wymagania jakie musi spełniać oferowany system do pobierania krwi /PAKIET NR I/ - Całkowite zabezpieczenie personelu przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania - Wystandaryzowane probówki zapewniające pobieranie krwi o żądanej objętości, niezależnie od stanu naczyń, wieku i stanu klinicznego pacjenta. - Możliwość podawania leków przez złącze /igły/ typu Luer i pobieranie krwi z wenflonów. - Możliwość pobierania krwi metodą próżniową oraz metodą aspirowania. - Duża odporność probówek na transport i wirowanie oraz łatwość utylizacji bez uprzedniego moczenia w środkach dezynfekcyjnych. - Termin ważności poszczególnych elementów minimum 6 miesięcy. - Wszystkie elementy składające się na system mają pochodzić od jednego producenta celem zapewnienia kompatybilności systemu. 2.Formularze asortymentowo-cenowe określają szacunkowe ilości jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3.Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych w ciągu 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 5.Miejsce realizacji zamówienia: Apteka Szpitalna ŚCP w Morawicy. 6.Dostarczany sprzęt medyczny jednorazowego użytku musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru. Nie dotyczy Pakietu I 7.Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo z Kierownikiem Apteki Szpitalnej mgr Izabelą Moskwą w trakcie realizacji umowy za pomocą faxu i telefonicznie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.40 - Dreny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1 - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SARSTEDT Sp. z o.o., Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56185,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62778,81

  • Oferta z najniższą ceną: 62778,81 / Oferta z najwyższą ceną: 92778,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II - strzykawki, igły, cewniki, kaniule

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19 a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66997,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105551,64

  • Oferta z najniższą ceną: 105551,64 / Oferta z najwyższą ceną: 105551,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III - rękawiczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19 a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70877,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65524,68

  • Oferta z najniższą ceną: 65524,68 / Oferta z najwyższą ceną: 81687,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet IV - kieliszki, pojemniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19 a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22925,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29178,89

  • Oferta z najniższą ceną: 29178,89 / Oferta z najwyższą ceną: 36552,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet V - testy, rękawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1336,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1611,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1611,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2114,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet VI - gaziki jałowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Trade Technology Sp. z o.o.,, ul. Jana Styki 8,, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet VII - sprzęt pomocniczy medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19 a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8606,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10748,16

  • Oferta z najniższą ceną: 10748,16 / Oferta z najwyższą ceną: 10748,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet VIII - fartuchy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19 a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22969,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8830,08

  • Oferta z najniższą ceną: 8830,08 / Oferta z najwyższą ceną: 8830,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet X - pieluchomajtki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.,, ul. Żółkiewskiego 20/26,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44398,80

  • Oferta z najniższą ceną: 44398,80 / Oferta z najwyższą ceną: 44398,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet XI - kaczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PYRAMED Sp. z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381,03

  • Oferta z najniższą ceną: 381,03 / Oferta z najwyższą ceną: 572,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.