eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przebudowa pomieszczeń technicznych w Przedszkolu nr 7 przy ul. Gen. Wł. Andersa 10 w Suwałkach, ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na lokalizację dodatkowej grupy Żłobkowej oraz zakup wyposażenia i przebudowa kuchni przedszkolnej - zadanie drugie - w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Suwałki: Przebudowa pomieszczeń technicznych w Przedszkolu nr 7 przy ul. Gen. Wł. Andersa 10 w Suwałkach, ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na lokalizację dodatkowej grupy Żłobkowej oraz zakup wyposażenia i przebudowa kuchni przedszkolnej - zadanie drugie - w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch
Numer ogłoszenia: 213244 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144048 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń technicznych w Przedszkolu nr 7 przy ul. Gen. Wł. Andersa 10 w Suwałkach, ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na lokalizację dodatkowej grupy Żłobkowej oraz zakup wyposażenia i przebudowa kuchni przedszkolnej - zadanie drugie - w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń technicznych w Przedszkolu nr 7 przy ul. Gen. Wł. Andersa 10 w Suwałkach, ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na lokalizację dodatkowej grupy żłobkowej oraz zakup wyposażenia i przebudowa kuchni przedszkolnej zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi (przedmiarami robót) oraz dokumentacją techniczną i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi: Część 1 - przebudowa pomieszczeń kuchennych - roboty budowlane, sanitarne i elektryczne: Zakres zamówienia obejmuje przebudowę i remont istniejących pomieszczeń kuchennych na piętrze w budynku Przedszkola nr 7 w Suwałkach na śłobek Miejski w tym: a) zakres prac z branży budowlanej: - remont podłogi, - wymianę części stolarki okiennej i stolarki drzwiowej, - malowanie sufitów i ścian wraz z uzupełnieniem tynków i szpachlowaniem podłoża, - ułożenie glazury, - przystosowanie wejść do pomieszczeń - likwidacja progów, poszerzenie otworów zgodnie z założeniami warunków technicznych; b) zakres prac branży sanitarnej: - remont instalacji wodnokalizacyjnej polegający na wymianie zużytej armatury i przyborów na nową odpowiadającą wymaganiom aktualnie obowiązujących norm, - remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wymianie istniejących grzejników członowych oraz z rur stalowych gładkich na grzejniki stalowe płytowe, - przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchennych; c) zakres prac branży elektrycznej: - wymiana rozdzielaczy na piętrze, - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, - zakup i montaż wyposażenia stałego kuchni, w tym: zmywarka, piec konwekcyjno - parowy, kocioł warzelny KE w obudowie okrągłej 200l. Część 2 - wyposażenie podstawowe pomieszczeń kuchennych: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do żłobka Miejskiego: - wyposażenie podstawowe kuchni zgodnie z zestawieniem (Załącznik nr 2.2), w skład którego wchodzą m. in. chłodziarka, kuchnia elektryczna, stoły ze stali nierdzewnej, regały magazynowe, szafki wiszące, talerze, łyżki, widelce, noże, kubki itp., - wyposażenie zmywalni i rozdziału posiłków zgodnie z zestawieniem (Załącznik nr 2.2), w tym m. in. dzbanki, wiadra, miski, stoły, wózki 2- półkowe ze stali nierdzewnej itp., - wyposażenie kuchni mlecznej zgodnie z zestawieniem (Załącznik nr 2.2), w tym m. in. chłodziarka, sterylizator do butelek i smoczków, butelki, podgrzewacze do butelek itp. Część 3 - wyposażenie grupy żłobkowej: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do śłobka Miejskiego: - wyposażenia grupy żłobkowej zgodnie z zestawieniem (Załącznik nr 2.3), w tym m. in. szafki do szatni, przewijak, dywany, szafki od sali, krzesełka, stoliki, leżaki itp. 2. Dotyczy części 2 i 3 Dostarczony sprzęt i wyposażenie musi spełniać wymagania jakościowe określone w zestawieniach wyposażenia, posiadać wysokie walory użytkowe oraz spełniać wymogi zawarte w dokumentacji technicznej i formularzu cenowym. Użyte w dokumentacji projektowej i formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Roboty budowlane i wyposaSenie muszą spełniać wymogi: - Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch, - Ustawy z dnia 04 lutego 2011 o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45 poz. 235) - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. (Dz. U. Nr 69 poz. 367) 4. Zamówienia będą realizowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - przebudowa pomieszczeń kuchennych - roboty budowlane, sanitarne i elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane ARKADA, ul. Kowalskiego 24/16, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334204,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338705,26

  • Oferta z najniższą ceną: 338705,26 / Oferta z najwyższą ceną: 444839,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - wyposażenie podstawowe pomieszczeń kuchennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIG Import-Eksport Głowacki S.J., ul. Elewatorska 29A, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55823,3 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34643,67

  • Oferta z najniższą ceną: 34643,67 / Oferta z najwyższą ceną: 49040,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 - wyposażenie grupy żłobkowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23631,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19413,64

  • Oferta z najniższą ceną: 19413,64 / Oferta z najwyższą ceną: 21537,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.