eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Tarnów: Dostawy mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 212420 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie, ul. St. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax 014 6215677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy mięsa i wędlin sklasyfikowanych w grupie CPV 151 w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Grupa I - WĘDLINY WIEPRZOWE Baleron wieprzowy 10 kg Boczek mielony 1800 kg Kiełbasa parówki grube 1000 kg Kiełbasa krakowska 1200 kg Kiełbasa lenczowa 1700 kg Kiełbasa martadela 1600 kg Kiełbasa toruńska 1300 kg Kiełbasa tuchowska - chmielnicka 1000 kg Kiełbasa zwyczajna 2500 kg Kiełbasa żywiecka 500 kg Parówki wieprzowe cienkie 1200 kg Pasztetowa wieprzowa 500 kg Pieczeń wiedeńska 1300 kg Pieczeń rzymska 1300 kg Salceson wieprzowy 300 kg Szynka gotowana wieprzowa 10 kg Szynka pieczona wieprzowa 10 kg Szynka tyrolska 1800 kg Grupa II - WĘDLINY DROBIOWE Baleron drobiowy 300 kg Filet prasowany drobiowy 250 kg Kiełbasa galicyjska 300 kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 1650 kg Parówki drobiowe 200 kg Polędwica kanadyjska drobiowa 150 kg Polędwica z indyka 150 kg Szynka drobiowa 400 kg Szynka śniadaniowa drobiowa 1500 kg Szynka złotopolska drobiowa 200 kg Szynka z indyka 200 kg Grupa III - MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE Łopatka wieprzowa z kością 1200 kg Mięso gulaszowe wołowe I gat. 1000 kg Łopatka wołowa bez kości-waga jednego kawałka minimum 5 kg 1000 kg Pieczeń wołowa 900 kg Schab bez kości 5 kg Wątroba wieprzowa 600 kg Grupa IV - MIĘSO DROBIOWE Ćwiartka tylna drobiowa 2800 kg Mięso filet drobiowy 250 kg Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom. Termin przydatności do spożycia wędlin nie może być krótszy niż 7 dni, natomiast mięs nie krótszy niż 5 dni, licząc od dnia dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.11.11.00 - Wołowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.11.00 - Wołowina Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - grupa I - Wędliny wieprzowe - 2 700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset zł 00/100) - grupa II - Wędliny drobiowe - 1 100 zł (słownie: tysiąc sto zł 00/100) - grupa III - Mięso wołowe i wieprzowe - 1 200 zł (słownie: tysiąc dwieście zł 00/100) - grupa IV - Mięso drobiowe - 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się dostawców zgodnie z art. 24 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń (spełnia, nie spełnia )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i podpisem osoby uprawnionej do reprezentacji Dostawcy lub pełnomocnika. Wskazane jest ponadto umieszczenie obok daty. Dostawca ubiegający się o zamówienie publiczne winien złożyć wymagane, niżej wymienione dokumenty 1) druk Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (zał. nr 1 do SIWZ). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Tarnowie ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Tarnowie ul. Konarskiego 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wędliny wieprzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baleron wieprzowy 10 kg Boczek mielony 1800 kg Kiełbasa parówki grube 1000 kg Kiełbasa krakowska 1200 kg Kiełbasa lenczowa 1700 kg Kiełbasa martadela 1600 kg Kiełbasa toruńska 1300 kg Kiełbasa tuchowska - chmielnicka 1000 kg Kiełbasa zwyczajna 2500 kg Kiełbasa żywiecka 500 kg Parówki wieprzowe cienkie 1200 kg Pasztetowa wieprzowa 500 kg Pieczeń wiedeńska 1300 kg Pieczeń rzymska 1300 kg Salceson wieprzowy 300 kg Szynka gotowana wieprzowa 10 kg Szynka pieczona wieprzowa 10 kg Szynka tyrolska 1800 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baleron drobiowy 300 kg Filet prasowany drobiowy 250 kg Kiełbasa galicyjska 300 kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 1650 kg Parówki drobiowe 200 kg Polędwica kanadyjska drobiowa 150 kg Polędwica z indyka 150 kg Szynka drobiowa 400 kg Szynka śniadaniowa drobiowa 1500 kg Szynka złotopolska drobiowa 200 kg Szynka z indyka 200 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.