Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Olsztyn: Świadczenie usługi cateringowej i gastronomicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 213197 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej i gastronomicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usługi cateringowej i gastronomicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Świadczenie usługi cateringowej według opisu przedmiotu zamówienia dla Części 1, będącej przedmiotem niniejszego postępowania będzie finansowane z 7 Programu Ramowego tj. FP7-PEOPLE-2011-NIGHT: Marie-CurieAction w ramach projektu pt. NIGHT OF BEST EXPLORATION LOVERS - Olsztyn Researchers Night 2011 3. Świadczenie usługi cateringowej według opisu przedmiotu zamówienia dla Części 2, będącej przedmiotem niniejszego postępowania będzie finansowane z projektu pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej, nr POKL 04. 01. 01-00-178 09, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy 3. Sporządzony przez wykonawcę Formularz cenowy Zestawienie wymaganych parametrów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 305, ul.
Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 7 Program Ramowy tj. FP7-PEOPLE-2011-NIGHT: Marie-CurieAction w ramach projektu pt. NIGHT OF BEST EXPLORATION LOVERS - Olsztyn Researchers`Night 2011 oraz Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej, nr POKL 04. 01. 01-00-178 09, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Dni Nauki organizowanych w ramach projektu pt. NIGHT OF BEST EXPLORATION LOVERS - Olsztyn Researchers`Night 2011 finansowanego z 7 Programu Ramowego tj. FP7-PEOPLE-2011-NIGHT: Marie-CurieAction.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Catering dla zaproszonych gości ma obejmować: a) przekąski np. koreczki (co najmniej trzy talerze średniej wielkości); b) kanapki (co najmniej 1 kromka na jednego uczestnika); c) jedno ciepłe danie np. Boeuf strogonof; d) kawa i herbata. 2. Usługa cateringowa musi być wykonania w dniu 23 września br. o godzinie 17:00 w Bibliotece Uniwersyteckiej Taras Zielony, ul. Oczapowskiego 12B, 10-719 Olsztyn..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników trzech seminariów realizowanych w ramach zad. 6., 7. i 8 w projekcie pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej, nr POKL 04. 01. 01-00-178 09, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest zapewnienie wyżywienia W każdym seminarium będzie uczestniczyło 80 osób, łącznie 240 osób. Terminy świadczenia usługi: 07, 09 i 13.09.2011 r., w godz. 09.30-14.30 Warunki: 1. Miejsce: Aula Collegium Biologiae, Wydział Biologii, ul. Oczapowskiego 1 A, Olsztyn-Kortowo. 2. Serwis kawowy ciągły w trakcie trwania spotkania: kawa, herbata, niegazowana woda mineralna z cytryną podawana w dzbankach (15 l.), woda gazowana w butelkach 0,5 l (20 szt.), soki owocowe (min. 2 rodzaje: pomarańczowy, jabłkowy; 15 l.), ciasteczka (min. 4 rodzaje: z orzechami, w czekoladzie, markizy, z marmoladą; 100 g/os.), ciasta własnego wypieku (min. 2 rodzaje: sernik, jabłecznik; 100 g/os.), świeże owoce (ananas, melon, winogrona, nektarynki, owoce sezonowe; 100 g/os.). 3. Obiad w formie bufetu, w skład którego wchodzą minimum: a) Zimne przekąski (min. 3 rodzaje: terrine z łososia, szparagi zawijane z szynką, patera pieczonych mięs własnych). b) Dania serwowane na ciepło (w podgrzewaczach): 2 rodzaje zup (żurek na białej kiełbasie z jajkiem i wędzonką, zupa krem z zielonego groszku z płatkami migdałów), 2 rodzaje mięsa (grillowany filet drobiowym ze szpinakiem i suszonymi pomidorami zapiekany serem, polędwiczki wieprzowe w sosie z zielonego pieprzu), 1 danie z ryb (grillowany łosoś w sosie ze świeżej bazylii), pierogi z mięsem (własnego wyrobu) i sosem śmietanowo-kurkowym, ziemniaki pieczone, ryż z ziarnami (m.in. słonecznik, dynia), warzywa grillowane (m.in. brokuły, kalafior, marchewka, fasolka szparagowa). c) 4 rodzaje świeżych sałatek (np. sałatka grecka z fetą i oliwkami, sałatka z kurczakiem, sałatka z tuńczykiem, sałatka z łososiem), d) 2 rodzaje świeżych surówek (surówka z kalafiora z brzoskwiniami, surówka z białej kapusty)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Prace remontowe w Domu Studenta nr 119 przy ul. Dybowskiego 9 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul.Wiecherta 23 a w Olsztynie
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania urządzeń pomiarowych II postępowanie (3 zadania częściowe)
- Dostawa obłożeń chirurgicznych oraz środków ochrony osobistej - powtórka
- OBO 2024: Przebudowa chodników ze zużytych płyt chodnikowych na nowe z kostki brukowej wzdłuż ul. Turkowskiego i Wachowskiego na osiedlu Pieczewo
- Wykonanie remontu fragmentu dachu na Centrum Konferencyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Dybowskiego 11 w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
- Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom szkoły w roku szkolnym 2024-2025
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Rudzie
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 4 im. Królowej Jadwigi w Wieluniu
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.