eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Remont budynków w siedzibie leśnictwa Gnin- altana przy budynku mieszkalnym - przedłużenie zadaszenia oraz remont schodów, - wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na szopie drewnianej, - wymiana pokrycia z płyt azbe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Grodzisk Wielkopolski: Remont budynków w siedzibie leśnictwa Gnin: - altana przy budynku mieszkalnym - przedłużenie zadaszenia oraz remont schodów, - wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na szopie drewnianej, - wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na budynku składowym, - roboty remontowo - budowlane w budynku gospodarczym, - całkowita rozbiórka stodoły drewnianej.
Numer ogłoszenia: 213126 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach , 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4445301.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LASY PAŃSTWOWE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków w siedzibie leśnictwa Gnin: - altana przy budynku mieszkalnym - przedłużenie zadaszenia oraz remont schodów, - wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na szopie drewnianej, - wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na budynku składowym, - roboty remontowo - budowlane w budynku gospodarczym, - całkowita rozbiórka stodoły drewnianej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynków w siedzibie leśnictwa Gnin: a) altana przy budynku mieszkalnym - przedłużenie zadaszenia oraz remont schodów. b) wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na szopie drewnianej: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płyt azbestowo -cementowych falistych, opierzeń i obróbek blacharskich, - zabezpieczenie zdemontowanych płyt i hermetyzację na paletach, - transport specjalistyczny na składowisko do Trzemeszna wraz z uiszczeniem opłaty za składowanie, - rozbiórka łacenia, - rozbiórka więźby, - wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej trapezowej, na łatach sosnowych impregnowanych, z folią dachową oraz obróbkami kalenicy, krawędzi połaci i pasów nadrynnowych, - roboty uzupełniające - montaż rynien i rur spustowych, montaż wsporników i przewodów piorunochronnych wraz z wykonaniem badań elektrycznych sprawdzających. c) wymiana pokrycia z płyt azbestowo - cementowych na blachę trapezową powlekaną na budynku składowym: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płyt azbestowo -cementowych falistych, opierzeń i obróbek blacharskich, - zabezpieczenie zdemontowanych płyt i hermetyzację na paletach, - transport specjalistyczny na składowisko do Trzemeszna wraz z uiszczeniem opłaty za składowanie, - rozbiórka łacenia, - rozbiórka więźby, - wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej trapezowej, na łatach sosnowych impregnowanych, z folią dachową oraz obróbkami kalenicy, krawędzi połaci i pasów nadrynnowych, - roboty uzupełniające - montaż rynien i rur spustowych, montaż wsporników i przewodów piorunochronnych wraz z wykonaniem badań elektrycznych sprawdzających. d) roboty remontowo - budowlane w budynku gospodarczym: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płyt azbestowo -cementowych falistych, opierzeń i obróbek blacharskich, - zabezpieczenie zdemontowanych płyt i hermetyzację na paletach, - transport specjalistyczny na składowisko do Trzemeszna wraz z uiszczeniem opłaty za składowanie, - rozbiórka łacenia, - rozbiórka wieźby, - wykoanie wieńca obwodowego i pośredniego oraz odtworzenie szczytów budynku, - wykonanie nowej więźby jętkowej, - wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej trapezowej, na łatach sosnowych impregnowanych, z folią dachową oraz obróbkami kalenicy, krawędzi połaci i pasów nadrynnowych, - przemurowanie komina, - roboty uzupełniające - montaż rynien i rur spustowych, montaż wsporników i przewodów piorunochronnych wraz z wykonaniem badań elektrycznych sprawdzających, - poszerzenie wrót w szczycie budynku, zamurowanie wrót od ogrodu, - przetarcie tynków elewacyjnych ich impregnacja i malowanie farbą emulsyjną, - wymiana stolarki (wrota i drzwi) oraz malowanie i przeszklenie okien. e) całkowita rozbiórka stodoły drewnianej: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płyt azbestowo -cementowych falistych, opierzeń i obróbek blacharskich, - zabezpieczenie zdemontowanych płyt i hermetyzację na paletach, - transport specjalistyczny na składowisko do Trzemeszna wraz z uiszczeniem opłaty za składowanie, - rozbiórka łacenia, - rozbiórka więźby, - rozbiórka deskowania ścian, - rozbiórka ścian zewnętrznych z bal, - rozbiórka posadzki, - rozbiórka podmurówki do głębokości 30 cm poniżej terenu, - nawiezienie i zagęszczenia piasku w miejsce wykopu, - przygotowanie gleby i obsianie trawą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszą specyfikacją, potwierdzone stosownym dokumentem załączonym do oferty, 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (personel i nadzór) potwierdzone dokumentami, które należy załączyć do oferty, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; powinni posiadać minimalny obrót roczny za dwa poprzednie lata w wysokości co najmniej 300 000,00 zł brutto (wymagane pisemne oświadczenie oferenta), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. wykonawca powinien zrealizować min 3 zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym. 6. Demontaż płyt zawierających azbest może wykonywać tylko wyspecjalizowana firma mająca zezwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 649) wykonanie prac rozbiórkowych dozwolone jest jedynie przez wyspecjalizowane i przeszkolone firmy posiadające zezwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Do oferty należy dołączyć takie zezwolenie. 7. Prowadząc roboty Wykonawca musi przestrzegać warunków Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. nr 216, poz. 1824 z 2005 r.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71, poz. 649 z 2004 r.). II. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 649) wykonanie prac rozbiórkowych dozwolone jest jedynie przez wyspecjalizowane i przeszkolone firmy posiadające zezwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Do oferty należy dołączyć takie zezwolenie. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty (poza wymienionymi wyżej): - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 3 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ, - formularz gwarancyjny załącznik nr 6 do SIWZ, - zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Nadleśnictwa Grodzisk w godzinach urzędowania.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekrekretariat Nadleśnictwa Grodzisk (Lasówki).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.