eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Dostawa produktów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Siemianowice Śląskie: Dostawa produktów medycznych
Numer ogłoszenia: 212792 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126334 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy, ul. J. Pawła II 1a, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7660490, faks 032 7660490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów medycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich dostaw produktów medycznych, spełniających założenia jakościowe i techniczne zgodne z obowiązującymi przepisami prawa wraz z charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenie do obrotu, właściwym oznakowaniem w języku polskim. Przedmiot zamówienia stanowią: - Kompresy włókninowe jałowe, - Gaza kopertowana bawełniana wyjałowiona, - Opaska dziana podtrzymująca, - Przylepiec mocujący z tkaniny, - Przylepiec mocujący, - Pieluchomajtki dla dorosłych, - Wkładki maxi, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do siwz. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, w ramach, którego zakłada, iż: - szacowana wielkość prawa opcji to 50 % zamówienia podstawowego, - prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe, - cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu ofertowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 1 SIWZ), Zamawiający informuje, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych produktów medycznych będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Podana w formularzu ofertowym łączna ilość produktów ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Istnieje możliwość w zależności od potrzeb, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn zm ) i przepisami wykonawczymi. Zaoferowane wyroby medyczne muszą posiadać termin ważności minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia. Zamawiający w każdym czasie może żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zaoferowanych wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dostawy będą realizowane sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy. Bieżące zapotrzebowanie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub drogą faksową. Dostawy do siedziby Zamawiającego i wyładunek będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117159,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104836,32

  • Oferta z najniższą ceną: 104836,32 / Oferta z najwyższą ceną: 115718,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.