eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Budowa sieci informatycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sławkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Sławków: Budowa sieci informatycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 213856 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci informatycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sławkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Budowa sieci informatycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sławkowie obejmuje budowę sieci informatycznej, dedykowanej sieci energetycznej do zasilania urządzeń informatycznych, centralnego zasilania awaryjnego UPS wg przedmiaru robót załączonego do SIWZ w postaci plików PDF. Projekt dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. 23, ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków. 1.1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp). 1.2.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów wymaganych do zgłoszenia rozpoczęcia robót: - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - oświadczenia kierownika robót. 2.Warunki wykonania zamówienia: 2.1.Prace będą wykonywane zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawnymi a zwłaszcza dotyczącymi bezpieczeństwa wykonywanych robót. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani też zastosowania aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - prawo zamówień publicznych, - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w tym zakresie, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w okresie ostatnich 5 lat wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - o podobnym zakresie rzeczowym i o wartości zbliżonej do wartości zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami od Zleceniodawców potwierdzającymi, że wymienione w wykazie (załącznik nr 4) roboty zostały wykonane należycie, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu pozwalające na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, - posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone przez nich w ramach złożonych ofert; wykaz tych dokumentów podano w punkcie 6 części I SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz porozumienie określające zakres współdziałania i odpowiedzialności. 4. Wykaz wykonanych trzech, w ciągu ostatnich pięciu lat, robót o podobnym charakterze, wielkości i zakresie rzeczowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z pozytywnymi referencjami od Zamawiających (załącznik nr 4). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających odpowiednie kwalifikacje potwierdzone załączoną kserokopią uprawnień - zgodnie z punktem 5.1 części I SIWZ (załącznik nr 3). 6. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 7. Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 8. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków w Urzędzie Skarbowym i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne w ZUS. 9. Oświadczenie o akceptacji dokumentów i warunków przetargu. 10. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2 12. Kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedmiar robót załączony do niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6: a) ppkt 6.2 - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umslawkow.finn.pl zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków, 41-260 Sławków przy ul. Łosińskiej 1, pok. nr 23..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków, Rynek 1, 41-260 Sławków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Rozwój systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sławkowie w celu podniesienia efektywności zarządzania służbą zdrowia nr UDA-RPSL.09.02.00-00-143/08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IX Zdrowie i rekreacja, Działanie 9.2 Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 112 zawarta w dniu 25 marca 2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.