eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-11

POZYCJA 21415

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa środków dezynfekcyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SPZOZ, do kontaktów: Alicja Jeske, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gpsk.am.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn GPSK. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych do Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego S.P.Z.O.Z. w Poznaniu, przy ul. Polnej 33 z podziałem na n/w części: - Część nr 1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk o pojemności 450 - 500 ml - Część nr 2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk o pojemności 1000ml - Część nr 3 Antybakteryjny preparat myjąco - dezynfekujący do mycia rąk o pojemności 450 - 500ml. - Część nr 4 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, o pojemności 450 - 500ml. - Część nr 5 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, o pojemności 1000ml - Część nr 6 Preparat do pielęgnacji rąk o pojemności 450 - 500ml. - Część nr 7 Szczotki jednorazowego użytku, jałowe, suche - Część nr 8 Alkoholowy preparat do dezynfekcji skóry, bezbarwny z atomizerem o pojemności 250ml. - Część nr 9 1.Preparat do dezynfekcji śluzówek i ran o pojemności 250ml z atomizerem. 2. Preparat do dezynfekcji śluzówek i ran o pojemności 250ml z aplikatorem waginalnym. - Część nr 10 Preparat do dezynfekcji narzędzi. - Część nr 11 Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni blatów laboratoryjnych, sprzętów i wyposażenia medycznego skażonych materiałem biologicznym o pojemności 1000ml. - Część nr 12 Preparat do dezynfekcji skażonych materiałem biologicznym powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego - Część nr 13 Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów w pomieszczeniach kuchennych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) wpis lub zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 13.03.2004r., Nr 53, poz. 533 z późn. zm.) - w odniesieniu do części 3,4,5,8,9. b) wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych - w odniesieniu do części nr 7 c) wpis lub zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach - w odniesieniu do części 1,2,6. d) wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracja zgodności z wyrobem medycznym lub Rejestr Produktów Biobójczych - w odniesieniu do części : 10,11,12,13. e) opinia dopuszczająca środki dezynfekcyjne do stosowania na powierzchniach mających kontakt z żywnością, np. Higieny Żywienia - w odniesieniu do części 13 f) deklaracja zgodności CE - w odniesieniu do części 3,4,5,7,8,9,10,11,12,13. g) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - w odniesieniu do części 10,11,12,13 h)ulotka informacyjna - w odniesieniu do każdej części zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 3)Posiadają ważną koncesję na obrót produktem leczniczym wymienionym w części zamówienia nr 3,4,5,8,9, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w. warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualna koncesja na obrót produktem leczniczym - dotyczy części 3,4,5,8,9. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 6 do specyfikacji. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 7 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1.odbiór SIWZ z siedziby Zamawiającego płatność w kasie GPSK, pokój nr 319, Budynek Wielofunkcyjny, wejście D1, 2.wysyłka SIWZ pocztą, płatność przelewem na rachunek wskazany w dołączonej do specyfikacji fakturze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 09:30, Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego, S.P.Z.O.Z. w Poznaniu, przy ul. Polnej 33, w Sali Konferencyjnej, Budynek Wielofunkcyjny, wejscie D1, IV pietro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk. 1) Krótki opis: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk o pojemności 450 - 500ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Preparat do higienicznego i cgirurgicznego mycia rąk. 1) Krótki opis: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk o pojemnosci 1000ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Antybakteryjny preparat myjąco - dezynfekujący do mycia rąk. 1) Krótki opis: Antybakteryjny preparat myjąco - dezynfekujący do mycia rąk o pojemności 450 - 500ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia okresla załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk. 1) Krótki opis: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o pojemności 450 - 500ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk. 1) Krótki opis: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o pojemności 1000ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Preparat do pielęgnacji rąk. 1) Krótki opis: Preparat do pielęgnacji rąk o pojemności 450 - 500ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Szczotki jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Szczotki jednorazowego użytku, jałowe, suche. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Alkoholowy preparat do dezynfekcji skóry. 1) Krótki opis: Alkoholowy preparat do dezynfekcji skóry, bezbarwny, z atomizerem, o pojemnosci 250ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji śluzówek i ran. 1) Krótki opis: 1. Preparat do dezynfekcji śluzówek i ran, o pojemności 250ml z atomizerem. 2. Preparat do dezynfekcji śluzówek i ran, o pojemności 250ml z aplikatorem waginalnym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Preparat do dezynfekcji narzędzi. 1) Krótki opis: Preparat do dezynfekcji narzędzi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni. 1) Krótki opis: Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni blatów laboratoryjnych, sprzętów i wyposażenia medycznego skażonych materiałem biologicznym, o pojemności 1000ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Preparat do dezynfekcji skażonych materiałem biologicznym powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego. 1) Krótki opis: Preparat do dezynfekcji skażonych materiałem biologicznym powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętów w pomieszczeniach kuchennych. 1) Krótki opis: Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętów w pomieszczeniach kuchennych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.