eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Przasnysz: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 213112 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu określona w 11 Pakietach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia 2.290,00 lub na poszczególne Pakiety określone w SIWZ. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 08.07.2009 r do godz. 10.00 na konto SP ZZOZ w Przasnyszu PKO BP S.A. Oddział Ostrołęka 41 1020 3802 0000 1902 0010 8746 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć dostawa sprzętu medycznego Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełnione formularze cenowe z cenami za poszczególne elementy dostawy i wartością dostawy stanowiącą cenę zamówienia (wg załączonego druku), Ceny będą wyrażone w złotych polskich (PLN). 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 4) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy : a.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.) koncesję, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. c.) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f.) Oświadczenie o posiadaniu i przedstawieniu na każde żądanie Zamawiającego dokumentów dopuszczających do stosowania na proponowany asortyment zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Wszystkie dokumenty będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty w językach obcych będą dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) w przypadku pakietu 7 - próbki noży okulistycznych dostarczone wraz z ofertą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 1
  • 2 - dla pakietów 1-7 i 9 cena 100% - 1
  • 3 - dla pakietu 8 cena 70% i jakość 30% - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja I piętro pok Z123..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Sprzęt ogólny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Sprzęt ogólny jednorazowego użytku. Pakiet składa się z 36 pozycji. W skład Pakietu wchodzą m.in. pojemniki do igieł, ostrza, szyny, opaski do identyfikacji, elektrody, maski tlenowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Sprzęt ogólny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Sprzęt ogólny jednorazowego użytku. Pakiet składa się z 36 pozycji. W skład Pakietu wchodzą m. in. igły, kaniule, strzykawki, przyrządy do przetaczania płynów, krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - sprzęt ogólny jednorazowego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - sprzęt ogólny jednorazowego użytku. Pakiet składa się z 77 pozycji. W skład pakietu wchodzą m. in. cewniki do odsysania, cewniki PEZZER, cewniki Nelaton, cewniki Tiemann, cewniki urologiczne Foley, cewniki urologiczne DUFOR, sondy urologiczne, cewniki urologiczne zewnętrzne, zgłębniki żołądkowe, dren Kehr, dren Redon.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt ogólny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV Sprzęt ogólny jednorazowego użytku. Pakiet składa się z 4 pozycji. W skład pakietu wchodzą: przewody jednostronnie i dwustronnie rozszerzone do ssaków, końcówka do odsysania pola operacyjnego oraz dren do odsysania pola operacyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V Sprzęt ogólny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V Sprzęt ogólny jednorazowego użytku. Pakiet składa się z 13 pozycji. W skład Pakietu wchodzą m. in. worki do diurezy, worki mikacyjne, żel do cewnikowania, niemechaniczne bezigłowe systemy dostępu naczyniowego wielokrotnej podaży i aspiracji, fiksatory, obwody oddechowe jednorurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI Rękawice. Pakiet składa się z 7 pozycji. W skład pakietu wchodzą rękawice foliowe, rękawice vinylowe, rękawice sterylne pudrowane, rękawice niesterylne niepudrowane..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII rękawice dla uczulonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII rękawice dla uczulonych. W skład pakietu wchodzą rękawice dla osób uczulonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII ubrania i podkłady jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII ubrania i podkłady jednorazowego użytku. Pakiet składa się z 11 pozycji. W skład pakietu wchodzą m. in. ochraniacze na obuwie maski chirurgiczne, fartuchy i ubrania operacyjne, prześcieradło z fizeliny, podkłady, fartuchy foliowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Obłożenia okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - Obłożenia okulistyczne. Pakiet składa się z 6 pozycji. W skład Pakietu wchodzą: czepek damski, czepek męski, obłożenie okulistyczne z folią i torbą na płyn, serweta na stół operacyjny, serweta na stolik Mayo, pokrowce na podłokietniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Noże okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - Noże okulistyczne. Pakiet składa się z 5 pozycji. W skład Pakietu wchodzą noże okulistyczne Crescent Bevel, MVR Lanc, Slit MSL, oraz straight.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - Specjalistyczny pakiet anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XI - Specjalistyczny pakiet anestezjologiczny. Pakiet składa się z 30 pozycji. W skład pakietu wchodzą m. in. thermovent, łączniki igły do znieczulania rurki tracheostomijne filtry do znieczuleń cewniki do włuć centralnych maski anestezjologiczne kapturki do wstrzyknięć, zestawy do konikotomii, oddechowe filtry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.