To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Słupsk: Usługa wywozu nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 212257 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 130606 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, fax 059 8413723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w polegająca na : ustawianiu pojemników, ich opróżnianiu oraz wywozie nieczystości na wysypisko miejskie z terenów cmentarzy komunalnych przy ul. Kaszubskiej i ul. Zachodniej w Słupsku. 1) Wykonawca zapewni ustawianie pojemników następującego typu ( lub o porównywalnej pojemności) : a) cmentarz ul. Kaszubska: o pojemności 6 mp 11 szt., o pojemności 1,1 mp 68 szt., o pojemności 0,24 mp 32 szt., b) cmentarz ul Zachodnia: o pojemności 10 mp 1 szt., o pojemności 6 mp 1 szt., o pojemności 1,1 mp 13 szt. c) miejsca do segregacji - cmentarz ul. Kaszubska 9 szt d) miejsca do segregacji - cmentarz ul. Zachodnia 2 szt e) mapka sytuacyjna -załączniki nr 2 i 3. 2) Wykonawca zapewni ustawienie pojemników dodatkowych w okresie od 01 października do 31 listopada w danym roku kalendarzowym, następującego typu ( lub o porównywalnej pojemności) : a) cmentarz - ul. Kaszubska: o pojemności 1,1 mp - 20 szt., o pojemności 0,24 mp - 20 szt., b) cmentarz - ul. Kaszubska o pojemności od 15 do 20 mp - 2 szt., c) cmentarz- ul. Zachodnia: o pojemności 6 mp - 1 szt. 3) do obowiązku Wykonawcy należy ubezpieczenie pojemników od kradzieży lub dewastacji, 4) Wykonawca odpowiada za prawidłowe i bezpieczne usytuowanie pojemników po ich opróżnieniu, 5) dezynfekcja pojemników będzie odbywała się na koszt Wykonawcy i zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, 6) pojemniki powinny być estetyczne i w dobrym stanie technicznym, 7) liczba i pojemność pojemników musi odpowiadać potrzebom; miejsca na usytuowanie pojemników są wyraźnie oznakowane i nie może być ich mniej niż sugeruje to Zamawiający (vide: miejsce zaznaczone na mapkach, które stanowią załączniki do SIWZ)/ pojemniki SP-10 i KP -6 kolor pomarańczowym na nowym cmentarzu i kolor czarny na Starym cmentarzu , pojemniki 1100 2 - kolor jasno zielony nowy cmentarz i kolor pomarańczowy stary cmentarz, pojemniki 240 -kolor czarny , segregacja odpadów -kolor różowy / . 8) segregacja odpadów: a) wyznacza się 9 miejsc segregacji odpadów na cmentarzu przy ul. Kaszubskiej,kolor różowo-czarny b) wyznacza się 2 miejsca na cmentarzu przy ul. Zachodniej ,- kolor czarny c) punkty powinny być wyposażone w pojemniki na odpady nieorganiczne: szkło,plastik , d) pojemniki muszą mieć wyraźne oznakowanie określające ich przeznaczenie. 9) w zakresie wywozu odpadów: a) wywóz odpadów odbywał się będzie z własnej inicjatywy lub na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, jednakże nie później niż 24 godziny od momentu zgłoszenia, b)obowiązkiem Wykonawcy będzie uprzątnięcie odpadów wokół pojemników na odległość 1 m w momencie opróżnienia i ustawianie ich w stałym miejscu, c) obowiązkiem Wykonawcy będzie przestawianie pojemników z miejsc niedostępnych, opróżnianie ich, a następnie ustawianie ich powtórnie w miejscu przeznaczenia, d) obowiązkiem Wykonawcy jest ochrona drzewostanu, nagrobków oraz innych elementów małej architektury w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, który nie niszczy nawierzchni dróg, f)szacunkowa ilość nieczystości, jaką można przyjąć do kalkulacji w skali jednego roku to 700 ton oraz około 400 ton segregowanych odpadów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 525471.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 460864.00
- Oferta z najniższą ceną: 460864.00 oferta z najwyższą ceną: 460864.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego oraz podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Słupsku.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych oraz konferencyjnych
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i składowania odpadów komunalnych Zamawiającego administrowanych przez 33 BLTr .
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.