Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Łoniów: Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych i szaf wnękowych w trzech domach rodzinnych
Numer ogłoszenia: 212664 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza , Łoniów 106, 27-670 Łoniów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 866 91 49, faks 015 866 91 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.senda1.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych i szaf wnękowych w trzech domach rodzinnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych i szaf wnękowych w trzech domach rodzinnych wybudowanych na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia o wartości nie przekraczającej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawyPrawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnienie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senda1.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza Łoniów 106, 27 -670 Łoniów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:30, miejsce: sekretariat Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Łoniowie, Łoniów 106, 27 - 670 Łoniów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych w trzech domach rodzinnych wybudowanych na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie, dostawa i montaż szaf wnękowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie, dostawa i montaż szaf wnękowych w trzech domach rodzinnych wybudowanych na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Łoniowie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.