eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Czudec współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Czudec: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Czudec współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 213275 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193751 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czudcu, ul. Starowiejska 1, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 17 71 72 166, faks 17 71 72 169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Czudec współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizacje i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Czudec realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czudcu a) kucharz - 2 osoby, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne nabycie umiejętności do wykonywania zawodu kucharza. Wszyscy uczestnicy kursu będą posiadać przynajmniej wykształcenie podstawowe. Zajęcia winny się składać przynajmniej z 160 godzin w tym zajęć praktycznych. Podstawą ukończenia szkolenia będzie uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu i dyplom czeladnika. b) sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych - 3 osoby, celem szkolenia jest uzyskanie wiadomości i umiejętności w zakresie organizacji i techniki handlu, obsługi komputera i kas fiskalnych. Wszyscy uczestnicy kursu będą posiadać przynajmniej wykształcenie podstawowe. Zajęcia winny się składać przynajmniej z 140 godzin w tym z zajęć praktycznych. Podstawą ukończenia szkolenia będzie uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu. c) florystyka - 1 osoba, celem szkolenia będzie zdobycie ogólnych wiadomości nt. roślin kwiatowych. Zasady kompozycji oraz technik układania kwiatów, wykonywanie kompozycji z suszu i sztucznych kwiatów. Zajęcia winny się składać przynajmniej 120 godz. wykładów w tym z zajęć praktycznych. Podstawą ukończenia szkolenia będzie uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu. d) Spawacz - 1 osoba, program kursu: podstawy elektrotechniki, maszyny i urządzenia do spawania, materiały do spawania, technika spawania elektroda nietopliwą w osłonie gazów obojętnych, ogólne przepisy o budowie konstrukcji spawanych, przepisy dozoru technicznego, materiały dodatkowe do spawania, materiałoznawstwo i obróbka cieplna, rysunek techniczny, oznaczanie spoin, kontrola połączeń spawanych, BHP i Ppoż., instruktarz wstępny, zajęcia praktyczne - ćwiczenia, egzamin Zajęcia winny się składać przynajmniej 240 godz. wykładów w tym z zajęć praktycznych. Podstawą ukończenia szkolenia będzie uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zdanie egzaminu państwowego. e) Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 osoba, program szkolenia w zakresie obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie adresowany jest do osób, które przygotowują się do obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie. Kurs ma na celu przygotowanie uczestnika szkolenia w zakresie: przestrzegania przepisów bhp i ppoż podczas obsługi maszyn i urządzeń, podstaw technologii skrawania, identyfikacji dokumentacji technicznej i technologicznej, wykorzystania specjalistycznego oprogramowania komputerowego CAD/CAM, przygotowania dokumentacji w programie CAD/CAM, projektowania procesu technologicznego oraz parametrów obróbki skrawaniem, programowania obrabiarek CNC, obsługi obrabiarek CNC. Zajęcia winny się składać przynajmniej z 120 godz. w tym z zajęć praktycznych. Podstawą ukończenia szkolenia będzie uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu. 1. Oferent zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia napojów gorących w postaci kawy lub herbaty, suchego prowiantu oraz jednego posiłku ciepłego dwudaniowego. 2. Oferent zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich Beneficjentów szkolenia. 3. Zakończenie każdego rodzaju szkolenia wymienionego w pkt. IV ust. od a do e, zostanie zakończone protokołem, zawierającym w formie opisowej efekty przeprowadzonych szkoleń co będzie podstawą do wystawienia faktury. 4. Szkolenia w pkt a) do e) mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin - 8 dziennie. 5. Miejsce szkolenia: część teoretyczna - teren Gminy Czudec, część praktyczna po uzgodnieniu z zamawiającym Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Ponosi również wszelkie koszty związane z realizacja szkoleń - kursu: Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (w drodze na i ze szkolenia), wykonawca pokrywa koszty dojazdu Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem) oraz koszty niezbędnych badań lekarskich (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfikacja kursu tego wymaga. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: suche ciastka, kawa, herbata, woda, catering- jeden dwudaniowy gorący posiłek dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Prowadzenie szkoleń musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zakończyć oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. Nr 186). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania szkolenia, ankiet ogólnie oceniających szkolenie, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów i jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU- IT Augustyn, Niedbała, Pieprzyki sp. j., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42634,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38429,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38429,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38429,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.