eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości korytarzy, klatek schodowych oraz toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu w czasie godzin pracy sądu - serwis dzienny.



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Lubliniec: Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości korytarzy, klatek schodowych oraz toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu w czasie godzin pracy sądu - serwis dzienny.
Numer ogłoszenia: 213064 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublińcu, ul. Sądowa 3, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3515100, 3515156, faks 0-34 3515133

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości korytarzy, klatek schodowych oraz toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu w czasie godzin pracy sądu - serwis dzienny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi codziennego sprzątania i utrzymania czystości korytarzy, klatek schodowych oraz toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu w czasie godzin pracy sądu (9:00-13:00) - serwis dzienny z zakresem: -uzupełnianie pojemników na papier, mydło w płynie i ręczniki; -mycie sedesów, umywalek, w razie potrzeb; -mycie podłóg w razie potrzeb; -wymiana zapachów w odświeżaczach powietrza w łazienkach; -opróżnianie koszy z ręcznikami i pozostałymi materiałami sanitarnymi; -czyszczenia wycieraczek wewnętrznych; -sprzątania pomieszczeń zgodnie z zaistniałymi potrzebami, również po remontach; -zamiatanie, przemywanie korytarzy i usuwanie zanieczyszczeń pozostawionych po remontach oraz przez interesantów tj. papierów gum do żucia, niedopałków papierosów oraz opakowań po materiałach biurowych. itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie faktyczne: zamówienia uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w dniu 09.12.2010r.(umowa nr 15/2010) Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ERA Spółka z o.o., ul. Katowicka 16B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.