eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pod tytułem Skuteczne metody zachęcania uczniów do czytania w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Bytom: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pod tytułem Skuteczne metody zachęcania uczniów do czytania w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 212585 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 9 , ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 787 10 19, 787 00 86, faks 32 787 10 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum9bytom.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pod tytułem Skuteczne metody zachęcania uczniów do czytania w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pod tytułem Skuteczne metody zachęcania uczniów do czytania. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 30.06.2014 r. Sieć współpracy i samokształcenia to zespół nauczycieli współpracujących ze sobą w ramach wybranego celu. Celem funkcjonowania sieci jest wspólne rozwiązanie problemów, dzielenie się pomysłami, spostrzeżeniami i propozycjami. Cele sieci są realizowane za pośrednictwem internetowej platformy udostępnionej przez ORE w ramach realizacji projektu (doskonaleniewsieci.pl) oraz spotkań osobistych. Koordynator jest specjalistą, który koordynuje pracę sieci składającą się z nauczycieli/ek z 26 szkół i przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu. Liczebność sieci wynosi od 20 do 25 osób. Wymiar pracy koordynatora wynosi 35 godzin miesięcznie, w trakcie których realizuje on wszystkie powierzone obowiązki i zadania (łącznie 315 godzin). 1) Opracowanie scenariusza spotkań z uczestnikami sieci. 2) Przeprowadzenie pisemnej diagnozy potrzeb nauczycieli będących uczestnikami sieci i przeprowadzenie spotkania diagnostycznego z uczestnikami sieci (minimum 2h). 3) Uczestniczenie w procesie rekrutacji uczestników sieci wraz z managerem projektu. 4) Przygotowanie harmonogramu działania sieci do końca października 2013. 5) Sporządzenie sprawozdania z działania do końca czerwca 2014. 6) Wnioskowanie do zarządu projektu o pozyskanie zewnętrznych ekspertów 7) Organizacja i udział w szkoleniach lub wykładach ze specjalistami zewnętrznymi (min. 3 spotkania w roku szkolnym trwające min. 3h). 8) Przygotowanie i przeprowadzenie spotkania podsumowującego pracę sieci (min 2 h) 9) Prowadzenie konsultacji indywidualnych dla uczestników sieci (minimum 4 h w roku szkolnym) 10) Zorganizowanie lub przeprowadzenie zajęć otwartych dla uczestników związanych z tematyką sieci (minimum 1 w roku szkolnym). 11) Moderowanie pracy sieci na platformie Ośrodka Rozwoju Edukacji minimum 4 h w tygodniu poprzez umieszczanie produktów pracy sieci na platformie doskonaleniewsieci.pl oraz moderowanie forum uczestników sieci. 12) Ustalenie wspólnie z uczestnikami sieci tematyki i formy publikacji. 13) Zredagowanie i przygotowanie do druku publikacji z pracy sieci. 14) Przygotowanie i publikacja netografii związanych z tematyką sieci współpracy i samodoskonalenia. 15) Wnioskowanie do zarządu o zakup materiałów edukacyjnych związanych z tematyką sieci i wykorzystywanie ich w pracy sieci. 16) Monitorowanie frekwencji uczestników sieci na spotkaniach oraz, nadzór nad dokumentacją udziału uczestników w procesie doskonalenia (listy obecności) , 17) Dokumentowanie podejmowanych działań w sposób określony przez zarząd. 18) Przeprowadzenie wśród nayczycieli-ek ankiet ewaluacyjnych z przebiegu wspomagania. 19) Ścisła współpraca z managerem projektu nadzorującego realizację zadań koordynatorów sieci i zespołem projektowym. 20) Promocja działań sieci współpracy i samodoskonalenia, obejmujące informowanie nauczycieli o bieżących działaniach w projekcie, rozprowadzanie ulotek i materiałów promocyjnych. 21) Zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem projektu. 22) Prowadzenie miesięcznych karty pracy (35 godzin pracy/miesiąc) oraz harmonogramu spotkań i zadań koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. 23) Koordynator sieci jest odpowiedzialny za przygotowanie i odbiór materiałów szkoleniowych oraz odpowiedniej dokumentacji z biura projektu oraz dostarczanie jej uczestnikom sieci. Po szkoleniach jest zobowiązany do dostarczenia do biura projektu list obecności, kart pracy, kart ewaluacyjnych w terminie nie dłuższym niż 2 dni. 24) Koordynator sieci jest zobowiązany do udziału w spotkaniach z zarządem projektu w wyznaczonym terminie raz na dwa tygodnie. 25) Udział w konferencjach podsumowujących działania projektowe. 26) Wykonanie czynności będących przedmiotem umowy z najwyższą starannością, nadzór nad prawidłową realizacją zawartej umowy. 27) Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 28) Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach, monitorowanie wskaźników realizacji projektu. 29) Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 30) Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans. 31) Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 32) Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do końca każdego miesiąca dostarczyć do biura projektu kartę pracy koordynatora sieci z minionego miesiąca oraz plan pracy na następny miesiąc. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności zajęć. W zajęciach mogą uczestniczyć tylko osoby skierowane przez Zamawiającego z następujących placówek: Przedszkole nr 5 Bytom, Aleja Legionów 6 Przedszkole nr 14 Bytom, Prokopa 3 Przedszkole nr 21 Bytom, ul. Olimpijska 1a Przedszkole nr 32 Bytom, ul. Arki Bożka 19 Przedszkole nr 63 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 248a Szkoła Podstawowa nr 33 Bytom, ul. Matki Ewy 9 VIII Liceum Ogólnokształcące (ZSO NR 5) Bytom, ul. Nickla 19 Gimnazjum nr 14 (ZSO NR 5) Bytom, ul. Nickla 19 Szkoła Podstawowa nr 45 Bytom, ul. Zakątek 20 Szkoła Podstawowa nr 44 Bytom, ul. Grota-Roweckiego 6 Szkoła Podstawowa nr 51 Bytom, ul. Łużycka 12a Gimnazjum nr 2 Bytom, plac Klasztorny 2 II Liceum ogólnokształcące Bytom, ul. Żeromskiego 46 Gimnazjum nr 4(ZSO NR 3) Bytom, ul. Powstańców Śląskich 2 Gimnazjum nr 15 Bytom-Stolarzowice, ul. Kościuszki 4 Szkoła Podstawowa nr 43 Bytom, ul. Suchogórska 98 Szkoła Podstawowa nr 38 Bytom, ul. Korczaka 1 Szkoła Podstawowa nr 32 (ZSO 11) Bytom, ul. Szymały 124 Szkoła Podstawowa nr 23 Bytom, ul. Wojciechowskiego 6 Szkoła Podstawowa nr 37 Bytom, ul. Narutowicza 9 Gimnazjum nr 8 Bytom, ul. Worpie 14-16 Gimnazjum nr 7 Bytom, ul. Karpacka 27 Gimnazjum nr 9 Bytom, ul. Świętochłowicka 12 Szkoła Podstawowa nr 36 (ZSO NR 7) Bytom, ul. Siemiradzkiego 9 Szkoła Podstawowa nr 9 Bytom, ul. Matejki 15 Szkoła Podstawowa nr 46 Bytom, ul. Prusa 10.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy - osoby fizyczne lub podmioty prawne, które spełniają następujące warunki: Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania formalne, czyli: a) wykształcenie: studia wyższe II stopnia, b) doświadczenie związane z tematyką pracy sieci: I. praca w charakterze nauczyciela języka polskiego lub nauczyciela - bibliotekarza lub wykładowcy na uczelni wyższej, II. wdrożenia działań/ projektów mających na celu propagowanie czytelnictwa; c) doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych; d) stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego lub mianowanego, e) co najmniej 10 - letni staż pracy, f) ukończenie przynajmniej jednej formy szkoleniowej uprawniającej do pracy z dorosłymi (np. kurs andragogiki), g) doświadczenie w zarządzaniu zespołem nauczycieli przed minimum 12 miesięcy (np. lider WDN, przewodniczący zespołu przedmiotowego), h) bardzo dobrą znajomość technologii informacyjnej, tj. obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa urządzeń technicznych, i) umiejętności redaktorskie niezbędne do przygotowania publikacji z pracy sieci, j) doświadczenie w pracy na platformie edukacyjnej lub udział w kursach e-lerningowych. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowne ZAŁĄCZNIK nr 6 do niniejszej SIWZ. W celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać odpowiedniego doboru osób do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia- nie spełnia. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT, 3) zmiana części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu przedmiotu umowy, lub wprowadzenie nowego zakresu, 4) zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół i przedszkoli określonych w § 1, w przypadku reorganizacji placówek lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 5) przesunięcie rozpoczęcia biegu terminu wykonania zamówienia, jeżeli nie zostaną rozstrzygnięte wszystkie części postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przesunięcie będą tylko dla tych części, dla których nie rozstrzygnięto postępowania. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum9bytom.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 9 w Bytomiu, 41-909 ul. Świętochłowicka 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum nr 9 w Bytomiu, 41-909 ul. Świętochłowicka 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu nr UDA-POKL.03.05.00-00-223/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.